Gjest Lene Bjerke Skrevet 25. juli 2003 #21 Skrevet 25. juli 2003 :o ...og når visse andre forteller at kremer etc. av det og det merket er sååå bra er det ikke reklame? Og angripe skrivemåten til en person fordi man ikke er enig, litt over streken kanskje? Synes dere er litt slemme jeg... Selv har jeg aldri hørt om dette produktet før og satte faktiskt pris på informasjonen! Har vært innom dette forumet lenge og har ikke sett de ørten forskjellige trådene om Damebegeret som det refereres til. Jeg er helt enig med deg, jeg syntes innlegget var meget bra skrevet og tviler sterkt på at dette var noen snikreklame. Vedkommende som skrev innlegget må føle seg krenket. Jeg sier bare, stå på og ikke la dette påvirke deg! Jeg har aldri brukt damebeger men 2 tanter av meg gjør det og de skryter uhemmet, også uten å få betalt for det :-)
Ignite Skrevet 25. juli 2003 #22 Skrevet 25. juli 2003 Det høres ekkelt ut, men jeg ble nå litt fristet til å prøve. Selges det damebeger på apotek? Jeg drar på ferie søndag, - har ikke tid til å bestille på nett. Slik begeret blir markedsført på damebeger.no, virker det som om at begeret er bedre egnet til lange dager på stranden enn tamponger (og selvfølgelig bind).
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juli 2003 #23 Skrevet 25. juli 2003 tviler sterkt på at dette var noen snikreklame. Vedkommende som skrev innlegget må føle seg krenket. Jeg sier bare, stå på og ikke la dette påvirke deg! ehem... Logging av IP viser at samme IP (dog ulike gjeste-navn) har startet to tråder for å skryte av dette produktet. Vi konkluderer derfor med at dette er et forsøk på snik-reklame' date= noe som IKKE er tillatt i henhold til KGs regler. Innlegget slettes. Nala - moderator Minnie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå