Gå til innhold

Farge på kjole - hva passer til?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirret_*
Skrevet

Jeg skal i flere bryllup i sommer og har kjøpt to kjoler.

En knallrosa og en lilla/blå.

Jeg synes dette var veldig vanskelige farger altså. Hva kan jeg ha til de? sko, smykker, jakker./sjal.. hvilke farger?

Føler meg helt clueless ettersom jeg vanligvis bruker mest sort, grønn og rødt.....

Alle tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en liten sølvfarget veske og sølvfargede sandaler? Høres ut som det burde passe utmerket til begge kjolene! Og med så mye sølv trenger du igrunnen ikke smykker heller.

Blazere skal visstnok være det store på jakkefronten i sommer, hva med en enkel svart blazer dersom det blir kaldt?

Skrevet

Litt avhengig av fargenyansene vil jeg også tro at sølv vil passe fint. Jeg har hvertfall to forskjellige rosa kjoler hvor det har vært veldig fint med sølvfargede sko og veske. Sølv pleier også passe fint til lilla/blått.

Evt. ville jeg prøvd å finne noe blått/lilla som passer til den blå/lilla kjolen. Finner du sko og veske som matcher i fargetonen kan det også bli fint.

Selv synes jeg ikke det er så fint med tunge jakker til penkjoler, hvertfall ikke hvis det er lange kjoler. Er det sommerbryllup er det gjerne ikke nødvendig med jakke uansett? Hva med et tynt sjal, eller en liten bolero?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...