Wildrose Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Hei,skulle gjerne ha redigeret noen videoer på youtube og trenger forslag til videoredigeringsprogram ala windows movimaker (altså lett å bruke,enkelt å forstå)for Mac brukere. Håper du har noen forslag og hvorfor i tilfelle. På forehand takk for svar.
Gjest Marlo Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Finnes det ikke et slikt program allerede på en Mac?
Wildrose Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 Finnes det ikke et slikt program allerede på en Mac? Det finnes mye tilegsprogram på mac ja,men jeg har ikke funnet et type videored.program som jeg er ute etter da...
Gjest Marlo Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Har alltid hatt mac selv og det finnes filmredigeringsprogrammer med der iallefall. Ellers så kan du jo ta deg en tur i butikken og se hva de har til salgs der
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Det finnes iMovie som standard på alle macer. Bare se i applications mappa di. Det er et veldig bra program for enkel redigering. Like enkelt som moviemaker, bare bedre. Hvis man skal begynne å kjøpe proff programmer som final cut blir det veldig dyrt. Dessuten veldig vanskelig. iMovie er fin fint til enkle klipp, har mange fine standard overganger og enkelt å legge på musikk og lyd.
Wildrose Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2009 Det finnes iMovie som standard på alle macer. Bare se i applications mappa di. Det er et veldig bra program for enkel redigering. Like enkelt som moviemaker, bare bedre. Hvis man skal begynne å kjøpe proff programmer som final cut blir det veldig dyrt. Dessuten veldig vanskelig. iMovie er fin fint til enkle klipp, har mange fine standard overganger og enkelt å legge på musikk og lyd. Jeg har sett litt på det programmet,men har ikke satt meg veldig inn i det da...Virker vanskelig tenkte jeg,men skal få testet det ut,så håper jeg at jeg finner ut av det:)
henine Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Final Cut, uten tvil Jeg elsker programmet, det er enkelt å bruke. Ikke så tungt å lære heller. Eneste er vel at det er litt dyrt.
Paibunn Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Du trenger absolutt ikke final cut om du bare skal redigere filmer til youtube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå