Gå til innhold

Tisser du i vannet??

Tisser du i vannet?  

5 stemmer

1. 1. Tisser du i vannet?

• NEI
      55
    • JA
      86
    • Det nekter jeg å svare på.....
      10

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Med inspirasjon på denne: OL-svømmer tisset i vannet :lol:

Det er sommer og sol, folk trekker ned til stranda eller i badebassenget.

Mange har jo noen uvaner da, så jeg spør: Tisser du i vannet når du bader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

But of course! Gjør ikke alle det? Men jeg passer å trekke meg litt unna folk, da... :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ha Ha, er det noen som liker South Park og husker Cartman i badebassenget- PeeoRama :hoho:

Minnie

Gjest Poirot
Skrevet

Jepp. :kul:

Imidlertid synes jeg det virket littt rart at hun svømmeren gjorde det. Jeg klarer ikke å løpe så fort jeg kan og tisse samtidig. (Maratonløpere derimot...)

Skrevet

Jeg klarer ikke å løpe så fort jeg kan og tisse samtidig. (Maratonløpere derimot...)

Ja, jeg har lurt på hvordan disse løperne og syklistene klarer å løpe/sykle SAMTIDIG som de "tømmer ryggen" i det fri... :ler:

Men å tisse i vannet klarer jeg så fint som bare det. I sjøen gjør vel de fleste det?? :o

Skrevet

Ja da!!! :ler: må bare passe på at ingen er i nærheten...

Skrevet

Jeg trodde virkelig dette bare var noe små barn drev meg jeg :o ÆSJ!

Gjest Helenius
Skrevet

I bassenger, nei. Der er det så mye folk fordelt på såpass lite vann at hvis alle skulle tisset hver gang de var der, ville det blitt ekkelt. (innbiller jeg meg, da.)

I vann og i sjøen, ja.

(Jeg tror det er en grunn til at man har uttrykket "som et piss i havet"... :blunke: )

Skrevet

Jeg tisser aldri i bassenger, men jeg gjør det i sjøen.

Skrevet

Så lenge man ikke reiser seg opp av vannet for å tisse,

slik jeg har sett, så går det greit.

Det man ikke vet, har man ikke vondt av.

Selv foretrekker jeg i sjøbadesituasjoner å heller finne en skog (noe det ikke er så mye av langs kysten), en busk, en stein, et eller annet utav folks syn!!

Hmm,

jeg har faktisk lurt litt på det med syklister,

hvordan de "tømmer" seg?

Tømmer ryggen?

Høh?

Noen som kan forklare?

Gjelder det samme for bimmelim som for bommelom?

Hehe, alt man lurer på :ler::ler:

Skrevet

:o

Nei, det gjør jeg ikke.

Lille naive meg trodde neimen ikke at andre voksne gjorde det heller.....

Jeg tisser ikke i basseng, ikke i dusjen, ikke i sjøen og ikke i havet.

Jeg tisser på DO, slik man skal gjøre..... :roll: Eller sniker meg vekk i skogen om det ikke finnes doer i området.

Synes det er ekkelt at folk tisser i sjøen også, jeg....

Lillian

Skrevet
Jeg tisser på DO, slik man skal gjøre.....

Og hvor tror du at kloakken blir av når du trekker ned i do? ;)

Skrevet

Ja, jeg tisser i sjøen når ingen andre er i nærheten - og vasker bikinien hver dag. Dette tror jeg de fleste gjør. Jeg mener: har aldri opplevd at de jeg bader med forsvinner for å gå på do (unntatt når det gjelder nr 2 da...) når vi er med sjøen HELE dagen.

I basseng gjør jeg det ikke, det blir for ekkelt synes jeg.

Gjest Zalomine
Skrevet

Selvsagt ikke i basseng, men i sjøen, ja det har jeg gjort mange ganger, heller det enn å tusle avsted "opp i skogen" som bare er noen få trær, og garantert bli spionert på av diverse smågutter, få maur og andre smådyr "over hele meg" etc.

Ja, sjøen er til for slike ting. Men basseng, nei slett ikke!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.  

Lille naive meg trodde neimen ikke at andre voksne gjorde det heller.....

Godt å høre at det ikke bare er meg som har vært så naiv...

Det syns jeg og. Jeg holder meg hele dagen når jeg er ute og bader jeg, når jeg ikke klarer mer drar jeg hjem. Meg om det tydeligvis!

Gjest Virvel
Skrevet

I svømmehallen går jeg på do som den veloppdragne unge damen jeg er, men i sjøen... hallo, så klart tisser man i sjøen. :)

Skrevet

Hallo...vi tisser vel på dooo........gjør vi ikke ???

Kjøper ikke bikini til mange penger, får så å tisse i den ?? :murvegg: Grisejenter !! :ler:

Cita tisser på do - eller setter stadig nye rekorder i å "holde seg" :enig_animasjon:

Gjest Virvel
Skrevet

Det kan umulig være sunt å gå og holde seg slik, og det kan umulig være farlig å tisse i sjøen...

Skrevet
Det kan umulig være sunt å gå og holde seg slik, og det kan umulig være farlig å tisse i sjøen...

Når man ser hvor mange folk det er på offentlige badestrender nå om dagen, og tenker på hvor mange som sikkert tisser i vannet, da tror jeg ikke det å holde seg er mer helseskadelig. :ler:

Men men, rett skal være rett. Jeg er nok ikke typen som holder ut på stranden i timesvis heller da.

Jeg drar for og bade, og sole meg ett par timer -og så hjem igjen.

Mao. holder meg sjelden lenge av gangen :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Har ikke vært på stranda på en del år jeg da, men pleide gå etter frokost og komme hjem til middag (hadde med matpakke)

Og man vasker selvsagt bikinien hver eneste dag da (sjøvann har den jo heller ikke godt av) (Så kjøper jeg heller ikke bikini til "mange penger" jeg da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...