Litago Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 Er flip flop sandaler "in" i Norge? Du vet, sånne som vi brukte som barn på stranden, bare i bedre utførelse. Her i USA er det ganske hot og du ser flip flops på de samme stedene som sandaler med høy hel og stropper. Skal nemlig sende en presang til en venninne i Norge og tenkte kanskje at litt kule flip flops var en god ide. Vel og merke hvis det er moderne i Norge da. Takk for svar!
Litago Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2003 Takk Remyline! :D Da er gaven i boks!
myagi Skrevet 24. juli 2003 #4 Skrevet 24. juli 2003 Etter fjaksen kommentaren av typen:"skal du på stranda eller..." eller hermimng av flipp-flopp lyden når jeg kommer gående,har det nå blitt akseptert å gå med de her jeg bor også........
Gjest Janna Skrevet 24. juli 2003 #5 Skrevet 24. juli 2003 De kuleste er visstnok de som heter Havaianas, har jeg fått med meg. Sett på bl.a Jennifer Lopez.
VesleBråka Skrevet 24. juli 2003 #6 Skrevet 24. juli 2003 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å gå med de.. etter en kort tur har jeg vannblemme mellom stortåa og nestetå. auau.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. juli 2003 #7 Skrevet 24. juli 2003 Alle de stores designerne lager slike flip-flops nå, ikke bare Havaianas og de er superhotte i Norge- jeg har flere par, både i gummi og mer eksklusive med enten tre eller lærsåle. Minnie
Litago Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2003 Takk for tilbakemeldinger! Litt vanskelig for en ku i utlendighet å vite hva som er moderne "hjemme på bjerget", men veldig enkelt når dere hjelper meg! Takk, takk! :D
Kalas Skrevet 24. juli 2003 #10 Skrevet 24. juli 2003 Jeg har også flere par, og gnagsårene forsvinner etter hvert. De er bare litt vanskelige å sykle i, dessverre - særlig med slarkete gir...
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #12 Skrevet 25. juli 2003 Havaianas gir deg ikke gnagsår mellom tærne. Hvor får jeg kjøpt disse? Jeg har nemlig falt for fristelsen mange ganger og kjøpt flere par flip-flop-sandaler, men jeg har fått GNAGSÅR AV ALLE!!! Det er så vondt, og jeg blir irritert og misunnelig fordi "alle" andre tilsynelatende takler dette helt flott... Jeg vil også lufte tærne...
natasha Skrevet 25. juli 2003 #13 Skrevet 25. juli 2003 Hvor får jeg kjøpt disse? Jeg har kjøpt alle mine i USA, men vet at de finnes hos Ferner Jacobsen i Oslo. (Utifra bostedsbeskrivelsen din regner jeg med at du bor i Bergen - så det hjalp deg kanskje ikke så mye).
Lykkeliten Skrevet 25. juli 2003 #14 Skrevet 25. juli 2003 Jeg har kjøpt alle mine i USA, men vet at de finnes hos Ferner Jacobsen i Oslo. (Utifra bostedsbeskrivelsen din regner jeg med at du bor i Bergen - så det hjalp deg kanskje ikke så mye). hihi jeg bor ikke i Bergen, nei... Vet godt hvor FJ er i Oslo, så tusen takk for tipset! Skal til Oslo i morgen, så da kan jeg prøve å stikke innom! Så Havaianas er et merke?
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #15 Skrevet 25. juli 2003 Kom nettopp hjem fra København og der nede gikk sikkrt 8 av 10 jenter med slike. Så at de er populøre er helt sikkert.
Dixie Skrevet 25. juli 2003 #16 Skrevet 25. juli 2003 De er ikke inn hos meg... Har angst for tær, så her er det KUN ting som ikke viser tærne som gjelder...... Men observerer stadig vekk tær i friluft, så det stemmer nok at det er inn...
Gjest Janna Skrevet 25. juli 2003 #17 Skrevet 25. juli 2003 Oi, er det SÅ in altså? Da vil jeg ikke ha likevel.
Gjest Chica Skrevet 25. juli 2003 #18 Skrevet 25. juli 2003 Fikk "dilla" i sommer jeg, i Barcelona gikk "alle" med sånne sandaler, til alt fra lange fine kjoler til slitte dongribukser. Kjøpte meg et par, og fant ut at det kommer sikkert hit neste sommer. Høres ut som det er kommet hit nå, men i Trondheim er det lite å se av det ennå, så jeg tusler rundt alene i flip-flop'ene mine jeg... vel, har begynt å se noen nå da, men kulest så lenge ikke alle begynner å gå med det!
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #19 Skrevet 27. juli 2003 Ser jo ufattelig uproft ut da. Med mindre du skal på stranda med badeball og snorkel.. :-?
Gunilla Skrevet 27. juli 2003 #20 Skrevet 27. juli 2003 Jeg må se usedvanlig "in" ut når jeg klipper plenen, jeg. Bruker da noen flip'iser som jeg kjøpte for en billig penge på IKEA for noen år siden - formet som frosketær. Beklager avsporingen men klarte ikke å la være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå