Gå til innhold

Tisser du i vannet??

Tisser du i vannet?  

5 stemmer

1. 1. Tisser du i vannet?

• NEI
      55
    • JA
      86
    • Det nekter jeg å svare på.....
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her og koser med med innlegga - folk har ganske komiske (u)vaner under det ytre..

Selv så må jeg innrømme at jeg tisser i sjøen, og det gjør jeg med god samvittighet :ler: Svømmer meg en tur lenger bort, og later som ingenting..

Men når jeg en sjelden gang er i svømmebassenget så holder jeg meg helder.

Men å bæsje i vannet, det går jo ikke an heller?! Med tanke på bikinitruse... nei, ærsj altså.. Da vil jeg heller gå på et stygt do. Eller kjøre hjem.. :wink:

Har en nevø som alltid bærsjer i badevannet. Han bæsja i bassenget og en gang. Litt... ekkelt liksom..

Når det gjelder syklister osv.: De gjør både nr. 1 og 2 i buksa, det er derfor de er så STOR nedentil (nå som Tour de France går, så er det bare å sjekke!). Eller? Iallefall er de unormalt store? Eller er det noe med at de har syl-trang tight sykkelshorts? Eller kanskje det er silikonputer så de ikke skal få gnagsår over baken.. Men mest tror jeg det er fordi shortsen også funkerer som do.

?

:hoho: Arti diskusjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tisser aldri i bassenger' date=' men jeg gjør det i sjøen.[/quote']

:Nikke:

Gjest Virvel
Skrevet
Når det gjelder syklister osv.: De gjør både nr. 1 og 2 i buksa' date=' det er derfor de er så STOR nedentil (nå som Tour de France går, så er det bare å sjekke!). Eller? Iallefall er de unormalt store? Eller er det noe med at de har syl-trang tight sykkelshorts? Eller kanskje det er silikonputer så de ikke skal få gnagsår over baken.. Men mest tror jeg det er fordi shortsen også funkerer som do. [/quote']

De stopper for å tisse. Når det gjelder bommelom - vel, jeg har vanskelig for å forestille meg at de faktisk gjør på seg. Tenk deg å sykle 20 mil med noe sånt! Dessuten bæsjer man vel ikke mer enn 1-2 ganger om dagen under normale forhold, og sykkeletappene varer ikke i mer enn rundt 6 timer, så det går fint å sykle en hel dag uten å måtte nr 2. Pappa'n min har syklet mye ritt, og han påstår nå at det som regel ikke er noe problem om man bare får tømt seg før rittet starter. Faktisk tisser de ikke så mye heller, ettersom de svetter ut det meste igjen.

Sykkelbukser har for øvrig innlegg av skinn eller andre ting som gjør at du ikke får gnagsår i rumpetten, men som får deg til å se ut som du har bleie. :wink:

Unnskyld avsporingen. Hvis noen vil diskutere Tour de France og bimmelim/bommelom ytterligere, kan vi godt starte en ny tråd. :tunge1:

Skrevet

Jeg tåler ikke klor- ergo no tissings i basseng. :wink:

Men jeg må alltid tisse når jeg hopper ut i kaldt vann, etter å ha ligget i sola.

Så da folkens, sorry men da blir det litt tiss i sjøen.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKK. :roll:

Skrevet

liiiiiiten avsporing: tour de france-syklistene gjør faktisk i sykkelbuksa om de må.

jeg nekter å tro på det, men i følge sambo + alle hans sykkelvenner så er det fakta. de gjør fra seg, slipper seg ned til en av lagbilene der en eller annen stakkar med gummihansker fjerner det meste og så smører med vaselin. utrolig nasty, men må de så må de liksom. de kan ikke akkurat hoppe av sykkelen og gå i en busk om de får akutt trang.

Gjest Dodgy Lady
Skrevet
liiiiiiten avsporing: tour de france-syklistene gjør faktisk i sykkelbuksa om de må.

jeg nekter å tro på det, men i følge sambo + alle hans sykkelvenner så er det fakta. de gjør fra seg, slipper seg ned til en av lagbilene der en eller annen stakkar med gummihansker fjerner det meste og så smører med vaselin. utrolig nasty, men må de så må de liksom. de kan ikke akkurat hoppe av sykkelen og gå i en busk om de får akutt trang.

Neeei?!? Vær så snill, si at du tuller nå!! Yikes!!

:kvalm:

Gjest Virvel
Skrevet
de gjør fra seg' date=' slipper seg ned til en av lagbilene der en eller annen stakkar med gummihansker fjerner det meste og så smører med vaselin. utrolig nasty, men må de så må de liksom.[/quote']

Hm, har hørt pappa også fortelle om sånt, men det virket ikke akkurat som om de gjorde det så ofte, bare hvis det virkelig var krise. Har også hørt om en sykkelkompis av ham som fikk magesjau under et ritt, og så seg nødt til å stappe capsen oppi sykkelshortsen for å bruke den som do. Etterpå slengte han den fra seg i grøfta. Moro for de som står og ser på, de grabber jo ofte til seg souvenirer som rytterne slenger fra seg. :ler:

Skrevet

det er nok kriseløsning ja, men har en magesjau så har en magesjau. syns som sagt veldig synd på stakkaren som må fjerne + smøre på vaselin jeg. regner med at han får et bonustillegg for hver gang det skjer :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe, for en tråd.. Tisser selvsagt ikke i basseng, men i sjøen/elver ja. Har dere mennesker hørt om bølger? Vannet i havet er ikke akkurat stillestående :)

Gjest gjest1
Skrevet

Neeei?!? Vær så snill, si at du tuller nå!! Yikes!!

:kvalm:

:hoho: Leste denne høyt for kjæresten, og han fortalte at maraton-løpere bare stikker hånden i buksa og kaster vekk bæsjen. yuuuuuk!

(denne tråden er som en bilulykke!)

• 4 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg holder aldri igjen når jeg bader i havet eller basseng.

Når alle andre gjør det, hvorfor kan ikke jeg?

Gjest frossenpinn
Skrevet

Jeg gjør ikke det nå for det er så jævlig kaldt i vannet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...