Prinsesse på erten Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Når vi endelig har funnet frem i jungelen av barnevogner må vi igang med å finne ut av dette med reisetriller. Vi vil selvfølgelig gjerne ha en god kvalitetstrille. Men må vi betale Maclaren-pris for å få det? Hvilke fordeler har Maclaren?
Prinsesse på erten Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2009 Ingen erfaringer med Maclaren her?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Vet at det har vært mye skryt rundt Maclaren, men for meg virker det litt opphauset og jeg betaler i hvert fall ikke over 3000 kroner for å ha en trille med på en ferietur. De helt enkle paraplytrillene styrer jeg også unna. De er ekstremt spinkle og vonde/uanatomiske å sitte i for barnet (og det bør jo også være viktig hvordan barnet har det som skal sitte i trillen, i steden for at det bare skal vektlegges foreldrenes praktiske hensyn som at den er liten, lett og grei å få med på fly/buss/bil...osv) Hva med Titanium Breeze eller en brukt Quinny Zapp? Den første koster rundt 1200 kr på Barnas Hus, er kun 6 kg og veldig kompakt sammenlagt i tillegg til at den har liggestilling. Zapp har ikke liggestilling. Ellers har du mange greie reisetriller som ikke koster skjorta fra både Graco, Titanium, Esprit og mange andre leverandører. Har du litt mer plass og vil ha noe mer stødig kan jeg anbefale Brio Race (Sitty om barnet ikke trenger sovestilling), Emmaljunga Scooter, Simo 485(???). Husker ikke nummeret på Simovogna, men det er eneste reisetrillen Simo har. Sjekk rudo.no - der finner du masse.
Gjest MåneSkygge Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg vil anbefale Carena easy. Ryggen kan legges helt ned på den. Jeg er veldig fornøyd med den, det eneste som trekker ned er at hjulene knirker litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå