Gå til innhold

Tisser du i vannet??

Tisser du i vannet?  

5 stemmer

1. 1. Tisser du i vannet?

• NEI
      55
    • JA
      86
    • Det nekter jeg å svare på.....
      10

Fremhevede innlegg

Gjest lurven
Skrevet

synes det er ekkelt at voksne folk tisser i vannet der folk bader..

griser altså

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg tisser i havet, langt fra andre badenymfer. Jeg bare svömmer litt lengre ut, også tisser jeg! har alltid gjort det og skjönner at andre synes det er ekkelt, hvis de aldri har gjort det selv. Det er ikke slikt at man på stranden skriker ut at man går og TISSER I VANNET :sjarmor:

Ärligtalt, kloakken kommer jo ut i vannet, ikke langt fra der man ellers bader på en vanlig badestrand.

Gjest gloria
Skrevet

Eneste steder jeg tisser er på toalett. Tror aldri jeg kunne satt meg til å tisse i et basseng, evt.sjø. Og om jeg må på do, pleier det aldri å være langt til nærmeste toalett. Er det virkelig så vanskelig å løpe inn på et toalett og gjøre sitt nødvendige der?

Gjest Elenath
Skrevet
Eneste steder jeg tisser er på toalett. Tror aldri jeg kunne satt meg til å tisse i et basseng' date=' evt.sjø. Og om jeg må på do, pleier det aldri å være langt til nærmeste toalett. Er det virkelig så vanskelig å løpe inn på et toalett og gjøre sitt nødvendige der?[/quote']

:ler: man sitter vel ikke i vannet og tisser, man svømmer diskret rundt :sjarmor:

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har overhodet ingen sperrer mot å tisse i sjøen. Ikke i basseng heller, egentlig, men der er det jo gjerne toalett i nærheten, og jeg er ikke så lat at jeg ikke gidder å gå dit. Om andre tisser i bassenget er meg revnende likegyldig. Det er en grunn til at det er klor i vannet, og at det renses kontinuerlig.

Når jeg tenker meg om, foretrekker jeg faktisk at folk tisser i sjøen... Heller det enn at de går rundt og skvetter overalt ellers! (Jeg var på stranden med en venninne engang, vi lå på noen fine svaberg, og jeg klarte å miste kjolen min oppi en liten vanndam. Bare at det ikke var vann. Forestill dere hvor morsomt det var å ta på seg den kjolen etterpå...)

Skrevet

Nå foretrekker jeg å gå på do.

Men fremfor at de legger dopapiret m/div uhumskheter fra seg rundtomkring; bak busker/i grøfta/på stranda/parkeringsplasser, foretrekker jeg faktisk at folk sniker seg i vannet/sjøen.

...og til syvende og sist er det jo der det hele ender uansett, ikke sant!?

Skrevet

Jeg ville aldri tisse i ett basseng, og oppfordrer alle som gjør det til å slutte med det!!!

Derimot havet er en helt annen sak. Der svømmer jeg en tur og tisser fremfor å sette meg bak en busk eller bruke ett ulekkert toalett uten papir.

Tiss er som tidligere nevnt rent, og inneholder stort sett bare salter av ulike slag. Disse løses opp eller fortynnes i det uendelige umiddelbart etter at man har tisset.

Småbarn som bæsjer i vannet på badestranda(for jeg antar ingen voksne gjør det) innebærer en viss helserisiko, for bæsj, i motsetning til tiss, inneholder bakterier (E-Coli bla.) som kan gi (mage)infeksjoner.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg tisser ikke i vannet, uansett om det er basseng eller sjøen.

Gjest Starya
Skrevet

Når man er i et basseng vil det alltid være et toalett i nærheten. Da bruker jeg selvsagt det. Bader man i sjøen er det verre med tilgang på slike fasiliteter.

Så: må jeg, så svømmer jeg gjerne et godt stykke unna andre for å bidra med mitt til å øke vannstanden i det store verdenshav.

Skrevet
Jeg har overhodet ingen sperrer mot å tisse i sjøen. Ikke i basseng heller' date=' egentlig, [/quote']

:sjokkert:

Jeg skal ALDRI NOENSINNE svømme i basseng igjen!

Ærlig talt, voksne mennesker... :riste:

Skrevet

Hvor tror dere kloaken fra fritidsbåtene går?

Det er desverre ikke så mange havner som kan ta i mot kloaken fra båter, så de fleste pomper den ut i sjøen og det er mange som ikke går ut i åpent farvann for å bli kvitt den.

Men for å svare på spørsmålet så tisser jeg aldri i basseng, men gjør det i sjøen.

Gjest Virvel
Skrevet

Cocktail, leste du hva jeg skrev eller? Jeg sa at i svømmehallen er det som regel alltid toalett i umiddelbar nærhet, og jeg er ikke så lat at jeg ikke gidder å bruke det. Forøvrig finnes det ikke farlig om noen andre skulle tisse litt i vannet, så det bryr meg midt i r**a hva de måtte gjøre. Det finnes mye som er eklere enn urin (som er noe av det reneste som finnes).

Skrevet

Jeg bare sier Tissebukta ikke langt fra Oppsal i Østmarka. Kjent for høye badetemperaturer :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Eneste steder jeg tisser er på toalett. Tror aldri jeg kunne satt meg til å tisse i et basseng' date=' evt.sjø. Og om jeg må på do, pleier det aldri å være langt til nærmeste toalett. Er det virkelig så vanskelig å løpe inn på et toalett og gjøre sitt nødvendige der?[/quote']

Og hvor tror du tisset ditt havner etter at du har trukket ned?

Jeg skal ikke gå inn på et moderne kloakrenseanleggs funksjoner, men kan si såpass at urin ikke "forvandles" til vann der...

Gjest Nicki
Skrevet

Nei jeg tisser ikke i basseng, i sjøen eller i havet. Trodde ikke det var vanlig at folk gjorde det jeg. Men der tok jeg visst feil.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er visse steder som nesten oppfordrer deg til å tisse i vannet. F.eks slike barer som er uti basseng.

Som kjennt så må man ofte på toalettet når man sitter og drikker, og jeg tror ikke akkurt at noen går opp i fra dette basenget når man må tisse akkurat:

Bildet er fjernet ihht. reglene.

Du kan heller ikke legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, annet enn våre automatisk genererte smilefjes.

Tusenfryd - moderator

Gjest baby-E
Skrevet

tisser ikke i vannet. Tenk så ekkelt, omdu svelger vann da....drikke tiss liksom. Nei takk!

Gjest Anonymous
Skrevet
tisser ikke i vannet. Tenk så ekkelt' date= omdu svelger vann da....drikke tiss liksom. Nei takk!

Vel... La oss regne litt.

La oss si at du har et vanlig kommunalt svømmebasseng med målene 25 x 10 meter, og med en gjennomsnittlig dybde på to meter. (grunt på den ene siden og stupebrett på den ene siden). Dette gir totalt 5 millioner liter vann. La oss nå si at det er ti mennesker som tisser i vannet en dag. La oss for enkelthets skyld si at de tisser en halv lliter hver, noe som gir 5 liter urin.

Dersom du tar en vilkårlig mengde vann fra bassenget, vil den da inneholde 0,001 ‰ urin. Slike basseng renses jevnlig, så jeg tviler på at urinen forblir i bassenget. Du kan også regne med at en del av de som tisser er bitt av vanndrikke-basillen, slik at urinen allerede er ganske utvannet.

For å være helt ærlig, vil jeg vel si at reaksjoner a la indigos er rimelig overdrevet. Jeg ville for eksempel bekymret meg mer for å svelge kloren i bassengvannet enn å svelge urinen.

Skrevet

Jeg synes den svømmeren virker aldeles blåst i knollen. Sånn gjør man bare ikke i et basseng, og det er dårlig sportsånd å tisse på konkurrentene! Hallo!!! :evil:

At man tisser i sjøen når man bader og man ikke er i nærheten av andre, det blir selvsagt noe helt annet. Det gjør vel de fleste. Men aldri i et svømmebasseng!!! Urk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...