Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
At folk vil fiste selv om de får orgasme med vanlig penetrering av penis trenger jo ikke ha noe med at de MÅ ha noe stort, kan vel bare være det de tennner på. Slik som noen tenner på analsex, føtter, lakk, lær o.s.v.

At noen har et annet sexsyn enn deg betyr jo ikke at du må gjøre det (eller forstå deg på det, er bare hvordan man viser seg for verden)

Selv om jeg ikke klarer å forstå folk som tror på gud så går jeg ikke å sier til dem at de er rare og burde heller la vær å tro.

Som jeg skulle ha sagt det selv :)

Og til dem som antyder hist og pist om jeg er vid eller trang, så holder det leeenge med bare en finger også.

Så det er ikke der det ligger!

En annen ting er at jenter TROR de ikke klarer å få en hånd inn der.

Det trodde heller ikke jeg. Fikk nærmest hakeslipp da jeg etter mye strev så at det faktisk gikk an! Kommer veldig an på stilling, tid,glidemiddel, mannen du gjør det med osv!

ALLE jenter uansett fødsel eller ikke, kan få utrolig store ting inn der!

Og for dere som tror noe annet, eller mener dere er for trange; MÅ jeg bevise det for dere? hmh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anus er jo laget for å bæsje med. Anusfisting hadde vært en bedre sammenligning.

og vagina er skapt for å føde barn med, som stort sett er større en en knyttneve.

Det som gjør det sammenlignbart, er at begge deler er muskler og fleksible. Både anus og vagina er muskler, de er skapt for å kunne tøye seg ut for å slippe ut (eller inn) noe med udefinert størrelse. Begge er også skapt for å trekke seg sammen igjen etterpå, slik at ikke noe slipper ut når det ikke skal, verken her eller der.

ALLE jenter uansett fødsel eller ikke, kan få utrolig store ting inn der!

Og for dere som tror noe annet, eller mener dere er for trange; MÅ jeg bevise det for dere? hmh!

at alle kan få utrolig store ting inn der, er nok sant, siden vi alle er skapt for å kunne føde ut ett barn.

MEN!!! Det betyr ikke at alle takler å få en knyttneve opp der, noen sliter også med store peniser.

Ikke tro at alle som sier de ikke får det til, ikke har prøvd, og ikke har prøvd skikkelig. Det har ikke noe med at jeg er trangere en deg, det har noe med at vi er forskjellig bygget, derfor har også noen større plager ved fødsler en andre. Noen bruker døgn, andre bruker timer.

Det har ikke bare med glidemiddel, stillinger og tid å gjøre, må JEG bevise det for deg? Eller, det hadde nok GÅTT, om jeg hadde akseptert smerter og blod, for personlig rifter jeg om det blir for stort.

Gjest womenwomen
Skrevet
Ja nu skal de høre om min doktorgradsundersøkelse om fisting.

Hvordan vet de som blir fistet at de ikke er utblokket da, sammenligner de jevnlig med å stappe knyttneven i glufsa til venninnene?

Signerer her ! Kvinner som har født - er videre og mer flexible - enn de som ikke har født . T.o.m leger på internett tør jo uttale det offentlig - at det er naturlig det .Men - betyr ikke at de er vidåpne ...men mer flexible i hvertfall ..enn oss andre med ung-pike mus ...he he

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Du kan da umulig være veldig trang hvis han får en hel hånd oppi der??

Gjest womenwomen
Skrevet

Ja ! Syns det er RART kvinner som holder på med fisting - samtidig påstår de er trange ?

Det kan de neppe være . Når de klarer få en hel manne hånd inn der ?

Er fysisk umulig på meg i hvertfall .2 fingre - og jeg føler meg sprengt ....

Skrevet

Det er ikke mulig for alle menn å utøve fisting. Man kan heller ikke gjøre det på alle damer, og bare helt på slutten av sexakt. Forøvrig er det triks man må bruke, nemlig å knytehånden sammen i samme takt man stikker den forsiktig inn og godsnakker.

Skrevet

Det er vel slik at alle kvinner er trange, mens det er kun mennene størrelsen varierer på. ;) Derfor snakker vi om at noen menn er FOR SMÅ. Vi utelater ganske enkelt å si at han er for liten i forhold til meg. For da kan man sette spørsmålstegn på romsligheten til seg selv, og det går jo ikke. Alle menn vet at kvinner varierer like mye i størrelse og muskelbruk som det vi gjør. Allikevel har jeg til gode å høre om en mann som har trukket seg ut og kastet ut dama fordi hun var for romslig for ham. Andre veien derimot.... det sier litt om hva som er stuerent i dagens samfunn.

En ting å tenke på er at når man spør menn om man er trang, vil man i 99% av tilfellene få "ja". Akkurat som når dere spør om dere ser feite ut i de hvite buksene. Vi vet at om dama føler seg vel med seg selv, vil vi også få bedre sex. Er vi negative, vil man selvsagt oppleve tidenes tørke på sexfronten, for sexnekt, det KAN kvinner. Dette er IKKE sagt for at dere kvinner skal bli usikre på dere selv, men for å lette dette trykket mange kvinner påfører mannen. Jeg tror personlig at man kan løse alt om man kommuniserer rett, også seksuelt. Det er vel kun i de tilfellene hvor stor mann møter liten kvinne, og omvendt det kan bli trøbbel. Hvor mye betyr denne mannen med liten pikk for den vide kvinnen? Vil hun orke å trene musklene sine for ham? Eller hvor mye betyr den store mannen for den trange kvinnen? Vil hun kunne leve et liv uten penetrasjon?

Skrevet
At folk vil fiste selv om de får orgasme med vanlig penetrering av penis trenger jo ikke ha noe med at de MÅ ha noe stort, kan vel bare være det de tennner på. Slik som noen tenner på analsex, føtter, lakk, lær o.s.v.

At noen har et annet sexsyn enn deg betyr jo ikke at du må gjøre det (eller forstå deg på det, er bare hvordan man viser seg for verden)

Selv om jeg ikke klarer å forstå folk som tror på gud så går jeg ikke å sier til dem at de er rare og burde heller la vær å tro.

Takk, Amalie!! Endelig noe fornuftig her;O)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ja ! Syns det er RART kvinner som holder på med fisting - samtidig påstår de er trange ?

Du kan ikke ha opplevd mye morro i senga mister...

Gjest womenwomen
Skrevet
Du kan ikke ha opplevd mye morro i senga mister...

Ha ha - for å si det pent - jeg er utrolig glad for at jeg ikke får plass til allt mulig rart oppi der , jeg syns nesten litt synd på dem som får plass til en hel hånd jeg : ) Er absolutt en stor fordel å være passe trang .Kan ikke være noe videre enn jeg er nå , syns nå jeg . Da ville jeg nok mistet lysten - etterhvert : )

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ha ha - for å si det pent - jeg er utrolig glad for at jeg ikke får plass til allt mulig rart oppi der , jeg syns nesten litt synd på dem som får plass til en hel hånd jeg : ) Er absolutt en stor fordel å være passe trang .Kan ikke være noe videre enn jeg er nå , syns nå jeg . Da ville jeg nok mistet lysten - etterhvert : )

Og takk for å bevise mitt poeng om at du ikke kan ha opplevd mye morro i senga mister...

Gjest womenwomen
Skrevet
Og takk for å bevise mitt poeng om at du ikke kan ha opplevd mye morro i senga mister...

Åjoda - jeg har virkelig opplevd herrens glade dager fra jeg ble aktiv ca 15 år ...he he .- etter det - var det full rulle dag ut og dag inn .

Har aldri manglet noe eller savnet noe .Har fått allt musa mi har pekt på - hele livet .

Jeg har garantert den mest bortskjemte egoistiske musa i hele verden .

- Menn har skjemt meg bort alltid .Snakk om å være født med sølvskjeen i munnen ...bokstavelig talt SMILE ! Har også opplevd muse misunnelse - både fra andre damer og menn ! Ja den er jo perfekt - jeg vet det selv . Er det rart man blir litt høy på pæra og inbildsk - når man eier en sånn en deilig uimotståelig mus . Alle vil ha en liten smakebit av ?

Nei du - kan nok ikke si det samme om karen din .Det tviler jeg sterkt på : )

Skrevet

Det er ikke noe som er mulig uten smerter og sår hos meg heller, men fra det til å si at de som får det til umulig kan være trange, det er for drøyt.

At det er fysisk umulig på deg, håper jeg heller ikke, for dersom det er sannheten, så vil du VIRKELIG slite den dagen du evt skulle velge å få barn. Ett barn er bittelitt større en en hånd, og selv om vi nok revner eller blir klippet opp ved fødsler, ihvertfall ofte, så tror jeg nok ikke det hadde vært like vanlig dersom barnet bare var på størrelse med en hånd.

Det at du ikke godtar at ei som har trent opp musklene sine til å klare å slippe opp nok til å slippe inn en hånd, fremdeles kan være trang, sier for min del mer om din kunnskap om vagina en om sannheten. Jeg tror faktisk at når man har så god muskelkontroll at man KLARER å slippe opp, så kanskje man faktisk kan være rett så trang, når man kontrollerer musklene og bruker dem.

Vær stolt av musa de så mye du bare vil, jeg finnes ikke misunnelig, er rett så fornøyd med den jeg har selv. Men aksepter at andres faktisk kan være både trange og fine, selv om de er annerledes en din.

Gjest Gjest
Skrevet
Selvfølgelig blir man laus i glufsa av fisting.

ROFL.

The word is bond!

Gjest Gjest_mann
Skrevet

Hei!

Det er enormt så kategorisk enkelte klarer å være mht. forskjellige seksuelle preferanser den enkelte måtte ha! At man "selvfølgelig" blir "lausere nedentil" ved fisting er tydeligvis opplest og vedtatt for noen.

Dette er vel rett og slett et uttrykk for at en ikke tenner på nevnte aktivitet vil jeg tro, eller at en evt. sjøl har lyst, men at partneren ikke klarer eller vil. Det er nok ikke alle damer som klarer det, men for de som gjør, og som samtidig får skikkelig tenning av det, kan jeg bestemt si at det ikke er noen umiddelbar fare for at man i neste omgang kan "snu en trailer" der inne... eller at mannen får følelsen av å kaste et balltre gjennom Vikingeskipet på Hamar ved neste samleie!

Som tidligere nevnt i tråden så er det slik at det trekker seg sammen igjen med det samme, så derfor er min anbefaling at har man lyst så skal man så absolutt gjøre et forsøk! Det kan veldig fort vise seg å virkelig være verdt å prøve :regn::jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Så da har du enten veldig vond sex, eller samboeren din er veldig liten.

Skrevet
At det er fysisk umulig på deg, håper jeg heller ikke, for dersom det er sannheten, så vil du VIRKELIG slite den dagen du evt skulle velge å få barn. Ett barn er bittelitt større en en hånd, og selv om vi nok revner eller blir klippet opp ved fødsler, ihvertfall ofte, så tror jeg nok ikke det hadde vært like vanlig dersom barnet bare var på størrelse med en hånd.

Å sammenlikne fisting med en fødsel blir litt feil, ved en fødsel har kroppen forberedt seg i 9 mnd. og vet at noe stort er på vei ut og utvider seg derfor. Bekkenet sklir fra hverandre og blir betydelig større og videre enn normalt under en fødsel.

• 3 uker senere...
Skrevet

min samboer er nå min eks-samboer, og jeg har (dessverre) vært med en annen etter det ble slutt.

Han jeg var med er stor, men allikevel mindre enn en mannshånd, og det ga meg smerter i flere dager etterpå.

Så nå tror jeg at jeg har funnet svaret selv.

Dette påvirker ikke trangheten på noen som helst måte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...