Gjest Donna Skrevet 24. juli 2003 #1 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg lurer på om dere handler billig på steder som f. eks Europris....Sparkjøp.......10'eren....nille ..........? Jeg finner mye her alt fra makaroni og pasta til oppvaskmiddel og lys .......for ikke å snakke om dill dall til kjøkkenet, skrivesaker og bind .....osv osv ... Selv om en del de selger ikke er av så bra kvalitet - så er det en del å spare på andre ting som er like bra som kjente merker ...f.eks klorin og grønnsåpe og pasta ..... Et greit sted å spare penger - er det ikke ? (så lenge man handler det som står på listen og ikke fyklle handlevognen opp med tull ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2003 #2 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg handler en del på Europris. Det er stort sett ting som krydder, tørkepapir, såpe, sauser, tørrvarer (pasta og ris f.eks). Ellers har de masse OK verktøy-ting og hage-greier. Vaskemidler kjøper jeg noen ganger og kluter til kjøkkenet, oppvaskbørster, godis osv. Det hender at jeg kjøper en stor pakke med "uteglass" i en av billigbutikkene om sommeren. Og servietter. Og skrivesaker. Ja.. jeg handler nok en del i disse butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. juli 2003 #3 Del Skrevet 24. juli 2003 Jepp,det gjør jeg.. Jeg elsker sånne krims-krams butikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. juli 2003 #4 Del Skrevet 24. juli 2003 Jepp - samme med meg! Handler ikke så mye mat, men en del andre ting. Tørkepapir, vaskemiddel, oppvaskbørster, verktøy, lys, servietter osv osv. Europris har egentlig ganske mye nyttig og bra. Synes ikke 10-ern er like bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 24. juli 2003 #5 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg synes sånne butikker er så uoversiktlige og fulle av dill at jeg som regel ikke orker å gå inn dit... Og så er det så ulekkert presentert at jeg ikke får lyst til å kjøpe noe, da betaler jeg heller to kroner mer for telysene et annet sted. Jeg tror det handler mest om trivsel i butikken, for jeg pleier å stikke innom Søstrene Grene i Danmark når jeg en sjelden gang er der. De har mye av de samme tingene som disse butikkene har, og om mulig til en enda billigere penge, men det er en MYE triveligere butikk å handle i! (Det er der jeg kjøper oppvaskbørstene mine... Sånne i tre, med utbyttbart børstehode. Jeg har et helt lager av sånne...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 24. juli 2003 #6 Del Skrevet 24. juli 2003 Har man sort belte i shopping, og trekker kortet raskere enn sin egen skygge....ja da slår man til over alt Har kjøpt masse filleryer ol på Europris. Kjempefine til å ha i hundebur osv. Også toalettpapir, pasta, osv osv. Har vel også sånn ca 50 negllakker derfra. Negllakkfreak ?? :oops: Laura Paige og Lizzie French holder like bra som mange andre, som koster mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. juli 2003 #7 Del Skrevet 24. juli 2003 Handlet mye bokser og ting og tang der tidligere. Ettersom økonomien bedres blir det mindre og mindre. ( mindre tid og overskudd har jeg også ) Pleier å kjøpe godteri og pappting til barnebursdagene på Europris. Kjøpte også en del bodyer og strømpebukser til barna der tidligere. Kvaliteten på dette er omentrent lik som andre steder ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 24. juli 2003 #8 Del Skrevet 24. juli 2003 jepp.. elsker sånne butikker :D kan få kjøpt mye billig der ja, men handler aldri mat der kjøpte nemlig en gang en saus der og den ble overhodet ikke god. men tørkeruller, kluter, dursjsåper og dill dall kjøper jeg en del av.. sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. juli 2003 #9 Del Skrevet 24. juli 2003 Handler en del hermetikk på Europris.. Men ikke vaskepulver. Tåler nemlig kun Neutral og det har jeg ikke enda sett i billigebutikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. juli 2003 #10 Del Skrevet 24. juli 2003 Pleier å gå innom der hvis jeg skal ha lys, plastposer feks. , ellers for å kikke når jeg går forbi. Er en butikk rett ved siden av jobben hvor alt kostar maks 20 kr - pleier alltid å finne noe småtteri der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. juli 2003 #11 Del Skrevet 24. juli 2003 Kunne handla der mye mer enn ejg gjør. To grunner til at jeg ikke gjør det: Jeg må gå 20 minutter for å komme til den butikken (jeg må gå alle steder jeg skal, bil har vi ikke, tar jo buss til jobb da, for det ville ta nærmere to timer å gå) Men det er en dårlig unnskyldning, jeg går 15 minutter hver lørdag for å handle på Rema uansett (men dette blir en annen retning da) Den andre grunnen er at sambo alltid finner så mye annet pjatt der, snop kommer alltid med... Men jeg kunne vært langt flinkere, burde nok det. Kanskje jeg kan skjerpe meg. Økonomien har godt av det i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 24. juli 2003 #12 Del Skrevet 24. juli 2003 Gigaposer med popcorn (upoppet) på Nille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2003 #13 Del Skrevet 24. juli 2003 Ikke mat, men mye annet dill, bokser og esker og kurver, og blomster-pinner til veranda-grillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. juli 2003 #14 Del Skrevet 25. juli 2003 Jaa.. Handler kosedyr på nille. Jeg elsker de søte små dingsene til 10kr. Har handlet mye småplukk på europris.. Men jeg kan ikke si at jeg handler mye der. har foresten ikke vært der på over ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. juli 2003 #15 Del Skrevet 25. juli 2003 Kan ikke fordra sånne butikker og handler der ytterst sjelden. Ville ikke finne på å kjøpe mat, bind eller sminke der ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 25. juli 2003 #16 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg synes sånne butikker er så uoversiktlige og fulle av dill at jeg som regel ikke orker å gå inn dit... Og så er det så ulekkert presentert at jeg ikke får lyst til å kjøpe noe, da betaler jeg heller to kroner mer for telysene et annet sted. Er helt enig! Jeg klarer ikke helt å trives i sånne butikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 25. juli 2003 #17 Del Skrevet 25. juli 2003 Selv om jeg synes det kan være litt uoversiktlig i noen av disse butikkene, elsker jeg å se om jeg kan finne ett skikkelig varp!! Kjøpte bla. endel pynt + noen fine kakespader til bryllupet vårt både på Nille og Big.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. juli 2003 #18 Del Skrevet 25. juli 2003 Har kjøpt endel på Nille jeg, både søppeldunk i stål og dobørste og oppbevaringsbokser i plast. Skal jeg ha noe slikt ser jeg alltid innom Nille først. Går forbi på vei hjem fra jobb uansett så. Har også kjøpt glass til glassmaling etc på Nille, og litt annet småplukk. Også må Max20 tror jeg de heter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 25. juli 2003 #19 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg kjøper aldri mat eller sminke på slike steder. Men plastblokser, tørkerull, plastposer, vaskeskaft + litt sånn dill og dall hender det at jeg kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. juli 2003 #20 Del Skrevet 25. juli 2003 Når jeg skulle flytte hjemmeifra ble det litt handling på Nille/Max20/Europris. handlet ting som kakespade, hvitløkspresse, boksåpnere og sånt i stål. ellers handler jeg poser, støvkluter, plastfolie og sånn der hvis jeg likevel er i nærheten, men sjelden jeg drar dit bare for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå