Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 vi er to stykker som har lyst å reise bort litt til neste uke men vet ikke helt hvor, vi bor i oslo og har bil så vi kan godt kjøre litt. har lyst å skjaffe oss enhytte, men ikke for dyrt! men en hytte med det nødvendigste og et fint sted å bo, gjerne ved et sted å bade noe som skjer eller fiskemuligheter.... hva som helst, noen som vet om steder å anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #3 Skrevet 24. juli 2003 jeg vet jo selv hvor kysten er da..men ville til mer spesifikke steder...... med navn kanskje... som kan nevne sted er med hytter osv..beklager at du ikke forstod deg på det
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #4 Skrevet 24. juli 2003 Solastranden i Rogaland har mange hytter. Hamresanden utenfor Krisitansand har i alle fall camping- og teltmuligheter (mulig de har hytter der og).
siina Skrevet 24. juli 2003 #5 Skrevet 24. juli 2003 Hvorfor ikke bare ta med en kartbok og legge i vei? Kjør sørover, har du NAF-bok kan du lese litt om stedene dere passerer, og stoppe akkurat der dere har lyst til. Spontane ferier er ofte de beste :D -siina-
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #6 Skrevet 24. juli 2003 Hva med Sälen i Sverige, der finnes tur steder, fiskemuligheter, bademuligheter ol, det er også veldig billige hytter der nå på sommerstid
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #7 Skrevet 24. juli 2003 er det et sommersted da trodde det var kun vinter..finner kun vinter på det på nettet
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2003 #8 Skrevet 24. juli 2003 er det et sommersted da trodde det var kun vinter..finner kun vinter på det på nettet Du har rett. Stedet eksisterer rett og slett ikke om sommeren, og fjellet er som alle vet jævlig på denne tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #11 Skrevet 24. juli 2003 ok den er grei, men jeg står på mitt helt til du klarer å legge fremen internettside hvor det er bilde avdet stedet i sommerlige omgivelser, om du leter det opp så skal du få se at det er kun bilder av snø og snøaktiviteter som er det populære der. men prøv du skal du få se... jeg skal gi meg om du finner noe..
Montezuma Skrevet 24. juli 2003 #12 Skrevet 24. juli 2003 Kom en tur til Østfold da vel! Jeløy, Larkollen og sydover finner du camping, fiskeplasser, strender mm.
Steggen Skrevet 25. juli 2003 #13 Skrevet 25. juli 2003 Innlandet har også mange fine stader sumarstid. Fiske, bading og turmoglegheiter er det over alt. xxxxx-dagar og marknader er det også mange stader. Køyr ein liten rundtur. Stopp ved turistinformasjonar el.l. og saml brosjyrer som de kan studere om kvelden for å finne ut kva de vil gjere neste dag. Overnatting ordnar seg heilt sikkert. Utpå ettermiddag/kveld kan de få restplassar for ein rimeleg penge.
meta Skrevet 25. juli 2003 #14 Skrevet 25. juli 2003 Jeg vil anbefale Sørlandet. I nærheten av Grimstad for eksempel. Der er det endel hytteparker også, så overnatting burde ikke være noe problem. Dere kan jo titte inn på GuleSider. Finner sikkert hytter der. Grimstad er et fint utgangspunkt for titting ellers på Sørlandet også. Kristiansand, Lillesand, Lyngør, Risør... Om sommeren er det skikkelig koselig der nede Jeg har bodd der i to år, så det er bare å spørre om det skulle være interessant. God tur :D
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #15 Skrevet 25. juli 2003 takk for masse god hjelp..... men jeg er bare litt redd for at vi ikke skal finne noen hytter om vi tar en spontan tur.. men det er kanskje forsøket verdt... men vil fortsatt ha gode råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå