Gjest Ts:Line Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hei! Jeg kjøpte meg noen tabletter igår i Svergie, nærmere sagt Hyper shred6 (rød boks, røde tabletter) som skal virke appetittdempende og hjelpe deg å forbrenne mer. Noen som har erfrainger med disse tablettene? Virker det? Kom gjerne med noen andre gode tips for å få raskere resultater Jeg vil gå ned noen kilo (ca 5-7 ) gjerne raskest mulig. Jeg kutter ned inntaket av kalorier og vil trene styrke i treningssenter 3 ganger i uka + jogge 2 ganger i uka/evt svømme. Høres det ok ut? Tusen takk på forhånd for tips og råd! :-) *sa noen bikinisesong-angst? Aldri hørt om....
Gjest Ts Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Ingen? Synes det virker som folk her inne er så flinke til å svare og hjelpe
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 *dytte opp* Jeg lurer også! Noen som vet hvordan det er å kombinere tablettene med sykehus(suppe) dietten?
Inx Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Hei! Jeg kjøpte meg noen tabletter igår i Svergie, nærmere sagt Hyper shred6 (rød boks, røde tabletter) som skal virke appetittdempende og hjelpe deg å forbrenne mer. Noen som har erfrainger med disse tablettene? Virker det? Kom gjerne med noen andre gode tips for å få raskere resultater Jeg vil gå ned noen kilo (ca 5-7 ) gjerne raskest mulig. Jeg kutter ned inntaket av kalorier og vil trene styrke i treningssenter 3 ganger i uka + jogge 2 ganger i uka/evt svømme. Høres det ok ut? Tusen takk på forhånd for tips og råd! :-) *sa noen bikinisesong-angst? Aldri hørt om.... Høres ut som bambus, jeg finner ikke komplett beskrivelse av innholdet i tablettene - om du virkelig får et kick av dem og de virker så tipper jeg de inneholder effedrin.
Sekretæren Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 De beste tipsene for gode resultater har du jo kommet med selv; redusere inntaket av kalorier, og trene både styrke og kardio.
Chanel.No5 Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 De beste tipsene for gode resultater har du jo kommet med selv; redusere inntaket av kalorier, og trene både styrke og kardio. Kan ikke bli sagt ofte nok ser det ut som :gjeiper: Det enkle er ofte det beste og det som til syvende og sist faktisk fungerer
Gjest TS Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Høres ut som bambus, jeg finner ikke komplett beskrivelse av innholdet i tablettene - om du virkelig får et kick av dem og de virker så tipper jeg de inneholder effedrin. Det er ikke effedrin i dem hehe.. tror nok jeg har sjekket det ja De ble kjøpt over disk i Svergie så kan ikke skjønne hvorfor det skal være noe "bambus" med de.. meen enig i at det er rart jeg ikke finner noe info om tablettene på nettet! Over til min egen erfaring med de.. Jeg ble rastløs og fikk faktisk ekstra "energi" (det inneholder koffein, men ikke efedrin). Men tror jeg skal være litt forsiktig for fikk plutselig angst på kvelden og følte meg nedfor.. Uansett takk for svar her
Sekretæren Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Over til min egen erfaring med de.. Jeg ble rastløs og fikk faktisk ekstra "energi" (det inneholder koffein, men ikke efedrin). Men tror jeg skal være litt forsiktig for fikk plutselig angst på kvelden og følte meg nedfor.. Kast de i søpla. Seriøst, dette høres skummelt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå