Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 For en stund siden kjøpte jeg et sett (fransk manikyr) i utlandet. Dette settet var utrolig bra.. lakken sitter som støpt og "oppfører" seg pent (lett å legge jevnt på). Nå er det snart tomt og jeg har ikke navnet på lakken (har kastet esken og flaskene er ikke merket). Er det noen som kan anbefale et produkt som fungerer? Gjerne lakk som kan kjøpes enkeltvis, slik at jeg slipper å binde meg til en farge på hele neglen. I pakken jeg kjøpte var det med "maler" som skulle settes på neglen for å få en jevn kant når man la på den hvite lakken (på tuppen). Disse brukte jeg opp ganske fort. Og jeg skal innrømme at jeg sliter litt med å få de hvite tuppene jevne og fine. Det går bra når jeg får fikset og trikset litt, men jeg skulle gjeren hatt tak i slike maler. Eller kanskje noen har et tips om hvordan man får kanten jevn? Jeg skal ut og reise om ikke så altfor lenge, så jeg har muligheten til å handle tax-free. Men jeg må vite HVA jeg skal spørre/se etter.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juli 2003 #2 Skrevet 24. juli 2003 Kan det være Mavalas french manicure kit du har? Minnie
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #3 Skrevet 24. juli 2003 Nei, det var ikke noe kjent merke tror jeg. Kjøpte det i Spania (de har utrolig bra kvalitet på neglelakkene sine). Jeg er ganske sikker på at dette var et av tusenvis med "lokale" merker. Tviler litt på at jeg finner det igjen i jungelen nesten gang, men skal ta med meg en av flaskene for å se. Er Mavalas noe å satse på eller?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juli 2003 #4 Skrevet 24. juli 2003 Okay- da var det nok ikke Mavala- men jeg bruker Mavala french manicure kit og er veldig fornøyd. Så absolutt noe av det beste som finnes. Neglebåndskremen Nailactan fra samme merke holder neglebåndene myke og fine hele året. Minnie
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #5 Skrevet 24. juli 2003 OK Takk for tipset. Noen råd om hvordan man får de hvite tuppene jevne? Eller om man får kjøpt slike "maler" noe sted?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juli 2003 #6 Skrevet 24. juli 2003 Depend Norge lager slike maler, de finnes på Parfymelle. De finnes også i flere andre merkers sortiment. Minnie
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #7 Skrevet 24. juli 2003 Takk skal du ha. Er litt lei av å knote med neglene på høyre hånd. Skal ta meg en tur på Parfymelle og se jeg.
Leo Skrevet 25. juli 2003 #8 Skrevet 25. juli 2003 Jeg har lett som en gal, men det eneste stedet jeg har funnet slike "maler" er på Steen & Strøm og på Glassmagasinet. Mindre parfymerier fører dem som regel ikke. (Tror ikke etterspørselen er enorm).
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #9 Skrevet 25. juli 2003 Hei. Du kan også få kjøpt korrekturpenn. Den bruker du for å fjerne den hvite lakken som er gått utenfor konturene på neglen. Eller hvis du får neglelakk på fingrene.
Leo Skrevet 25. juli 2003 #10 Skrevet 25. juli 2003 Ulempen med korrekturpennen er at den fjerner underlakken også. I tillegg har den en tendens til å fjerne mer enn den skal...
Gjest Tea Skrevet 29. juli 2003 #11 Skrevet 29. juli 2003 Har kjøpt "fransk manikyr" på H&M for kr. 79,- inkl. maler. Den fungerer kjempefint. ( har etter jeg brukte den fått forespørsel om hvor jeg "støper"neglene mine for de var så flotte...)
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2003 #12 Skrevet 29. juli 2003 Har kjøpt "fransk manikyr" på H&M for kr. 79,- inkl. maler. Den fungerer kjempefint. ( har etter jeg brukte den fått forespørsel om hvor jeg "støper"neglene mine for de var så flotte...) Jeg har prøvd Depend sin lakk, men jeg slet litt med å få den pen og holdbar. Blant annet er den hvite lakken helt håpløs. DEkker dårlig og klumper seg liksom. Men malene har jeg fått bruk for. :blunke:
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2003 #13 Skrevet 31. juli 2003 Jeg fant forresten maler på KappAhl. Men jeg droppet å kjøpe dem, for nå har jeg blitt så flink likevel . Kjøpte en hvit lakk fra IsaDora som var lett å legge på tuppene. Underlakk og topplakk har jeg jo, så jeg droppet å kjøpe et halt sett.
søstertusenfryd Skrevet 5. august 2010 #14 Skrevet 5. august 2010 (endret) Er det noen som har prøvd dette på tåneglene(pedikyre)? Det er nemlig det peneste og mest delikate jeg ser. Endret 5. august 2010 av søstertusenfryd
FatallyYours Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 jeg kjøpte YSL sine to penner i taxfee, helt genialt, og sølesikkert. håper de kan kjøpes i Norge når det blir tomt!
pittie Skrevet 5. august 2010 #16 Skrevet 5. august 2010 Er det noen som har prøvd dette på tåneglene(pedikyre)? Det er nemlig det peneste og mest delikate jeg ser. Yapp Med en stødig hånd og smal pensel er det ikke så vanskelig å få til. Men regner med de fleste du har sett har gelenegler, de ser oftest mer delikat ut synes jeg enn bare vanlig lakk.
scara Skrevet 5. august 2010 #17 Skrevet 5. august 2010 Er det noen som har prøvd dette på tåneglene(pedikyre)? Det er nemlig det peneste og mest delikate jeg ser. Jeg gjør det på min mor hver gang jeg reiser nordpå - og hun har ikke gelenegler på tærne Det blir kjempeflott og varer leeeenge.
Wonders Skrevet 9. august 2010 #18 Skrevet 9. august 2010 Jeg har vært på ebay og skaffet meg denne metoden, Konad Nail Art. Og har fått utrolig mange komplementer. Her er fransk manikyr, skru gjerne av lyden... http://www.youtube.com/watch?v=LNttYwYw1Zc og sjekk linken min under her... 1
Hønepøne! Skrevet 9. august 2010 #19 Skrevet 9. august 2010 Jeg har vært på ebay og skaffet meg denne metoden, Konad Nail Art. Og har fått utrolig mange komplementer. Her er fransk manikyr, skru gjerne av lyden... http://www.youtube.com/watch?v=LNttYwYw1Zc og sjekk linken min under her... WOW! Er det et eget sett hvor man får med alt det utstyret? Hva heter det isåfall. Så kjempe bra ut! Ingen dum ting for en skjelven hånd.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #20 Skrevet 9. august 2010 Jeg har vært på ebay og skaffet meg denne metoden, Konad Nail Art. Og har fått utrolig mange komplementer. Her er fransk manikyr, skru gjerne av lyden... http://www.youtube.com/watch?v=LNttYwYw1Zc og sjekk linken min under her... Ops... Så det nu! Takk for du delte videoen med oss! :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå