Gå til innhold

The Ring

Gjest Gjest_Hannah_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hannah_*
Skrevet

Jeg syntes The Ring er den skumleste skrekkfllmer EVER! Jeg annbefaler jeg utrolig sterkt!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er skummel, men ikke den skumleste jeg har sett. Synes det var ganske bra da.

Skrevet
Jeg synes den er skummel, men ikke den skumleste jeg har sett. Synes det var ganske bra da.

Skummel men ikke den skumleste nei..

Skrevet

Jeg syns den var ekkel da, men tror jeg har sett verre.

Den verste filmen jeg har sett er Hostel, ikke at den er skummel, bare ekkel.

Hvilke filmer syns dere er skumle?

Gjest Lancelotte
Skrevet

The ring er kjempe skummel! Så den for noen år siden, og sov ikke skikkelig på flere uker! Følte hun kom til å stirre meg inn i øynene med en gang jeg åpnet dem.. :fnise: Takke meg til blodige horror filmer i stedet!

Skrevet

Når jeg så Ring på kino for mange år siden satt jeg å lo fordi jeg syntes den var så tåpelig.. Men så så jeg den igjen på DVD alene, midt på natta ett år senere ble vettskremt :skratte:

Skrevet
Når jeg så Ring på kino for mange år siden satt jeg å lo fordi jeg syntes den var så tåpelig.. Men så så jeg den igjen på DVD alene, midt på natta ett år senere ble vettskremt :skratte:

Jeg synes det har veldig mye å si for en skrekkfilm hva slags "setting" man ser den i. Ser jeg en film alene eller sammen med veldig få, det er sent på natt og alle lysene er av er det mye skumlere enn hvis det for eksempel er midt på dagen eller noen sitter og skravler mens filmen går.

Gjest MissBella
Skrevet

Den er skummel men ikke så skummel...

Skrevet

Off, jeg blir enda dårlig bare av å tenke på filmen. Jeg har sett den 2 og en halv gang.

Verste filmen jeg har sett i hele mitt liv. Sliter enda litt me å skru av tv om kvelden, er redd for at den skal komme på igjen og at hun jenta skal komme ut av den :sjenert:

Elsker skrekk filmer, og bruker som regel ikke å bli særlig skremt av dem, men The Ring var jævlig.

Gjest 300509
Skrevet
Jeg synes det har veldig mye å si for en skrekkfilm hva slags "setting" man ser den i. Ser jeg en film alene eller sammen med veldig få, det er sent på natt og alle lysene er av er det mye skumlere enn hvis det for eksempel er midt på dagen eller noen sitter og skravler mens filmen går.

Helt enig! Har aldri fått noen skikkelig reaksjon når jeg har sett skrekkfilmer sammen med andre, bortsett fra av den plutselige T-bane-lyden på The Ring I :fnise: Men har jeg lånt meg en film alene og ventet til kvelden med å se den for å "utnytte skummelheten" mest mulig, har jeg vært fra meg av skrekk (t.o.m. av Hide and Seek :sjenert:)

Da jeg skulle se Fritt vilt I en kveld, endte jeg opp med å avbryte hele greia fordi selve menyen ble for skummel! :flau: Men neste formiddag var den selvsagt for kjedelig. Kunne ha nevnt flere eksempler - et evig dilemma...

Men klarer til en viss grad å bedømme "skrekkgraden" likevel, tror jeg, og innbiller meg at The Ring - både I og II - hadde vært noen av de skumleste om jeg var alene og det var mørkt ute...

Skrevet (endret)

Min terskel for skummel er litt annen en for folk flest. Jeg så denne filmen på kino alene etter jobb...

Når man bryter The Ring ned i biter er den fryktlig trist...

Endret av Wonders
Gjest Gjest
Skrevet

synes den var kjedelig...var sånn film *bli ferdig da så jeg kan gjøre noe annet*

Skrevet

Jeg syntes The Ring er den skumleste skrekkfllmer EVER! Jeg annbefaler jeg utrolig sterkt!

:)

Du tuller nå sant? Den filmen er jo latterlig dårlig.

• 3 uker senere...
Skrevet

Da skal du se nedstigningen. DEN er skummel!!

Skrevet

Eller bare den japanske versjonen. De fleste skrekkfilmer som kommer nå er jo på et eller annet punkt japanske, og de er gjerne mye mer ekle enn de amerikanske.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Da skal du se nedstigningen. DEN er skummel!!

enig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...