Gjest *forlover* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hei, jeg skal være forlover i min venninnes bryllup. Hun skal ikke til frirsør, da hun har kort hår og vil ordne dette selv.. Syntes dere d blir teit/dumt/travelt om jeg som forlover stikker til frisøren for å få satt opp håret? Eller burde jeg heller bare være sammen med bruden slik at det ikke blir "stress"..? Bruden og jeg skal være på samme sted natt til bryllupet, og bli sminket der..
Gjest ff Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Tror nok jeg ville blitt hos bruden ja. Ikke fordi det blir feil at du får satt opp hår hos frisør og bruden ikke, men fordi at forlover bør være tilstede hos bruden morgenen før bryllupet.
Gjest antigartner Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Tror nok jeg ville blitt hos bruden ja. Ikke fordi det blir feil at du får satt opp hår hos frisør og bruden ikke, men fordi at forlover bør være tilstede hos bruden morgenen før bryllupet. Det beste er at du snakker med bruden om dette først. Spør henne hvordan hun ønsker å gjøre det på morgenen/formiddagen før seremonien. (Ikke åpne med å spørre om det er greit at du stikker til frisøren, det setter et press på henne.) Noen bruder forventer at forloveren er sammen med dem hele tiden før kirken (eller byfogden osv..), mens andre ønsker å ha litt tid for seg selv. Jeg mener ikke at det er slik at forlover plikter å være sammen med bruden hvert minutt før vielsen, men håroppsett tar gjerne litt tid, og du må også innberegne reisetid til og fra frisøren, så du blir gjerne borte en stund.
Disco Biscuit Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Min forlover og en annen nær venninne stikker til frisør på formiddagen før bryllupet, mens jeg skal ordne hår og slikt selv. Det gjør meg ingenting, og jeg er mer enn gjerne hjemme og slapper av alene før vielsen De blir jo ikke borte sååå lenge. Et enkelt håroppsett trenger ikke ta lenger enn ca 45min.
leirbål Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jeg ville blitt lei meg om ikke forloveren min tilbragte morgenen med meg. Endret 28. mai 2009 av leirbål
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Da jeg gifta meg var ikke jeg hos frisør, men det var forloveren min. Det var ingen problem for meg å være uten forloveren min den lille timen det tok for henne å ordne håret. Jeg ble ordna hjemme hos forloveren min. Hun kom dit da hun var ferdig så kosa vi oss før vi dro til kirka. Hvis ikke bruden er helt på tuppa går det nok helt fint for henne å klare seg uten deg en stund. Du må jo nesten få ordne deg du også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå