Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har fantastisk sex, og har dager vi tar mer av enn andre dager.

Jeg har alltid hatt en greie for "jo større ting inn, jo bedre".

Samtlige tidligere partnere har skrytt veldig av at jeg er trang osv, men samboeren min har ikke nevnt dette mer enn 2 ganger på litt over et år(siden vi traff hverandre).

Legen har også kommentert dette mht stikkpiller jeg måtte ta en periode.

var ganske fornøyd med dette utsagnet fra tidligere partnere, men må si jeg savner å høre det fra samboeren min. Det skal være nevnt at han har mindre utstyr enn de forrige.

Men nå til det viktigste her, kan man bli større nedentil av fisting? Det er ikke ofte vi gjør dette, og det skal MYE glidekrem til, men det hender jeg bare MÅ ha så mye som mulig.

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig blir man laus i glufsa av fisting.

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på om du blir så mye løsere av det. Man mister jo ikke lukkemuskelen selv om man får ting opp dit som egentlig ikke skal være der ;). Så lenge du passer på å trene underlivsmusklene dine så burde det vel ikke være noe problem?!

Tror jeg

Skrevet
Selvfølgelig blir man laus i glufsa av fisting.

hehe, kan ikke påstå at jeg er laus i glufsa nei :)

utrolig bra språkbruk dette.

Gjest KateW
Skrevet

Ved å trene underlivsmusklene så blir du stram og raus. Alle menns drøm, jenta mi!

Skrevet

Man mister selvsagt den naturlige trangheten om man stapper vanvittig store ting inni der. Har selv opplevd en kvinne som holdt på slik. Hun skal være glad for at hun holdt musklene sine ved like. De jeg har møtt som har vært trange, ville aldri i livet fått inn en hel hånd, bare for å gi en liten feedback på dette. Så fortsett gjerne med utblokkingen, men det blir desto viktigere med muskeltrening. :)

Skrevet
Man mister selvsagt den naturlige trangheten om man stapper vanvittig store ting inni der. Har selv opplevd en kvinne som holdt på slik. Hun skal være glad for at hun holdt musklene sine ved like. De jeg har møtt som har vært trange, ville aldri i livet fått inn en hel hånd, bare for å gi en liten feedback på dette. Så fortsett gjerne med utblokkingen, men det blir desto viktigere med muskeltrening. :)

det skal være sagt at vi har strevd leeeeeeeeeeeenge før den klarte å komme seg inn... :)

var en liten kamp det der.... så kanskje vi skal gi oss mens leken er god? hehe

Gjest KateW
Skrevet

Jeg mener at så lenge man trener musklene aktivt, så vil man klare å ta i mot mer, men man vil allikevel forbli stram.

Skrevet
Jeg mener at så lenge man trener musklene aktivt, så vil man klare å ta i mot mer, men man vil allikevel forbli stram.

Helt enig...

En baby er jo mye større enn en hånd, men med trening, så blir man som før (eller trangere for den saks skyld...)....

Men hvis man ikke kiper, så vil det nok gå ut over trangheten etter hvert... Vil jeg tro ;)

Gjest Er det noen som faktisk VET noe?
Skrevet

Veldig mange som mener mye om mangt, men er det noen som kan vise til noen kilder som støtter utsagnene? Utspill som begynner med "Selvfølgelig blir man..." eller "Jeg kjenner ei som..." er ikke verdt noe som helst. Single case reports og urban legends er underholdende, men gjør det ikke sant.

Skrevet
Helt enig...

En baby er jo mye større enn en hånd, men med trening, så blir man som før (eller trangere for den saks skyld...)....

Men hvis man ikke kiper, så vil det nok gå ut over trangheten etter hvert... Vil jeg tro ;)

Nå er det jo masse som skjer med kroppen når det snakkes om en fødsel da. ;) Men jeg ser selvsagt poenget ditt. Jeg mener allikevel å ha kjent at det rommet som ligger bak knipemuskelene blir videre på hun jeg nevnte.

Skrevet

Jeg har født for 9 år siden, og blitt trangere etter fødsel..

Og har aldri gjort knipeøvelser, men fått drøssevis med komplimenter fra tidligere partnere.

Skrevet

NEI, man blir ikke "laus i glufsa" av fisting!!!

Fitta er en mukel, ergo den trekker seg sammen etter bruk.

Har fista i mange år, har født to barn - og kjære dere, den fungerer bedre og bedre.......

Gjest Fistman
Skrevet

Har fister store, åpne og små trange damer. Med hell. Prøv å bytt stilling. Prøv å bikke opp eller ned på skambeinet litt. Ei dame jeg leker med fast trenger noen gaanger ikke noe glider i det hele tatt! Lovely spørr du meg.

Skrevet
Har fister store, åpne og små trange damer. Med hell. Prøv å bytt stilling. Prøv å bikke opp eller ned på skambeinet litt. Ei dame jeg leker med fast trenger noen gaanger ikke noe glider i det hele tatt! Lovely spørr du meg.

Hva er poenget eller vitsen med å fiste - om man likevell nyter å ha normalt samleie og får orgasmer av det ? Da skjønner jeg ikke ønsket om å prøve fisting ...

Med mindre man har virkelig behov for det - for å bli " tilfredsstilt " .

Tipper fisting er populær blant fler barns mødre ...som av naturlige årsaker - er blitt vide nok til fisting . Noen må ha STORT STORT ...for å kunne nyte .Så enkelt er vell det . Hva større juksepikk kan man få - en en hel hånd ? Grøsser ved tanken ... Høres grufult ut ...men det er meg da .

Kunne ikke falt meg inn å utvide musa med fisting - frivillig ... I hvertfall ikke så trang som jeg er nå .Umulig å få plass til en hel hånd - uten at det vil gå inn under TORTUR ....

Her er musa trang nok og strammer BRA tight -med kunn to mannefingre ...Men 1 er også nok . GLAD jeg er tight og trang .Har stor glede av vanlig samleie - og orgasme er ingen problem . Men tror det ville blitt det - om jeg var VID ...nedentil . Folk blir jo naturligvis mindre følsomme da .Leste jeg nå lege uttalte . Så tror ingenting på at de som holder på med fisting - er like trang som meg ....he he Det er skrøn & skryt tror nå jeg !

En hel hånd - herregud ...huff .Fysisk Umulig .Og jeg har aldri født .

Gjest hahaha
Skrevet
Veldig mange som mener mye om mangt, men er det noen som kan vise til noen kilder som støtter utsagnene? Utspill som begynner med "Selvfølgelig blir man..." eller "Jeg kjenner ei som..." er ikke verdt noe som helst. Single case reports og urban legends er underholdende, men gjør det ikke sant.

Ja nu skal de høre om min doktorgradsundersøkelse om fisting.

Hvordan vet de som blir fistet at de ikke er utblokket da, sammenligner de jevnlig med å stappe knyttneven i glufsa til venninnene?

Skrevet

vel, jeg er riktignok ikke fleksibel nok til å bli fistet, men likevel kjenner jeg jo at jeg er fleksibel der nede.

Det at en partner klarer å få inn 4 fingre, og likevel kan jeg komme bare av at han bruker lillefingeren til å penetrere med, tilsier vel at (ihvertfall for min del) den kroppsdelen faktisk er fleksibel.

Den tøyer seg ut når den trenger det, og trekker seg sammen igjen etterpå. Trener man musklene, også lenger opp en bare avbryt-strålen-muskelen, så tviler jeg på at man blir slapp og vid ved fisting.

Det blir for meg(!!!) litt det samme som at dersom man bærsjer ett par ganger i uka, så blir man slapp i anus.... for man utvider den jo flere ganger en man gjør ved en sjelden fisting her og der.

Gjest Gjest
Skrevet
Det blir for meg(!!!) litt det samme som at dersom man bærsjer ett par ganger i uka, så blir man slapp i anus.... for man utvider den jo flere ganger en man gjør ved en sjelden fisting her og der.

Anus er jo laget for å bæsje med. Anusfisting hadde vært en bedre sammenligning.

Skrevet
*klipp* var så mye så les innlegget lenger opp

At folk vil fiste selv om de får orgasme med vanlig penetrering av penis trenger jo ikke ha noe med at de MÅ ha noe stort, kan vel bare være det de tennner på. Slik som noen tenner på analsex, føtter, lakk, lær o.s.v.

At noen har et annet sexsyn enn deg betyr jo ikke at du må gjøre det (eller forstå deg på det, er bare hvordan man viser seg for verden)

Selv om jeg ikke klarer å forstå folk som tror på gud så går jeg ikke å sier til dem at de er rare og burde heller la vær å tro.

Skrevet
At folk vil fiste selv om de får orgasme med vanlig penetrering av penis trenger jo ikke ha noe med at de MÅ ha noe stort, kan vel bare være det de tennner på. Slik som noen tenner på analsex, føtter, lakk, lær o.s.v.

At noen har et annet sexsyn enn deg betyr jo ikke at du må gjøre det (eller forstå deg på det, er bare hvordan man viser seg for verden)

Selv om jeg ikke klarer å forstå folk som tror på gud så går jeg ikke å sier til dem at de er rare og burde heller la vær å tro.

Veldig bra skrevet! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...