Gå til innhold

Europris, sparkjøp, nille ..osv - handler du der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den slags butikker handler jeg i bare hvis jeg skal ha papptallerkner og den slags.

Jeg syns det er bedre å kjøpe noe med litt mer kvalitet, slik at det varer lengre - og jeg slipper å kaste det så fort. Søppelberget er stort nok som det er.

Er definitivt ikke imponert over "bruk og kast"-mentaliteten som preger slike butikker!

Skrevet

Jeg elsker og gå kikke i slike butikker, Tidligere hadde vi en butikk her som het 10ern men den er nedlagt. :(

Så nå handler jeg endel på euro pris, og dags marked :)

Skrevet

Jeg elsker og gå kikke i slike butikker, Tidligere hadde vi en butikk her som het 10ern men den er nedlagt. :(

Så nå handler jeg endel på euro pris, og dags marked :)

Skrevet

handler haribo gelekirsebær på europris - de er de eneste som selger dem heromkring og det er favorittdigget mitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Syns ofte en kan finne fine ting der og, som ikke koster særlig mye. Som "nyetablert" og "fattig" benytter jag meg av alle mulighetene jag har.

Skrevet

Det var meg ovenfor.

Skrevet

Åja det gjør jeg, jeg koser meg i sånne krims krams butikker og finner masse rart som jeg overhode ikke har bruk for men som er kjekt å ha :ler:

Skrevet

Jeg elsker sånne butikker og finner alltid noe. Spesielt lys og servietter og slikt.

Handler aldri mat der, men har handlet vaskemidler og sånt.

Skrevet

Det blir nok lite ja - veldig utrivelige butikker rett og slett. Får litt sånn "billig og dårlig"-preg dessverre. Ville aldri kjøpt mat eller sminke der nei...

Skrevet

Er innom der en sjelden gang.. Men der er så rotete bestandig at jeg orker ikke å gå dit mer enn jeg er.

Har kjøpt noen sjøyteledninger der, ett par rammer og litt godteri. Det er vel også alt..

Handler heller andre plasser som er mer oversiktlige. Å liker jeg ikke tanken på å kjøpe mat der! :-?

Gjest Zalomine
Skrevet

Det er ikke alle som er "rotete og uoversiktelig", det tror jeg varierer en del fra butikk til butikk. Jeg har vært på en veldig koselig Nille, men europris her i nærheten, der går jeg rundt og rundt og rundt og finner ikke noe likevel. Men, var der og kjøpte to billige klesdunker til 20 kroner stykket en gang. Fargestifter til vår fadderdatter i Uganda fant jeg også, og ei ramme å putte bildet av henne i. Sminke ville jeg ikke kjøpt der, men mat ser jeg egentlig ikke problemet med. Bare at jeg ikke tenker på at de har det der, og ikke gidder gå den omveien i forhold til Rema uansett.

Skrevet

Fikser ikke å handle noen matvarer der - en liten nevrose på det ja.. :roll:

Men kjøper masse annet rart. Blant annet har de mye billig (og endel dårlig :ler: ) verktøy og småtteri. Kjøpte tomannstelt der som var riktig bra, campingstoler, kjøkkenutstyr...

Suz :wink:

Skrevet

Europris har verdens beste nøttemusli :D

Ellers er det vel ikke noe annet å hente der tror jeg..for min del.

Skrevet

Det hender jeg handler i sånne butikker, men jeg er nok ikke fast innom dem nei. Men plastkurver og andre sånne ting, har dem mye ålreit av synes jeg. Også er den jo billig da! :D

Skrevet

Jeg elsker sånne butikker og handler litt der, som fex

stearinlys (som er king-size-forbruksvare her i huset)

nudler (min datter elsker Europris-nudler)

Sorte søppelsekker, lyspærer osv...

Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Tenker sjeldent på å gå inn i de butikkene. Syns de er rotete og fulle av "tral". Men hvis jeg forviller meg inn, handler jeg alltid noe!

Gjest Zirine
Skrevet

Absolutt. Stearinlys, servietter, plastposer, luftmadrasser - vel ... masse sånne småting (hvis du ser bort fra luftmadrassen, den var ikke så liten at det gjorde no :D

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Her jeg bor så har vi både Europris og Spareland. Jeg handler litt der, Samboeren fikk taki digitalt tidsur på Europris før vi reiste på ferie. Da hadde vi vært i alle Elkjede butikkene her vi bor uten at noen hadde det. Ble ganske overrasket av å se at de hadde det. Ellers har jeg kjøpt litt rammer, kort, lys, filmer og juletrepynt der.

Ulempen hos oss er at de er så innmari trange, at det er nesten håpløst å komme fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...