Lunamamma Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg føler meg ikke så vel i hvitt undertøy. Har brede hofter og litt lovehandles, og tenker at hvitt undertøy bare framhever dette. Skal ha beige strømper med hvite blonder og hvit hofteholder under brudekjolen, men har tenkt å bytte til noe annet på bryllupsnatta. Samboeren min har jo ikke mye han skulle sagt om dette, men jeg vet at han elsker to ting; strømper og at det er mye å pakke opp! Dette må imidlertid være fantasier fra tidligere flammer, for jeg har aldri pynta meg sånn for ham før. Så nå tenker jeg på svarte strømper, svart hofteholder, svart string og bh, samt svart flyaway babydoll (altså sånn babydoll som er åpen foran). Og så har jeg noen dritlekre, mørkerosa/lilla pumps. Hva tror dere om det? Er egentlig ganske sjenert, og ser derfor for meg at babydollen kanskje skjuler lovehandlesene litt? Ikke at han ikke vet hvordan jeg ser ut da, men! Hvis jeg smugler med meg en cd-spiller inn på badet og tar på litt forførende musikk i det jeg åpner døra, blir det kanskje ekstra spennende?
Gjest TheDutchess Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 (endret) ... Endret 3. juni 2009 av TheDutchess
Gjest *lillemie* Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Go for it!!!!! Når du selv føler deg best i svart undertøy syntes jeg virkelig du skal gå for det! Og det er jo super sexy! Og værtfall med de pumpsa til *lykke til*
Disco Biscuit Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg sier bare GO FOR IT jeg også Det høres kjempestilig ut
Gjest Gjest_rosa_* Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 trodde de fleste segner om som to trøtte strømper når den tid var kommet, jeg? det spiller da ingen rolle hvilken farge det er? men hvis jeg forstår deg riktig så er det første gangen siden du sier han ikke vet hvordan du ser ut? i så tilfelle ville jeg tatt det veldig rolig, og droppet alt som heter supersexy..... man er jo ikke helt der mentalt om det er første gangen, og man kan jo oppfordre til litt mindre forsiktig behandling også da..... men mulig jeg misforstod:P ta på det det du selv føler deg komfortbel i, jeg blir imponert om dere i det hele tatt klarer holde øynene oppe på dette tidspunktet:=)
Kvist Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Hva slags undertøy jeg hadde den kvelden tror jeg ingen la merke til. Vi var helt utslitte begge to og hadde mer enn nok med å plukket ut hårnålene mine i felleskap før vi begge kollapset i senga. Mulig dere er sprekere enn vi var, men ikke bli altfor skuffet om han sover når du kommer ut fra badet i det lekre undertøyet ditt Morgenen etterpå derimot...
Norbertine Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være så mye vits i, hvis du allerede har et i hvitt du skal bruke under kjolen? Skal du da få låse deg inn på badet, ta av deg alle klærne selv, bytte til nytt undertøy, før du spretter fram, og dere (sannsynligvis dødslitne) skal ha sex? Jeg trengte i hvert fall hjelp av mannen til å få av kjolen, og ingen av oss tenkte spesielt mye over undertøyet mitt akkurat da tror jeg. Edit: og som Kvist nevner, hårnålene! De var jo et stort prosjekt i seg selv... Endret 28. mai 2009 av Gåsemor
Honey Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Synes det hørtes ut som en god plan jeg! Lykke til og kos dere!
Gjest KateW Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Det høres spennende, flott og lekkert ut, men jeg tror helt alvorlig at det er å kaste bort tid og penger. Etter å ha blitt snørt ut av kjolen, og fått hjelp til 278 000 hårnåler, så blir det, er jeg redd litt nedtur og lure seg inn på badet med musikk og skift. Skulle du gjøre alt på badet alene, før du kommer ut til musikk, vil det kanskje ta så mye som tre kvarter eller en time, og da har han kanskje sovnet... Jeg tror at etter en lang bryllupsdag, så vil det å ligge nakne og slitne inntil være det beste i verden, og det tror jeg er det han også lengter mest etter.
leirbål Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Stå opp tidlig om morgenen etter og snik deg inn på badet og skift da. Men jeg har forstått at når du er der er du perfekt uansett. Han ser ikke dine små skjønnehets feil, kun en verdens mest sexy kvinne! Men det som gir deg best selvtillit er jo alltid et godt tips.
Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Det viktigste er at DU føler deg vel. Han har sett kroppen din MANGE ganger før og vet at du har lovehandles - og gir sikkert fullstendig blaffen i det!!! Som andre sier her så er det ganske sikkert at bryllupsnatta ikke akkurat blir den mest erotiske! Hvis dere ikke har tenkt å stikke av fra festen tidlig da? Mitt tips er å ikke gjøre det men å feste og more dere alt dere kan! Ta heller et ekstra døgn på hotell (der hvor dere skal bo på bryllupsnatta) tilbring hele dagen på hotellrommet. Mye kulere om du stiller i sexy undertøy når brunchen blir servert på rommet. Også tar dere litt champagne og koser dere!!! :gjeiper: Selv hadde jeg ikke valgt sort. Heller noe lyst og blondete. En superkort underkjole/babydoll, hofteholder og strømper....
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 Jeg tror at etter en lang bryllupsdag, så vil det å ligge nakne og slitne inntil være det beste i verden, og det tror jeg er det han også lengter mest etter. MMMmmmmmm..... ja, og med et lykkelig smil om munnen fordi man er sammen! Synes det tipset var best av alles jeg KateW!!!
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. mai 2009 #13 Skrevet 28. mai 2009 Det spiller vel ingen rolle hva slags undertøy man ha på natta, man sover jo stort sett ikke i undertøy uansett, men hvis du finner noe du har lyst på kan du jo bruke det senere også, så sånn sett blir jo ikke pengene helt bortkastet.
LilleBille Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Som andre sier her så er det ganske sikkert at bryllupsnatta ikke akkurat blir den mest erotiske! Hvis dere ikke har tenkt å stikke av fra festen tidlig da? Mitt tips er å ikke gjøre det men å feste og more dere alt dere kan! Ta heller et ekstra døgn på hotell (der hvor dere skal bo på bryllupsnatta) tilbring hele dagen på hotellrommet. Mye kulere om du stiller i sexy undertøy når brunchen blir servert på rommet. Også tar dere litt champagne og koser dere!!! :gjeiper: Selv hadde jeg ikke valgt sort. Heller noe lyst og blondete. En superkort underkjole/babydoll, hofteholder og strømper.... Det synes jeg absolutt var et supert forslag.
Lunamamma Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 28. mai 2009 Oi, takk for så mye tilbakemelding! Dette er ikke første gangen vi skal ha sex, beklager hvis det lurte seg inn en liten skrivefeil i hovedinnlegget. Synes at dere alle kommer med gode poeng, så da gjelder det jo å sile ut det som kommer til å funke for oss. Uansett kjempegodt å høre at dere tror selve antrekket vil bli bra! Vi bruker som oftest å ha energi nok til sex uansett hvor sent det er, men bryllupsdagen er jo noe HELT utenom det vanlige rent stress-messig, så det er jo godt mulig at han sover når jeg kommer ut fra badet, som dere sier. Men et godt tips var jo å ta med undertøy og musikk til hotellet, for så å overraske ham med det på morgenen! Vi skal spise felles frokost med alle gjestene kl 12, men mye kan jo skje innen den tid. Og som dere sier så kan jo undertøyet brukes senere også, så bortkastede penger blir det jo ikke uansett. Det beste tipset var imidlertid å IKKE reise tidlig fra festen for å ha sex, som vi jo kan ha hver dag for resten av livet (for det har jo alle gifte par! ) og heller kose oss skikkelig utover natta sammen med gjestene! Åh, nå kjenner jeg at jeg gleder meg ekstra mye til bryllupsdagen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå