Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ferie
Skrevet

Hei.

Som tittelen sier. Er det noen som allerede har fått sine feriepenger fra NAV?

Eller vet du når de skal komme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Jeg får ikke og har heller aldri i mitt liv fått feriepenger fra NAV.

Jeg har gått på både dagpenger og attföring.

Her leverer jeg meldekort året gjennom, og får vanlige utbetalinger (bortsett fra tilbud om forskudd för jul og påske)

Skrevet
Jeg får ikke og har heller aldri i mitt liv fått feriepenger fra NAV.

Jeg har gått på både dagpenger og attföring.

Her leverer jeg meldekort året gjennom, og får vanlige utbetalinger (bortsett fra tilbud om forskudd för jul og påske)

Men det finnes feriepenger av sykepenger, og det er de jeg lurer på om noen rundt om i landet har fått :jepp:

Skrevet

Jeg har nå fått feriepenger av mine foreldrepenger fra NAV.

Skrevet
Jeg har nå fått feriepenger av mine foreldrepenger fra NAV.

oki.. såpass. Har enda ikke fått jeg, å trenger de til en litt uforutsett utgift, kan du si.

Skrevet

Da jeg var sykmeldt fikk jeg utbetalt feriepenger fra Nav i slutten av mai.

Du får ta en tlf til Nav å høre med de om når du får pengene.

Skrevet

jeg har fått feriepener av sykepenger fra NAV. de kom for noen dager siden.

Gjest Glør
Skrevet

Kjæresten min fikk feriepenger av sykepenger i dag.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg fikk feriepenger av sykepenger i går.

Lurte på hva overføringen var, men kom på at jeg skulle ha feriepenger fra NAV, og sjekka NAV sine sider for å se om det var de som var kommet. Der sto det at feriepenger utbetales i slutten av mai, så da få du de nok senest i morgen. :)

Skrevet

Jeg fikk mine i går, fikk ihvertfall noen penger og regner med det er de ;)

Skrevet
Jeg fikk feriepenger av sykepenger i går.

Lurte på hva overføringen var, men kom på at jeg skulle ha feriepenger fra NAV, og sjekka NAV sine sider for å se om det var de som var kommet. Der sto det at feriepenger utbetales i slutten av mai, så da få du de nok senest i morgen. :)

Har enda ikke fått dem.. bah.. NAV er så useriøse.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var en gledelig overraskelse som jeg fullstendig har glemt av, siden det var på begynnelsen av fjoråret at jeg var sykmeldt..

Utifra en lønn på ca 14-15000 før skatt (mener å huske det var det luselønna mi lå på den gangen), stemmer det at feriepengeutbetalingen ble på ca 3000? Hvordan regner man det ut?

Gjest emmeline
Skrevet

Samboer fikk feriepenger av sykepenger idag.

Skrevet
Det var en gledelig overraskelse som jeg fullstendig har glemt av, siden det var på begynnelsen av fjoråret at jeg var sykmeldt..

Utifra en lønn på ca 14-15000 før skatt (mener å huske det var det luselønna mi lå på den gangen), stemmer det at feriepengeutbetalingen ble på ca 3000? Hvordan regner man det ut?

Er 10.2% av de første 48 dagene man var sykemeldt året før, om jeg ikke tar helt feil.

Dvs at 3000 kr hos deg stemmer ganske så bra :)

Noen som burde få, men som ikke har fått? Usj, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått...

Gjest Gjest
Skrevet
Er 10.2% av de første 48 dagene man var sykemeldt året før, om jeg ikke tar helt feil.

Dvs at 3000 kr hos deg stemmer ganske så bra :)

Noen som burde få, men som ikke har fått? Usj, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått...

Jeg har heller ikke fått feriepenger.... :sukk: Håper de kommer snart!

Skrevet

Jeg fikk penger den 25 tror jeg det stod. Ble overrasket selv jeg, hadde ikke trodd jeg skulle få noe ekstra derfra :)

Skrevet

I mange tilfeller forskutterer arbeidsgiver sykepengene, då får en vel ikke feriepengene direkte fra nav? Men må vente til arbeidsgiveren betaler de til normal tid, tror jeg.

Skrevet
Jeg har heller ikke fått feriepenger.... :sukk: Håper de kommer snart!

Jeg fikk dem i går jeg..... som utbetalingsblankett... Det var litt spesielt synes jeg. Da har dem "mistet" kontonummeret mitt. Men jeg fikk dem i går da, så jeg er fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...