Gjest Emera Skrevet 28. mai 2009 #1 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvilken nettbutikk er grei og pålitelig til kjøp av mobilbatteri og annet tilbehør til mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 28. mai 2009 #2 Del Skrevet 28. mai 2009 www.mpx.no www.komplett.no Jeg bruker begge disse butikkene, avhengig av hvilken av de to som er billigst. Det varierer litt fra hva man skal kjøpe, men jeg liker begge to veldig godt. Begge har rask levering, de er lett å få kontakt me de om eventuelt reklamasjon og retur o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. mai 2009 #3 Del Skrevet 28. mai 2009 Hm, takk! Men ingen av de hadde det batteriet... Jeg fant det på en nettbutikk som heter Altitec nå, men vet lite om den butikken..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. mai 2009 #4 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Okei, men det batteriet var ikke originalt, da. Selv om butikken garanterer at det ikke vil skade telefonen. Ser ikke ut som om dette batteriet finnes i original utgave lenger uansett. Telefonen er noen år gammel. Endret 28. mai 2009 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. mai 2009 #5 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ville muligens hjulpet deg mer å bare si det rett ut; hvilken telefon du skal bruke det i... Altitec er helt kurant, de. Endret 29. mai 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 29. mai 2009 #6 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå vet jeg ikke om noe nettbutikk som selger batteri, men vil bare si at det ikke er så veldig lurt å kjøpe uoriginale batteri til mobiler... Det ha vært en del saker i media der mobilen har sprengt eller smeltet pga uoriginale batteri... Men hvilken mobil er det du trenger batteri til? Siden du bare skriver at mobilen er noen år gammel, ikke hvor gammel, vil jeg også tilføye at du vil miste all garanti og reklamasjon hvis du bruker et uoriginalt batteri... (har ikke noe å si om mobilen er over 5år...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 30. mai 2009 #7 Del Skrevet 30. mai 2009 Har du søkt på elkjop.no og elprice.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 31. mai 2009 #8 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg er ikke redd for den gamle telefonen, er selvfølgelig mer redd for datteren min som skal bruke den. I tilfelle sånt skjer som man har lest om, ja. Nå garanterer altså Altitec at batteriene deres ikke skader telefonen, så jeg kan jo alltids velge å stole på det. Og jeg har jo som sagt funnet det riktige batteriet på Altitecs nettside. Det originale batteriet tror jeg nemlig ikke produseres lenger. Har ikke sett på Elkjøp eller Elprice, men skal ta en titt. Så langt er det kun på Altitecs nettside jeg har funnet det rette batteriet. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 31. mai 2009 #9 Del Skrevet 31. mai 2009 Vel, når du fremdeles ikke vil ut med hva slags telefon det dreier seg om, vil du jo garantert ikke få opplysninger om originalbatterier fra KG-hold. :fniser: Lykke til, i alle fall. Lithiumbatterier kan eksplodere ja, under gitte forutsetninger, men både batterikasse og mobilens chassiss vil beskytte mot skader. Det er ikke allverdens krefter i sving. Men nok til å få hjertet i halsen, og hoppe en meter. De liker ikke for høy ladetemperatur eller ladespenning. Men dette er jo ivaretatt når du bruker originalladeren. Er ikke noe hokus pokus i originalbatterier, som skiller dem fra uoriginale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 31. mai 2009 #10 Del Skrevet 31. mai 2009 Hehe, jeg holder det ikke hemmelig, da. Jeg hadde jo funnet et batteri og var egentlig overbevist om at originalbatteri ikke er å få tak i lenger. Men det kan jo hende at det er mulig likevel, da kanskje. Så altså: Sony Ericsson K508i. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 31. mai 2009 #11 Del Skrevet 31. mai 2009 Tror de fleste elektrokjedene kan få det inn... Spesielt hvis de bestiller fra Aurora (tilbehørleverandør) Varekoden hos aurora er: 897148 - dette er original batteriet (600mAh) 270088 - uoriginalt på 780mAh 270105 - uoriginalt på 850mAH Vil også tipse om Expert og Space World... (vet at Expert har denne leverandøren, er litt usikker på space world, men tror de også bruker de...) Link til produktene: http://www.auroragroup.eu/shop/forms/produ...%F8keresultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. juni 2009 #12 Del Skrevet 1. juni 2009 Se der ja, hehe. Jeg har meget god erfaring med Altitec, og har blitt meget godt hjulpet derfra en gang jeg trengte strømforsyning til laptop til bil/nødstrøm. MEN. - For tre uker siden, kjøpte jeg et original BST-30 batteri (samme batteriet som går til K508?) for å friske opp min gamle K700. Betalte tretti kroner inkl frakt på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera ikke innl Skrevet 2. juni 2009 #13 Del Skrevet 2. juni 2009 Tusen takk skal dere ha! Jeg skal sjekke ut alt sammen. Må bare avsløre min totale ignoranse når det gjelder eBay, jeg har ikke peiling på hvordan det funker. Men en gang må vel bli den første, for det var jo et billig batteri, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå