Gå til innhold

Damebeger

Fremhevede innlegg

Gjest Anne Marie
Skrevet

Logging av IP viser at samme IP (dog ulike gjeste-navn) har startet to tråder for å skryte av dette produktet. Vi konkluderer derfor med at dette er et forsøk på snik-reklame, noe som IKKE er tillatt i henhold til KGs regler. Innlegget slettes.

Nala - moderator

Videoannonse
Annonse
Gjest Helenius
Skrevet

... hvorfor gir dette innlegget meg assosiasjoner til tidlige reklamer for Always?

"Den blå, tyntflytende, helt urealistiske mensvæsken trekker hurtig inn i bindet og forlater overflaten slik at bindet kjennes tørt og mykt mot kroppen din."

:hoho:

(Hvis du virkelig står frem med denne opplevelsen på en så reklameaktig måte uten å være betalt fra Damebeger, som til og med omtales med stor D, får du ha meg unnskyldt, altså.)

Gjest Anne Marie
Skrevet

Damebeger skrives med stor D!

Jeg er dessverre ikke betalt av noen for å fortelle om mine gode erfaringer og synes ditt innlegg var ufint, rett og slett.

Det er vel lov å tipse hverandre om noe som er virkelig bra!

:cry:

Skrevet

Jeg har lest om dette Damebegeret og synes det høres ut som et bra produkt! Virkelig en lur patent! Jeg ser for meg de bergene av brukte tamponger og bind som verdens menstruerende kvinner etterlater seg. Slike ting brytes jo ikke ned så veldig fort i naturen heller. Så Damebegeret har jo miljøvennlige egenskaper i tillegg til fordelene du har nevnt.

Hadde det ikke vært for at jeg ikke menstruerer lenger takket være hormonspiralen hadde jeg bestilt meg ett på flekken!

Har sett at noen ser på det som ekkelt og grisete. Vel, jeg synes de før nevnte brukte bind og tamponger er mye mer grisete jeg da...

Det tar ofte tid før vi aksepterer nye ting!

Gjest Helenius
Skrevet
Damebeger skrives med stor D!

Jeg er dessverre ikke betalt av noen for å fortelle om mine gode erfaringer og synes ditt innlegg var ufint, rett og slett.

Det er vel lov å tipse hverandre om noe som er virkelig bra!

:cry:

Du får ta det som et kompliment - du kan det der med å fremstille produkter på en utelukkende positiv måte! :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dette lukter reklame- noe som er ulovlig på KG. Dessuten har vi ørten andre tråder her som omhandler Damebeger.

Minnie

PS: Du skriver som en dårlig Always reklame

Gjest Helenius
Skrevet
Dette lukter reklame- noe som er ulovlig på KG. Dessuten har vi ørten andre tråder her som omhandler Damebeger.

Minnie

PS: Du skriver som en dårlig Always reklame

Godt det ikke bare var meg som reagerte på innlegget... *humre*

(Jeg begynte å føle meg litt slem, gitt!)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

"Hei jenter- jeg vil gjerne fortelle dere om noe nytt som har kommet........" :ler:

Er det mulig! :roll:

Minnie

Gjest Helenius
Skrevet

Slike innlegg minner meg bare om den laaange tråden på Bryllup om Bryllupscompagniet:

"Dere, jeg har hørt om noe som heter Bryllupscompagniet. De gjør visst BLABLABLABLABLA og de er så profesjonelle! De lar deg slappe av, tar hånd om alt, BLABLABLA!

Hva det koster? Det kan vi ikke si, for alt er så skreddersydd og herlig tilrettelagt for hvert enkelt par! Dere må bare ringe dem, altså!"

Jeg har vært i kontakt med BryllupsCompagniet og så langt de vet er det ingen hos dem som har skrevet de nevnte innleggene. De tok saken meget alvorlig og fortalte i tillegg at informasjonen som kom frem var feil. De nevnte innleggene er derfor slettet.

Gry (red)

:o :o :roll: :o

(Men nå kan det jo hende at denne gjesten virkelig har positive opplevelser med Damebeger, selv om Damebeger for meg fremstår som et litt uggent produkt med et enda mer uggent navn, da.)

Skrevet

Ok, ok, vi tar poenget. :wink:

Leste litt om det der Damebegeret nå. Tror jeg (inntil videre i alle fall) holder meg til tamponger og bind.

Flott for de som får positive opplevelser og blir kvitt plager de har. :)

Gjest Zirine
Skrevet

Jeg tror jeg holder meg til ob'en min, jeg. Har utelukkende gode erfaringer med den - den suger faktisk så godt at til og med hr. sambis har begynt å bruke den.

Gjest Anonymous
Skrevet
den suger faktisk så godt at til og med hr. sambis har begynt å bruke den.
:ler::ler:
Gjest Lind@
Skrevet

:o ...og når visse andre forteller at kremer etc. av det og det merket er sååå bra er det ikke reklame? :roll:

Og angripe skrivemåten til en person fordi man ikke er enig, litt over streken kanskje? Synes dere er litt slemme jeg...

Selv har jeg aldri hørt om dette produktet før og satte faktiskt pris på informasjonen! Har vært innom dette forumet lenge og har ikke sett de ørten forskjellige trådene om Damebegeret som det refereres til.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

He He He, se på hovedinnlegget igjen du Gjest, alle disse Damebeger trådene er nok startet av samme person.

Minnie

Gjest Lind@
Skrevet

:oops: sorry, så ikke at innlegget var slettet fordi det var et forsøk på snikreklame...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Har vært innom dette forumet lenge og har ikke sett de ørten forskjellige trådene om Damebegeret som det refereres til.

Vil ikke se mener du :roll:

Her:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...light=damebeger

og her:

og her:

og her:

Alle ligger på samme forum, samme forum du sa at du ikke hadde sett andre tråder som handlet om Damebeger.

Minnie

Gjest Lind@
Skrevet

Sorry minnie, disse må ha gått meg hus forbi! :wink:

Jeg følte vel egentlig for å ta denne gjesten litt i forsvar. Men så viste det seg at det var det visst ingen grunn for... Dumme, naive meg! :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Sorry minnie, disse må ha gått meg hus forbi! :wink:

Når folk skriver som om de skullle forfatte en Always reklame så skjønner man at her ligger det noe mer bak. Slike innlegg kommer gjerne fra gjester og som gjest kan man bruke ørten kallenavn og backe seg selv opp i tråder man selv har startet.

Minnie

Skrevet

Damebeger er sikkert også praktisk på tur, jeg mener: Hvis man er tørst og kommer til en elv og mangler turkopp??? Det skal jo være veldig hygienisk? :roll:

Gjest Helenius
Skrevet
Damebeger er sikkert også praktisk på tur, jeg mener: Hvis man er tørst og kommer til en elv og mangler turkopp??? Det skal jo være veldig hygienisk? :roll:

*Humre*

Kanskje vi burde bestille et?

(Og jeg som nesten ikke fikk sove fordi jeg følte at jeg hadde vært så slem mot Gjest!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...