Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Saybias nydelige 'The day after tomorrow' fullstendig på hjernen i sommer... Hvilke sanger surrer rundt i hodene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elvis Presley "Don`t cry daddy" og "Moody Blues".

-siina-

Skrevet

DINA- bli hos meg :briller: den er råstilig :briller:

Skrevet

John Mayer - Georgia!

Sikkert ingen som har hørt om han, men jeg elsker musikken hans.

Skrevet

"If I let you go" med Westlife....

Skrevet

Syns d er umulig å ha kun én eneste, men noen av de nydeligste låtene jeg vet om/husker i farten er bl a One m U 2, Like a rolling stone m Stones, Seven Seconds m Neneh Sherry/Yazzo N'Dour (mulig ikke navnet hans ble korrekt) og den adagioen til Pacibel - DEN!!! er vakker den....d er så sinnsykt mange nydelige låter. Etterpå kommer jeg til å tenke: Oh shit! Hvorfor tok jeg ikke den, og den og den.....Skjønner???

Skrevet
Har Saybias nydelige 'The day after tomorrow' fullstendig på hjernen i sommer... Hvilke sanger surrer rundt i hodene deres?

Helt enig med deg, den er på hjernen min også! Og det er vel litt Kurt sin feil også.... :wink:

Gjest Zirine
Skrevet

Høstsang - Odd Børretzen

En nyydelig kjærlighetssang.

Skrevet

Her er det Chihuahua med Dj bobo som plager vettet av meg :ler:

Skrevet

The Dandy Warhols:

- Heavenly

- Sleep

- I am sound

- You were the last high

*dilla*

Gjest lekebøll
Skrevet

Akkurat nå liker jeg faktisk :rodme: (litt flau) Shakira med "Underneath your clothes".

Jeg synes den er fin, og minner meg om ting.

Skrevet

Pleier oftest å være én sang som dominerer for hver sommer, men i år er det mange. Bla.

I know what U want -Busta Rhymes

If U're not the one - Daniel Bedingfield

Anyone of us-Gareth gates

BumpBumpBump - P.Diddy/B2K

Bli hos meg - Dina

Gjest Candyfloss
Skrevet
Akkurat nå liker jeg faktisk  :rodme: (litt flau) Shakira med "Underneath your clothes".

Jeg synes den er fin, og minner meg om ting.

Den er fin... Og minner meg om ting... *heartbreak* :cry:

Skrevet

U2 - With or without you

Chris Isaak - Wicked Game.. Den "ulingen" går rett i fletta på meg :)

Iallefall to gode låter jeg aldri kan forestille meg at jeg skal kunne gå lei.

Gjest Anonymous
Skrevet

I sommer er det "Dead end angel" med Jayhawks som er mest på heavy rotation hos oss.

Ellers er det jo litt spesifikk sommermusikk, da;

Sir Duke - Stevie Wonder

Garden Party - Mezzoforte

Ain't that peculear - Chipahua

Going back to Miami - Chipahua

Late in the evening - Paul Simon

Sommerlykke - Sterk naken og biltyvene

Sola skinner - Jokke og valentinerne

Neste sommer - deLillos

Skrevet

Evanescence med My Immortal er min favoritt om dagen.

Skrevet

Jeg har tusen yndlingssanger. Alt avhenger av humoer, vaer, tid paaa dognet osv. men akkurat naa har jeg veldig lyst til aa hoere:

Giorgia - GOCCE DI MEMORIA

Det er en helt nydelig italiensk sang som finnes paa Finestra di Fronte Soundtracket.

Giorgia skrev denne sangen til ekskjaeresten sin (en annen kjent italiensk sanger) som doede i en motorsykkelulykke to/tre maaneder etter at de gjorde det slutt. Det gjoer den ekstra fin og gir meg gaasehud.

Hvis ikke dere har hoert den, last den ned, og jeg lover en fin musikkopplevelse.

Skrevet

For tida er vel favoritten min "The Greatest Discovery" med Elton John.

Gjest Vanessa
Skrevet
Jeg har tusen yndlingssanger. Alt avhenger av humoer, vaer, tid paaa dognet osv. men akkurat naa har jeg veldig lyst til aa hoere:

Giorgia - GOCCE DI MEMORIA

Det er en helt nydelig italiensk sang som finnes paa Finestra di Fronte Soundtracket.

Giorgia skrev denne sangen til ekskjaeresten sin (en annen kjent italiensk sanger) som doede i en motorsykkelulykke to/tre maaneder etter at de gjorde det slutt. Det gjoer den ekstra fin og gir meg gaasehud.

Hvis ikke dere har hoert den, last den ned, og jeg lover en fin musikkopplevelse.

Giorgia har jeg aldri hørt om før, men ettersom jeg er glad i italiensk musikk har jeg nettopp bestilt en av CDene hennes fra cdplanet. Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...