¤Tiili¤ Skrevet 27. januar 2004 #21 Del Skrevet 27. januar 2004 Heisann, vi er vel ganske unge vi og, jeg re 25 og han 24. Lykke til med planlegging, det er jo kjempemorsomt!Hvor langt er du kommet nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 1. mai 2004 #22 Del Skrevet 1. mai 2004 uff, jeg er så lite flink å oppdatere dagboka mi... jaja.. så langt har vi kommet: -fotograf -prest/kirke -bryllupskake -brudebukett, knapphulsblomster til brudgom, forlover og fedre+brudesven. -liten bukett til brudepike -lokaler(ikke bestemt meny enda...) -kjole og sjakkett til brud og brudgom, brudepikekjole og sjakkett til brudesven. -brudepynting m frisør -bordkort -invitasjonene er sendt ut -gavelisten er så og si ferdig, må bare sendes ut. ting vi må ordne snart: -meny -papirer til presten -band -kjøpe inn bordpynt som jeg skal lage selv -lys(bestille spesial laget til oss:) -transport av brudepar -overnatting for gjestene som kommer fra østlandet kommer ikke på mere... noen som vet noe jeg har glemt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 16. mai 2004 #23 Del Skrevet 16. mai 2004 fikk beskjed av blomsterdekoratøren at buketten min kom til å bli dyr, siden jeg bare har blomster i den og ingenting "grønt".. hun sa ingenting om prisen, men hva tror DU hun mener med dyr??? har ordnet meny nå: spekemat til forrett kalvesteik til middag og jorbær og is til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 27. juli 2004 #24 Del Skrevet 27. juli 2004 Jaja, 4 dager til bryllupet...4 DAGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har det meste under kontroll, kjøpte bok til å skrive opp gavene i idag, og brudepar til bryllupskaken. Skal ha samtale med presten i morgen, hva snakker vi om der mon tro???? er presten veldig personlig eller? hadde prøvetime igår, frisøren min er sååååå flink.. gleder meg... hun handler inn champangje, sjokolade, jorbær og rekesmørbrød:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 11. august 2004 #25 Del Skrevet 11. august 2004 Da var vi gift gitt! Har ikke brukt dagboka så mye men har vært innom kg ganske ofte Takk for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 12. oktober 2004 #26 Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk for hilsen Kos deg videre i dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. november 2004 #27 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planla den store dagen. Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planla dagen. Ha fortsatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå