Gjest Gjest_cindy_* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Til dere som ofte bruker neglelakk, vilken farge bruker dere oftest. Selv er jeg flittig bruker av rød,lilla og svart.
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Har alltid litt lange negler og da synes jeg neglelakk i sølv blir flott. Ellers går det endel i rosa (O.P.I). Tåneglene er alltid rødlakkerte,synes det er spesielt lekkert nå i sommertida,med åpne sko.
Gjest Raptuza Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Den site eg kjøpte og brukte, er korallrosa. Ellers har eg gul, oransj, sjøgrøn, kvit, offwhite og klar. Brukar etter humør!
Purple Diamond Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 (endret) Neglene på fingrene lakkeres med blank eller lys rosa lakk fra H&M, mens tåneglene får en lekker korallfarget lakk fra Isadora:) Endret 28. mai 2009 av Purple Diamond
Gjest perfekt Skrevet 26. juni 2009 #7 Skrevet 26. juni 2009 Da jeg kjøpte Maybelline Matte Red, var det mest fordi den var matt, men jeg var også veldig spent på fargen. Jeg er nemlig ikke så veldig glad i blasse/lyse rødfarger. Nå, når jeg har tatt den på, klarer jeg nesten ikke å ta blikket fra neglene mine ! Dette er den vakreste fargen jeg har hatt på neglene. Den er sensuell, ja nesten erotisk. Denne må bare prøves !
Gjest Gjest_sommer_* Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Har funnet ut at det er på tide å begynne å bruke neglelakk igjen. Skal kjøpe knallrød, svart og kanskje hvit, pluss blank til å beskytte fargen. Men da trengs også neglelakkfjerner.. Noen som har tips til noen rimelige som funker bra?
Gjest Raptuza Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 DEpend har ein billig og grei. 25 kr trur eg at eg betalte på Spar Kjøp.
Purple Diamond Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 H&M har også en billig og bra neglelakkfjerner, uten aceton. Husker ikke hva den koster, men den er billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå