Gå til innhold

Tisser du i vannet??

Tisser du i vannet?  

5 stemmer

1. 1. Tisser du i vannet?

• NEI
      55
    • JA
      86
    • Det nekter jeg å svare på.....
      10

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Til de som synes det er så ekkelt med urin i sjøen anbefaler jeg en tur på ett kloakkrenseanlegg - ta en titt på hvordan det foregår der.

Hvor tror dere tisset havner når tisser i en busk som ligger 20 meter fra vannet?

Hvor tror dere alle dyrene tisser?

PS: Urin er i utganspunktet helt rent.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady-M
Skrevet

Er det virkelig så vanlig å tisse i vannet?? Trodde det bare var barn som gjorde slikt... :roll: Det er ofte man merker litt varmere partier i vannet, er dette tiss?! :o

Jeg gjør ikke det!

Gjest Étoile
Skrevet
Det er ofte man merker litt varmere partier i vannet, er dette tiss?!  :o  

:ler: Nei! Det er strømmer i sjøen med forskjellige temperaturer. Dessuten har vannet forskjellig temperatur på forskjellige dybder.

(Og jeg må innrømme at det hender at jeg tisser i vannet :oops:. Men bare hvis det ikke er toalett på stranden, og jeg svømmer langt ut først...

Gjest TomKrus
Skrevet
Er det virkelig så vanlig å tisse i vannet?? Trodde det bare var barn som gjorde slikt... :roll: Det er ofte man merker litt varmere partier i vannet, er dette tiss?!  :o  

Hvis du, eller den rett foran deg tisset der og da så stemmer nok det.

Skrevet
Til de som synes det er så ekkelt med urin i sjøen anbefaler jeg en tur på ett kloakkrenseanlegg - ta en titt på hvordan det foregår der.

Jepp, det var nettopp det samboeren min prøvde å overbevise meg om. Han hadde sommerjobb på et kloakkrenseanlegg for mange mange år siden. Og det hender jo rett som det er at kloakken flyter inn til land. :kvalm: Men jeg synes likevel tanken på at folk tisser i vannet høres ekkel ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, det var nettopp det samboeren min prøvde å overbevise meg om. Han hadde sommerjobb på et kloakkrenseanlegg for mange mange år siden. Og det hender jo rett som det er at kloakken flyter inn til land. :kvalm: Men jeg synes likevel tanken på at folk tisser i vannet høres ekkel ut.

Hvis man tenker for mye på det så er det klart det er litt ekkelt - men hvorfor tenke for mye på det?

Nå ser det jo ut til at nesten 2 av 3 tisser i vannet, så man får enten slutte å tenke på det eller bade hjemme i sitt eget badekar.

Som en liten digresjon kan det jo nevnes at en del av grønnsakene vi spiser delvis er skapt av dritt(naturlig gjødsel).

Skrevet

Hei hei!

Joda, jeg gjør nok det, men bare i havet. Ikke i bassenger, æsj! :roll:

Mvh Yvonne

Skrevet

Hvis man tenker for mye på det så er det klart det er litt ekkelt - men hvorfor tenke for mye på det?

Nå ser det jo ut til at nesten 2 av 3 tisser i vannet, så man får enten slutte å tenke på det eller bade hjemme i sitt eget badekar.

Vel, nå har jeg ikke badet på flere år, og kommer neppe til å bade noe særlig heller (er ikke noen ligge på stranda og late seg og bade-type), så egentlig kan det være det samme. :sjarmor:

Skrevet

Jeg visste virkelig ikke at så mange tisset i vannet. visste jo at barn gjør det, men var ikke klar over at så mange voksne gjør det..

Nå kan jeg legge til at jeg bader sjelden, har ikke badet på flere år. men tisser i vannet, det gjør jeg ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tisset ikke så ofte i vannet før, enten jeg var i basseng eller i havet. Men siden 2 av 3 gjør det alikevell utifra dette innlegget kommer jeg nok ikke til å gå opp noe mer hvis jeg må tisse.

Har noen tatt andre på fersken når de har tisset i vannet? Eller er det umulg å se?

Bare et fornøyd lite glimt i øyet, før de svømmer videre...?

Får nesten inntrykk av at det er sunt og hygienisk og tisse i vannet med all den diskusjonen hvor desinfiserende og rent urin er.

Men det er en ekkel tanke alikevell.

Skrevet

Hm - kanskje et annet tema, men hva med marathonløpere og andre (syklister f.eks) som gjennomgår lange idrettsprestasjoner? Tar de noe som gjør at de ikke produserer urin i den tiden løpet varer? Eller bruker de bleier? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

De bare tisser på seg mens de løper/sykler eller hva de driver på med. Det må være flaut forran en stor folkemengde som står og heier på dem, og filmkameraer i alle retninger.

Se tisset renne nedover tights-låret...

Skrevet

Å tisse litt i havet gjør da ingenting. Havet er stort, og i løpet av kort tid er de få dråpene man legger igjen så godt blandet at det ikke er målbart lengre.

Men jeg tisser ikke i vannet på tett befolkede badestrender. Og naturligvis ikke i bassenger

Gjest offentlige strender:o
Skrevet

tisser med god samvittighet i havet - det er salt uansett, og tiss er relativt reint. men tisser selvsagt ikke i nærheten av noen.

en kompis opplevde på en sommerleir i hjemlandet at de hadde fargestoff i bassenget som avslørte uhell. dette oppdaget han ikke før ETTER uhellet...Han prøvde å skylde på en liten gutt tjue meter unna...

da jeg var liten hendte det jeg tisset i dusjen. nå synes jeg dette er en ekkel og utenkelig handling - og kan tenke meg at dette er en av grunnene til at "offentlige" dusjer lukter phy.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke trodde at voksne mennesker tisset i basseng, iallfall ikke så mange.

Jeg er ganske sjokkert, og synes det er ekkelt at folk kan gjøre det i basseng, det kan ikke være så vanskelig å gå opp av vannet og til et toalett hvis du kjenner at du må tisse. Det kan heller ikke være så vanskelig å tømme seg FØR en hopper i bassenget, eller etter at man kommer opp? (mange alternativ her :tunge1: )

Skrevet
Jeg må innrømme at jeg ikke trodde at voksne mennesker tisset i basseng, iallfall ikke så mange.

Jeg er ganske sjokkert, og synes det er ekkelt at folk kan gjøre det i basseng, det kan ikke være så vanskelig å gå opp av vannet og til et toalett hvis du kjenner at du må tisse. Det kan heller ikke være så vanskelig å tømme seg FØR en hopper i bassenget, eller etter at man kommer opp? (mange alternativ her :tunge1: )

Nå har vel de fleste som har sagt ja de tisser i vannet sagt at det KUN gjelder på stranda og IKKE i basseng da.....

Skrevet

Tissing i vann kommenterte jeg ikke heller :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Æsj! Kan ikke skjønne at voksne mennesker tisser i basseng/sjøen/havet :o

Selv tisser jeg i dusjen, hvis jeg ikke klarer å holde meg lenger.

Vasker selvfølgelig dusjen med en gang jeg er ferdig med å dusje.

Skrevet

Jeg er så forferdet over det å tisse i vannet, at jeg har installert mitt toalett slik at når jeg spyler ned, er det fersken-juice som kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...