Gjest jente 19 Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 hei dere her inne. Jeg har vært her en del ganger å delt mine erfaringer å skrevet svar og prøvd å "hjelpe" MEN NÅ TRENGER JEG HJELP. I morgen så skal jeg og kjæresten flytte sammen.Vi har vært sammen i 2 år og forlovet i 1 år.Han bor ikke der jeg bor så jeg må ta båt i 2 timer for å komme meg til han,han er en del år eldre enn meg(8)og jeg kjenner ikke så mange fra hjem plassen hans.men for 1 til 2 uker siden så jeg at han hadde fått en melding på mobilen sin fra linn,de prater vist en del og sender melding.Å for en time siden skrev hun melding til meg at kjæresten min hadde spurt henne om de kunne dra å nakenbade sammen.Hun skrev beskjed til meg å sa hva han holdt på med.Han har vært utro en gang(som jeg vet)det var 2 måneder etter vi ble sammen,han rotet bare med ei jente) Å nå har jeg pakket tingerne mine og skal flytte.Jeg vet at han elsker meg.Men kan jeg stole på han?Jeg har tilåmed skaffet meg arbeid der.og jeg begynner nå på tirsdagen.. Hjep meg...plZZ
*marte* Skrevet 24. juli 2003 #2 Skrevet 24. juli 2003 Snakk med kjærsten din og hør hva han har å si. kanskje er det bare en dårlig spøk fra "Linn", kanskje er hun interessert i kjærsten din og vil prøve å ødlegge mellom dere, eller kanskje er han faktisk utro med henne. Hvis det siste er tilfellet ville jeg nok ikke flyttet sammen med han, men det er et valg du må ta selv. Ikke overdramatiser før du vet at det faktisk er noe på gang. Lykke til...
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #3 Skrevet 25. juli 2003 Ikke for å strø salt, men, LA VÆRE Å FLYTTE, er min klare melding. Få klarhet i det du lurer og tenker på, før du drar. Værre er det ikke. En dårlig spøk fra "Linn", vel, hvis det er det du trøster henne med "marte", så er DEN nokså tynn!
Gjest jenta 19 Skrevet 25. juli 2003 #4 Skrevet 25. juli 2003 problemet er jo at jeg har fått meg jobb, som begynner tirsdagen!! Vist jeg ikke tar den kan det hende at jeg ikke får annen jobb.Og vist det ordner seg så flytter jeg uten å ha en fast jobb å gå til. Men jeg er jo glad i han.. Men i går sente jeg han melding å skulle prate med meg,men han er DRIT sur å hater meg siden jeg har kontakt med LINN!?! Han sa at jeg ikke trengte å flytte for han orket ikke mer. Men jeg vet/håper at han angrer seg og ringer meg(han er utrolig sta) Men nå vet jeg ikke engang om jeg vil flytte?vet ikke om jeg orker mer.Men vi har vært sammen i 2 år,så det er jo ikke bare å kutte ut alt og finne en annen... Noen som kan gi meg råd?
Nokianna Skrevet 25. juli 2003 #5 Skrevet 25. juli 2003 Tenk på degselv og at DU skal ha det bra, "kræsjer" det en gang er det neppe siste... Du har hele livet foran deg.
Gjest jente 19 Skrevet 25. juli 2003 #6 Skrevet 25. juli 2003 tusen takk for alle de fine svarene...Men dette er jo et stort steg i livet mitt..Vet ikke hva jeg skal gjøre....vanskelig å ta et valg....Når han betyr så mye for meg å hele familien har "ordnet" seg på at jeg skal flytte.Det er så jævla surt. Skjønner ikke at jeg ikke kan møte mannfolk som e snill,romantisk,koselig og voksen og litt barnslig og som har en jobb og like å arbeid og som ælske mæ for den æ e. Skjønne ingenting æ....
Nokianna Skrevet 25. juli 2003 #7 Skrevet 25. juli 2003 Hør den "They only want you when your 17, when your 21 your no fun" låten?...Sånn er det for mange
Gjest Zirine Skrevet 25. juli 2003 #8 Skrevet 25. juli 2003 Det er ingen her som kan fortelle deg om du kan stole på fyren. Snakk nå med han selv og spør han om hva denne meldingen fra "Linn" betyr. Så får du ta det derfra ... Det blir litt for vilt om jeg skal råde deg til ikke å flytte sammen med han fordi han har invitert denne "Linn" til nakenbading. Herregud, min sambis har nå spurt kompisen om de skal gifte seg sånn at han slipper alt maset fra meg - uten at jeg tar det veldig alvorlig
lizzy x Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 elsker deg? en gang utro ,alltids utro.hadde ikke tatt meg et sekund før han hadde blitt hevet ut av døra! utroskap tolererer jeg absolutt ikke.max svik! hvordan kan han elske deg når han tydeligvis har "elsket" med andre samtidig? kanskje ho linn bare prøver å ødelegge mellom deg og han,men han er jo tydeligvis ikke no å samle på uansett.bare la ho ta din e "leftovers". han hadd nok komma t å vært itro mot dæ flere ganger.med ho linn eller andre.sikkert ikke nøye for han.ikke sats alt på han,det er dumt å gjøre uansett.i verste fall kan du sitte igjen m ingenting ,foruten et knust hjerte.......lykke til
Gjest Vega Skrevet 9. august 2003 #10 Skrevet 9. august 2003 Herlighet - han er åtte år eldre enn deg, og så barnslig? Hvorfor skal han ha grunn til å bli sur på deg fordi du mottar sms fra Linn? Er det fordi du stadig har vært mistenksom, kanskje... Dra opp dit og ta en prat med ham, er jo bare to timer med båten. Du trenger vel ikke ta med deg hele flyttelasset - siden ting er slik de er. En bag holder i massevis. Hvis du ikke har bestemt deg for å kutte da. Du er bare 18 - havet er fullt av fisk. Ikke kast bort tida di på ham, hvis han ikke er seriøs. Hvis min samboer fikk en løgnaktig sms fra en av mine venner, ville jeg oppklart saken. Kanskje smsen om nakenbading kun var en spøk, blant to venner - men at Linn er forelsket i din kjæreste - og derfor gjorde deg oppmerksom på dette med badingen - slik at du ikke flytter (eller at bestevenninnen hennes er forelsket i ham - jenter fra et småsted kan være ganske sjalu dersom det kommer en utenbysfra og stjeler gutta dems, og de holder sammen...) Du kan vel ta jobben? Det må jo gå an å få seg en hybel, dersom det ikke går med vennen din - hvis det blir helt krise, skjønner jo arbeidsgiver hvorfor du må slutte igjen. Ta en prat med vennen din.
Gjest dorian Skrevet 9. august 2003 #11 Skrevet 9. august 2003 Ja, dra dit og gjør det du hadde tenkt til. Tross alt har du fått ny jobb og greier, så da er det jo ikke bare typen som trekker deg dit. Men jeg ville vel stilt et og annet spørsmål ang. hun derre Linn når jeg kom fram Still krav til fyren hvis dere skal være sammen! dorian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå