Tussi1 Skrevet 24. juli 2003 #1 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei, har rimelig panikk nå... Hadde ikke tenkt å holde tale i bryllupet mitt, men har så veldig lyst til å lese et lite dikt. Har søkt på sidene her, og mange nevner dikt som "menneske jeg er glad i deg.." og andre dikt av kjente forfattere. Kan noen være så snill å sende en pm til meg, hvilket som helst dikt egentlig, men spess.dette "Menneske.."?? Hadde blitt SÅ glad! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion75 Skrevet 25. juli 2003 #2 Del Skrevet 25. juli 2003 Sniker meg inn med en liten bønn.. :oops: Noen som vil sende en pm til meg også?? Sorry Tussi1 at jeg snek meg inn her...men håper at du tilgir meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #3 Del Skrevet 25. juli 2003 til meg også???........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 25. juli 2003 #4 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg ønsker også å få dette tilsendt på PM. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. juli 2003 #5 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg har også lest om dette diktet her, men ikke funnet det noen steder. Hiver meg på med en bønn om PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tussi1(ikke innlogget) Skrevet 25. juli 2003 #6 Del Skrevet 25. juli 2003 *dytter denne litt opp...* ...jeg håper ennå på respons...nervene er litt tynnslitte nå...(he he) Anyone??!!?? Tussi1 (ikke innlogget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 25. juli 2003 #7 Del Skrevet 25. juli 2003 til meg også???........ Man kan ikke sende PM til gjester! Jeg har dessverre ikke teksten til akkurat dette diktet, men dersom dere leser denne tråden finner dere tips om andre dikt og tekster: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...0993&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå