Gå til innhold

Naturell Yoghurt?

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Er Tines Naurell Yoghurt ( vanilje ) noe sunn? Går man ned i vekt om man kun spiser denne?

Spør på vegne av ei veninne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Kan ikke svar på hvor sunn den er, men hun vil garantert gå ned i vekt om hun bare spiser dette. Det vil jo hvem som helst .... er ikke det ganske opplagt? Det er jo selvfölgelig IKKE noe bra diett å holde seg til, men man får bestemme selv

Gjest Wacmoc
Skrevet
Kan ikke svar på hvor sunn den er, men hun vil garantert gå ned i vekt om hun bare spiser dette. Det vil jo hvem som helst .... er ikke det ganske opplagt? Det er jo selvfölgelig IKKE noe bra diett å holde seg til, men man får bestemme selv

Jeg er klar over det,men hun må inn i en kjole om 3 uker. Var vist veldig viktig, så bare tenkte å høre for hun.

Gjest Elfrida
Skrevet

Kun naturell yoghurt i tre uker? Uæsj, ja det blir nok vektnedgang av det.

Tror jeg ville spedd på med noe multivitaminer og litt tran i det minste.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Kun naturell yoghurt i tre uker? Uæsj, ja det blir nok vektnedgang av det.

Tror jeg ville spedd på med noe multivitaminer og litt tran i det minste.

Okei, får si i fra, så hun ikke spiser KUN dette. Prøvde å få overtalt hu til å la være, men var ikke helt mulig. Så syntes det er bedre at jeg forklarer hu at hu må ta litt tilskudd ogsånt, i stedet for at hun bare lever på vann og yoghurt i 3 uker.. :(

Gjest Elfrida
Skrevet

Man får vel ikke mangelsykdommer på tre uker akkurat, men jeg tror nok man blir god og slapp av kun yoghurt.

Gjest KateW
Skrevet

For det første, en yourghurt er ikke naturell hvis den smaker vanilje. For det andre, hun kan fort utvikle både det ene og det andre av å ikke spise annet enn en ting.

Intoleranse for mat når hun begynner å spise igjen, hun kan komme til å legge på seg ekstra mye når hun begynner å spise igjen, det å ikke tygge noe som helst i tre uker kan gjøre sitt med både tenner og tarm, osv osv osv....

Gjest Wacmoc
Skrevet

Det viste jeg ikke, KateW.

Nei, tror jeg får vise henne tråden om hun ikke tror meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...