Gå til innhold

Tisser du i vannet??

Tisser du i vannet?  

5 stemmer

1. 1. Tisser du i vannet?

• NEI
      55
    • JA
      86
    • Det nekter jeg å svare på.....
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tisser hverken i basseng eller i sjøen. Er enig med Lillian og Brudulja om at det er litt ekkelt- selv om jeg vet at det, bokstavelig talt, bare er en dråpe i havet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tisser IKKE i basseng...

Men det må innrømmes at om jeg bader i sjøen, det er langt til noe toalett, og jeg må veeeeldig på do, så lar jeg det stå til..

Skrevet

I svømmebasseng hadde og har jeg aldri tenkt på å tisse i vannet. I sjøen derimot gjør jeg det nok skal jeg være ærlig.

Skrevet

Gå og tisse i utedoen som fører tisset ned jorden, og så ut i vannet likevel?.. næh!... :sjarmor:

Tenk på alle fiskene, krabbene og fuglene som både tisser og bæsjer i vannet da!... Gjør det vannet forurenset for det?.... :wink:

Skrevet
I svømmebasseng hadde og har jeg aldri tenkt på å tisse i vannet. I sjøen derimot gjør jeg det nok skal jeg være ærlig.

:Nikke: Bikinien må jo uansett vaskes, ikke sant!!!

Skrevet

Bare hvis doen er helt motbydelig ekkel og mangler papir osv.

Skrevet

Jeg tisser i vannet når jeg bader i sjøen, ser ikke at det utgjør noen stor miljøtrussel... :ler:

Har derimot aldri tisset i et basseng, det anser jeg som direkte grisete!

Gjest Lady-M
Skrevet

Grisete dere er da....!

Skjønner nå hvorfor vannet plutselig er varmt noen steder og så kaldt igjen, tiss...ikke tiss.... :-?

Går på do jeg!

Skrevet

Selvfølgelig ikke i basseng. Om det er do på stranden går jeg selvfølgelig der selv om det betyr at jeg må gå et lite stykke. Om det ikke er do i nærheten... Vel, :oops:

Og ja Minne.. Husker godt Cartman i bassenget :lol:

Skrevet

Har ikke tisset i vannet siden jeg var liten jeg. Og har absolutt ingen planer om å begynne igjen heller. :lol:

Tenker av og til på det når jeg er på stranden og det står tett i tett med voksne og barn der det er "grunne" nok til å dekke til livet... jaiks!!! :x

Ikke rart det alltid er varmt i vannet nærmest stranda... :ler:

Jeg trodde faktisk ikke voksne mennesker tisset i vannet, og når jeg er ute en hel dag i sola, så finner jeg enten en strand med do, eller finner en busk. (stort sett så er det toalett på stendene, så det fikser seg fint)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser ut til at enkelte av dere her aldri kunne oppsøke en øde strand uten do, eller i så fall måtte kjøre en time tilbake til nærmeste bensinstasjon når dere skal på do.

Og dere som snakker om å gå bak en busk har åpenbart ikke skjønt at dette selvfølgelig vil renne tilbake i vannet.

Skrevet

Pleier ikke tisse i vasken heller jeg, selv om det ender opp samme plassen til slutt....

Hadde ikke hatt problemer med å være på en øde strand uten do, hadde da funnet en like øde busk å tisse bak.

At det renner tilbake i vannet, jovel, men det kommer seg ihvertfall ikke dit på den tiden jeg er der, da det blir filtrer gjennom massevis av jord og røtter og annet fint! :lol:

Er det liksom en uting nå, å IKKE tisse i badevannet? :o

Skrevet

Selvfølgelig er det en uting Aline :fy:

Vi vil jo ha varmt vann!

:blunke:

Skrevet

Vel meta, etter hva jeg ser her inne så er det visst nok av dem som tisser i vannet, så det går nok bra!! :blunke: :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Aldri i basseng! Men i sjøen gjorde jeg det før, nå bare hvis det er prekært og det ikke er do, eller lang kø på do. Grunnen til at jeg sluttet delvis for noen år tilbake var at jeg ble oppdaget kan man si. Måtte så ille tisse, var ikke do, og fordro ikke tanken på bak en busk med maur og kanskje en liten orm ol. Så jeg gikk uti vannet, men jeg syns alltid vannet er kaldt og bruker nærmest evigheter på å komme meg uti. Måtte så ille nr 1. Bare et lite skritt til, nei, litt lenger ut. Og endelig kunne jeg slippe.

Ble visst veldig avslappet der jeg sto, og så kanskje nærmest dopet ut i øya. For foran meg sto en mann som oppdaget ansiktsuttrykket mitt og sa: Det tenker jeg var deilig det! :oops: Etter det tisser jeg helst ikke i vannet....

Skrevet
Ha Ha, er det noen som liker South Park og husker Cartman i badebassenget- PeeoRama :hoho:

Minnie

Jaaaa :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Forøvrig tisser jeg ikke i bassenget, men 6 åringen her i huset fortalte meg nettopp at hun gjør det :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Aldri i basseng! Men i sjøen gjorde jeg det før, nå bare hvis det er prekært og det ikke er do, eller lang kø på do. Grunnen til at jeg sluttet delvis for noen år tilbake var at jeg ble oppdaget kan man si. Måtte så ille tisse, var ikke do, og fordro ikke tanken på bak en busk med maur og kanskje en liten orm ol. Så jeg gikk uti vannet, men jeg syns alltid vannet er kaldt og bruker nærmest evigheter på å komme meg uti. Måtte så ille nr 1. Bare et lite skritt til, nei, litt lenger ut. Og endelig kunne jeg slippe.

Ble visst veldig avslappet der jeg sto, og så kanskje nærmest dopet ut i øya. For foran meg sto en mann som oppdaget ansiktsuttrykket mitt og sa: Det tenker jeg var deilig det! :oops: Etter det tisser jeg helst ikke i vannet....

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Ehhhhhh....... det hender jeg tisser i sjøen ja.. :oops:

Skrevet

Klart jeg tisser i sjøen!

Tar meg en liten svømmetur bort fra de andre og ja... :ler:

Men tisser aldri i basseng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...