Gå til innhold

Tisser du i vannet??

Tisser du i vannet?  

5 stemmer

1. 1. Tisser du i vannet?

• NEI
      55
    • JA
      86
    • Det nekter jeg å svare på.....
      10

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tisser i havet, når jeg virkelig må.

Bedre enn å finne en busk, - for da får man lettere tiss i bikinitrusa om man ikke har noe å tørke seg med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde
Skrevet

Ja, så kaldt som det er på Jærstrendene så er man bare nødt til å tisse i sjøen om man skal ha håp om å klare å dukke seg. Tror ærlig talt ikke den forurensingen er det største problemet :ler:

Skrevet

:ler:

Joda, skal innrømme at jeg tisser i havet..og i nødstilfeller også i badevann..

Vet av smertelig erfaring at mannen min også gjør det...

Sleipingen stod rett på siden av meg en gang med et lurt gliiiiz og sa "SSSSSS...Kjenner du hvor varmt det ble?!" :sjokk:

En annen gang da vi var og badet og jeg fornøyd konstanterte at det var mye varmere på grunna sa han "Det er jo ikke rart, se på alle ungene i vannet her..."

UUUÆÆÆÆHHH! :sjokk:

Skrevet

Jeg har herved bestemt meg for å slutte å tisse... Det er jo så ekkelt, og et eller annet sted blir det uansett av!! :lol:

Syns dere er søte jeg :wink:

Skrevet

Har dere aldri lurt på hvor uttrykket "pisselunka" kommer fra?

Forresten er det en badeplass i nærheten av Oppsal (i Oslo for de som ikke er lokalkjente) som på folkemunne kalles Pissebukta. Der er det alltid høyere badetemeraturer enn andre steder.

Klem fra Tusenfryd som tisser når hun må tisse. Selv om det må skje bak en busk eller i sjøen.

Skrevet

Tisser i sjøen og ser ingenting galt i det, men aldri i basseng!

Gjest gjesta
Skrevet

Blir faktisk forundret her jeg, er det virkelig så mange som tisser i sjøen? (og innrømmer det...)

Jeg tisser:

-aldri i basseng

-helst ikke i sjøen (mer med tanke på bikinibuksen enn at det blir i tiss i sjøen) foretrekker heller de ekle toalettene som finnes på stranden.

Men må man, så må man.

Mie-har en selskapsblære av en annen verden.

• 10 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg leste i VG eller hvor det var om ei veldig kjent svømmer som akkurat hadde lagt opp, og hun kunne fortelle at hun pleide å tisse i vannet når noen konkurenter hun ikke likte prøvde å ta innpå henne på ren faenskap. Egentlig ganske ekkelt å tenke på for de andre konkurrentene i etterkant.

I den samme artikkelen var det også en slik avstemming, hvilket gjalt svømmebasseng. Der svarte 80% at de pleide å tisse i vannet hele tiden, mens det var mange som gjorde det en gang i blandt og tror det bare var 5% som aldri gjorde det.

Det syns jeg var litt ekkelt, og har kanske fått meg til å bade litt sjeldnere etter jeg leste det (jeg som var så glad i å bade).

Men nå lar jeg det bare gå når jeg er i en svømmehall og må tisse. Siden alle andre gjør det Hvorfor skal jeg gå opp og lete etter et toalett når det ikke er noen andre som bruker det?

Litt ekkelt er det jo. Men heldigvis blir vannet hele tiden renset i basseng...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg tisser i vannet... Både i sjøen og i dusjen!

Gjest Anonymous
Skrevet
Blir faktisk forundret her jeg, er det virkelig så mange som tisser i sjøen? (og innrømmer det...)

Jeg tisser:

-aldri i basseng

-helst ikke i sjøen (mer med tanke på bikinibuksen enn at det blir i tiss i sjøen) foretrekker heller de ekle toalettene som finnes på stranden.

Men må man, så må man.

Mie-har en selskapsblære av en annen verden.

Jeg bæsjer (!!) heller i vannet enn å gå på de EKLE toalettene!!

Gjest tusjen
Skrevet

Svarte nok ja.. :wink: Men, ikke i badebasseng.. Bare ute i store vann..

tusjen

Skrevet
Forresten er det en badeplass i nærheten av Oppsal (i Oslo for de som ikke er lokalkjente) som på folkemunne kalles Pissebukta. Der er det alltid høyere badetemeraturer enn andre steder..

Hvor da? Ulsrudvann? Eller Nøklevann? Eller snakker du om et helt annet vann?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tisser hverken i sjø eller badebasseng med mindre det er krise...(og det er svært sjelden...)

Clea

Gjest 3llie
Skrevet

Tisser ikke i basseng, men i sjøen gjør jeg det.

Gjest Anonymous
Skrevet

....Nei, det gjør jeg ikke. Urgh!

Skrevet

Tisser aldri i basseng,men det hender da at jeg tisser i sjøen....Hvis jeg er i vannet,og må på do så tisser jeg der. Men jeg bruker doene der hvis det er!

Skrevet

Æsj... Fikk ikke lyst til å bade i sommer nei... Barna mine i vannet *grøss* med masse tiss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...