punkyB Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 P3 (og flere andre?) har sagt at Aqua Lenes nye sang er så dårlig at de ikke vil spille den. http://www.universalmusic.no/main.asp I linken over kan du høre på den. Den er vel ikke den beste jeg har hørt , men hvis man sammenligner det med andre sanger som spilles i hytt og pine - feks. denne Dina sangen er den jo direkte vakker. De som bestemmer musikken er de noen småkonger som vil markere seg? Er jo kanskje litt kult å skryte på seg å ha refusert Aqua Lene?? Nå skal det jo sies at Aqua var heldige med den karrieren de fikk - med de forutsetningene de hadde. Jeg skjønner jo at de ikke kan spille alle sanger - men skal de bestemme hva slags musikk jeg skal like??
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juli 2003 #2 Skrevet 24. juli 2003 Selv om jeg synes at Håkon Mosleth er en dass så må jeg si meg enig i at denne låta rett og slett er tragisk. "It's your duty duty, shake that booty booty!!" :o I think not Minnie
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2003 #3 Skrevet 24. juli 2003 Mulig det er en dårlig sang, men er ikke folks nyskjerrighet og interesse en grunn til å spille den? Så de også hadde refusert balladen med C Ingebrigtsen og M Arredondo. Den er jo ok. Forøvrig synes jeg Moslett er litt kul, virker som han har peiling. De kan jo ikke si ja til alle?
punkyB Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2003 Kan jo nesten begynne å lure på om det er taktikk fra plateselskapets side for å få blest om sangen også ..... nå må man jo kjøpe plata ..... Og hvem hører egentlig på radio lenger??
Marianne Skrevet 24. juli 2003 #5 Skrevet 24. juli 2003 Det er ikke noen bra sang på noen måte. Det er sikkert. Men all reklame er god reklame og hun får nok solgt mange eksemplarer nå.
Kalas Skrevet 24. juli 2003 #6 Skrevet 24. juli 2003 1. Sangen var IKKE bra. 2. Håkon Moslett er IKKE kul. 3. Aqua-Lene fortjener IKKE oppmerksomhet. Jeg snakket med folk i managementet hennes for et par uker siden, og de kunne stolt fortelle at hun nå var "en ny og rocka Lene". Yeah right. Like rocka som Britney Spears, tipper jeg. Verden vil bedras.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #7 Skrevet 25. juli 2003 Hva er det Aqua-Lene har som Heidi Hauge ikke har?
MarianneE Skrevet 25. juli 2003 #8 Skrevet 25. juli 2003 Hva er det Aqua-Lene har som Heidi Hauge ikke har? Dansk ektemann?? Det er nå bare slik, ikke alt kan spilles på radioen. De kan ikke ta inn alt. heller! Hørte ikke på lydsporet, men etter Minnies sitat så kan jeg bare tenke meg til den.......
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #9 Skrevet 25. juli 2003 Dansk ektemann?? Ja, tenk så heldig - å kunne suge litt på Kongen av Danmark...
natasha Skrevet 25. juli 2003 #12 Skrevet 25. juli 2003 Vil herved rette en STOR takk til P3 som sparer mine ører for slikt!
MarianneE Skrevet 25. juli 2003 #13 Skrevet 25. juli 2003 Ja, tenk så heldig - å kunne suge litt på Kongen av Danmark... Tenke seg til.....så heldig er jeg og til tider!
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #14 Skrevet 27. juli 2003 Dette er en lykkens dag! La oss alle feire
Gjest Vega Skrevet 27. juli 2003 #15 Skrevet 27. juli 2003 Hørte den på radio i går, i bilen - byttet kanal. Den var tragisk - skjønner ikke hvorfor de ikke har hostet opp noe bedre, med alle midlene de sikkert har brukt. Nok et eksempel på at penger og kvalitet ikke alltid er det samme...
mjau Skrevet 27. juli 2003 #16 Skrevet 27. juli 2003 Herregud, bare det legges noen gitarriff med fuzz til en popsang så skal det være rocka??????????????? Nei, all ære til p3, de vet som oftest hva som fortjener sin spilletid på radioen.
Achmed Skrevet 27. juli 2003 #17 Skrevet 27. juli 2003 Jeg skjønner jo at de ikke kan spille alle sanger - men skal de bestemme hva slags musikk jeg skal like?? Ja, ellers ville jo alle kanaler blitt like. Det er jobben deres å luke ut det de ikke synes noe om, og takk og lov for det. Du kan jo sammenligne radiokanalene med klesbutikker. Hvis alle butikkene hadde solgt klær som alle likte, ja da hadde det vel blitt noen merkelige butikker? Butikksjefene kan selv velge å la være å ta inn klær de synes er stygge og ikke passer til resten av butikkens kolleksjon. Hvis du ikke liker musikken på én kanal, kan du jo bare finne en annen. Det er heldigvis fler kanaler enn NRK sine å velge mellom i dag.
Malou Skrevet 28. juli 2003 #19 Skrevet 28. juli 2003 Det er vel et par uker siden jeg hørte låta første gang på dansk P3 nå og heldigvis har jeg ikke hørt den så mye siden heller. Makan til søppel! Dette hadde garantert ikke blitt spilt hvis det ikke var Lene's låt. At radiokanalene selv bestemmer hva som skal spilles synes jeg er greit nok. De kan jo ikke spille alt heller. Jennifer It's your duty (duty)....
Skusla Skrevet 28. juli 2003 #20 Skrevet 28. juli 2003 Syntes jeg ikke er det spor rart. Dama kan jo ikke synge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå