summerrain Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har super lyst til å pusse opp, men siden vi leier møblert er det litt vanskelig å gjøre de helt store tingene! Vi har hvite vegger, grå sofa med sjeselong(?) og hvitt bord. Dette er fint nok altså, men føler aldri det blir koselig her! Har åpen løsning med kjøkken, gang, stue og egentlig alt i ett.... Har dere noen tips til hva som kan fornye leiligheten uten at det blir for dyrt? Og har dere tips til hvordan jeg kan gjøre soverommet mer koselig?
Soon Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har super lyst til å pusse opp, men siden vi leier møblert er det litt vanskelig å gjøre de helt store tingene! Vi har hvite vegger, grå sofa med sjeselong(?) og hvitt bord. Dette er fint nok altså, men føler aldri det blir koselig her! Har åpen løsning med kjøkken, gang, stue og egentlig alt i ett.... Har dere noen tips til hva som kan fornye leiligheten uten at det blir for dyrt? Og har dere tips til hvordan jeg kan gjøre soverommet mer koselig? En enkel måte å fornye leiligheten på, er med tekstiler. Altså nye gardiner, puter og pledd f.eks. Og så kan man kjøpe matchende stearinlys, duker etc. Ikke så mye som skal til. Ang. soverom gjelder egentlig det samme, kjøp et nytt sengeteppe i favorittfargen din, sleng på masse fine, myke puter og tenn noen stearinlys. Kanskje du kan skifte ut gardiner der også...mye billig på Kid, Princess, Idiska etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå