Gå til innhold

remi

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva synes dere om Remis oppførsel (mot Johannes)i BB i går??

Synes det er helt utrolig at en mann på 32 kan oppføre seg slik....

Jeg fikk nesten ikke sove i natt.. Tanken på at noen mennesker kan være så ondskapsfulle og irriterende er skremmende synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

johannes hadde spurt Big Brother om å få en eske snus. Det kom en pakke snus i slusen, og Johannes mente den var hans. Men Remi påsto at han også brukte snus, også begynte de å krangle om denne esken. Utrolig tåpelig av begge to!!!

Det hele sluttet med at Remi på en helt usedvanlig ekkel måte trykte ansiktet sitt opp i Johannes sitt ansikt, og kalte han asshole og en jævla taper osv...

Høres ikke så slemt ut når jeg skriver det, men det var rett og slett skremmende å se på Remi. Jeg hadde knekt sammen hadde noen gjort dette mot meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Dette bekrefter bare min mistanke om at alle som er inne i den bunkersen mangler noe mellom ørene.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg visste ikke at Johannes hadde bedt om snus. For meg, og sikkert for remi og, så virket det bare helt på tryne egoistisk å kreve hele boksen for seg selv. Johannes har jo også "tatt av" noen ganger, feks. ovenfor Espen og han andre, da de satt og drakk. Hele huset ble jo redd for Johannes da...

Ikke det at jeg er noen fan av Remi. Likte Kristian godt lenge, men nå har han mistet noen stjerner... Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldrig likt hverken Remi eller Johannes.

Likte Kristian i begynnelsen, men han har tapt seg veldig. Nå roter han jo rundt med omtrent alle jentene i huset.

Nei, den eneste fornuftige gutten i huset er Espen. Holder en knapp på han jeg.

Men hva syntes dere om Mikki da????

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Han blonde ekle som røyker mer ann hva jeg hadde klart (og det sier mye om ham)? Don't like him - la ham bli av nettopp den grunn! Han er så ekkel at det blir morsomt. De ville ha menn, men fikk en manndame. icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Men så skal det også tilføyes at jeg har sett ca. 5 minutter av fyren. Vet ikke hvordan han blir når han er blitt varm i trøyen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Remi angret VELDIG på hva han hadde sagt til johannes, han ville tilogmed be om unnskyldning, men Kristian sa at han ikke burde gjøre det fordi johannes fortjente å bli snakket til. Jeg synes det var utrolig dårlig gjort av kristian å råde remi fra i å be om unnskyldning!

Jeg liker kristian dårligere for hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig sansen for Veronica.

Hun slet veldig for å tilpasse seg i begynnelsen og tydde ofte til tårene.Men nå har hun funnet sin plass og har en herlig,barnslig humor som jeg har veldig sansen for..

Kristian er en ok fyr men altfor lgad i damene og å vel ha brukt den samme strofen til samtlige i huset etterhvert.

Remi ??Kan våre en plagsom person og en stor egoist..Men det ville blitt ganske skjedelig uten ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...