Gjest Donna Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 leter og leter - men hvor finner jeg Bjørn Eidsvåg tekster på nettet? f.eks Aleina - Forbuden frukt - Tålt - Du og eg -Mysteriet deg - .....finner bare skyfri himel og en til jeg *ler*
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 Innlegget er slettet. Vi ønsker en viss grad av seriøsitet her på forumet samt at brukerne holder seg til tema i de respektive trådene. Reglene finner du her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Orakel - moderator
Gjest Donna Skrevet 28. juli 2003 #3 Skrevet 28. juli 2003 Hmf :-? Værsegod neste...noen som har bedre forslag??
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Ærlig talt, da, helvetes gjest! :evil: Måtte kunne gå an å svare skikkelig på et spørsmål eller la være!!!!!!!! *forbanna* Jeg har teksten på "Eg ser" og på "Føtter på fjell", Virgo, om du vil ha dem? :blunke: Det er vanskelig å finne Eidsvågs tekster på nettet, jeg har lett selv Lillian
Gjest Donna Skrevet 28. juli 2003 #6 Skrevet 28. juli 2003 Ja takk Lillian - det vil jeg gjerne !! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå