Gå til innhold

Solarium og orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kosejente_*
Skrevet

Hei!

Jeg er en jevnlig bruker av solstudio.

Det er jeg syns er så merkelig er at jeg bare "må" kose meg til orgasme hver gang.

Jeg lurer på hva som gjør dette og om jeg er alene om å ha det slik.

Jeg føler meg skamfull hver gang, for jeg syns det er upassene for en jente i min alder (34), gift og har barn å ha slike behov.

Er det forøvrig vanlig å ligge naken i solarium?

Håper på svar som kan gi meg ro i sjelen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hmmm_*
Skrevet

vet ikke om jeg hadde turt det. Jeg deler leilighet med tre jenter og jeg kjenner ofte når noen av dem har "kost seg til orgasme". Jeg mener, det lukter jo på soverommet? Og man må jo vaske hendene....

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Det er jeg syns er så merkelig er at jeg bare "må" kose meg til orgasme hver gang.

Jeg føler meg skamfull hver gang, for jeg syns det er upassene for en jente i min alder (34), gift og har barn å ha slike behov.

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

Ta det helt med ro.

Svarer for egen del.

Soler meg alltid naken i solstudio (vasker solsengen både før og etter), det hender de fleste gangene at hånden finner sin egen vei til skrittet.

Jeg tror for min del det har med vellbehag å gjøre.

For ordens skyld så er jeg litt yngre en deg, og også gift, men har ikke dårlig samvittighet.

Det burde ikke du heller ha.

Jeg tror ikke slike "aktiviteter" er uvanlig blandt jenter uansett alder.

Skrevet

At du onanerer skal du ikke tenke på som noe skamfult. Det er helt normalt, uansett hvor mye gift du er eller hvor mange barn du har.

Men, jeg foretrekker at folk ikke gjør sånt i solarium, uansett hvor mye de vasker det før og etter. Det har forresten vært en tråd her inne om dette temaet før.

• 1 måned senere...
Gjest ElinBH
Skrevet

Pleide alltid å onanere i solariumet, helt til jeg så en snikvideo på nettet. Det er utrolig enkelt å gjemme et lite kamera i en solseng...

Men det hindrer meg ikke i å sole meg i nettoen da, hvis noen vil se på den gamle glufsa mi, så til h*lvete med det.

Gjest Gjest_Grete_*
Skrevet

Jeg vet ikke med andre. Men det er vel mer svette enn safter når en ligger der. Når jeg evt koser meg i et solarium, så renner det ikke ut av meg.

Så gjør hva dere vil. Bare vask etter dere.

grete

Skrevet

uuush... det her hadde jeg ikke tenkt på en gang! Seriøst skjer dette i solarium liksom?

Er det bare meg som pleier å sovne der da:-P hehe

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Solarium er synonymt med onani.

Gjest mamacita
Skrevet

Haha, så morsomt - det samme har jeg lurt på. Jeg kjeder meg som regel hvis jeg bare ligger der, så ja, jeg koser meg i solariumet. Hver gang. ^^

Gjest *Mim*
Skrevet

Pass på å ikke få et avslørende skille etter en arm ned mot midtpartiet. :)

Skrevet
Hei!

Jeg synes ikke du har grunn til å være skamfull. Jeg ligger ikke naken i solarium, men ser ikke hvorfor man skal la være. Så lenge man vasker både før og etter man har brukt solariumet bør det gå bra.

Gjest cybergirl
Skrevet

haha.. ja dere skulle bare visst alt som foregår i solariumet :)

Gjest Gjyess
Skrevet
vet ikke om jeg hadde turt det. Jeg deler leilighet med tre jenter og jeg kjenner ofte når noen av dem har "kost seg til orgasme". Jeg mener, det lukter jo på soverommet? Og man må jo vaske hendene....

Hvis det er slik å forstå at det lukter "onani" eller "orgasme", haha, så hadde jeg vurdert å vaske meg litt oftere :klø:

Kan være enig i at det lukter litt safter eller fitte om du vil, hvis du stapper fingrene under nesa, men det lukter ikke akkurat reker hele rommet da.

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette sant? Nasty. Har også lest at jenter onanerer mye på jobben. MYE????

Hva søren, er dere seksuellt frustrerte eller? Som jeg tar meg på moren og kveld, så sitter jeg ikke å drar meg på jobben, bussen, by`n, solarium, .... dere er jo seksuellt perverterte...

Gudene vet hvor mange sexpartnere dere har, som tar seg et selvknull overalt.

Gjest fffff
Skrevet

Hvor gammel er du? 100 år?

Jeg er 18 år, har ligget med 9 stk, og jeg onanerer HVER gang jeg tar sol.

Gjest T Furkel
Skrevet

Jeg pleier å legge igjen en stripe med sæd, i tilfelle nesteman skulle få lyst til å slikke i seg litt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...