Gjest Gjest_Mellom_* Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Sliter for tiden. Traff værdens søteste mann for snart tre år siden. Jeg har hatt en forferdelig oppvekst og ungdomstid. Traff han da jeg var aller lengst nede, han fikk meg på beida og hjalp meg til å klare å leve igjen. For ca ett år siden flyttet jeg til han i London. Han er advokat her i byen og jobber mye. Nå har det kommet til det punktet at han behandler meg som en unge. Han behandler meg bra det er ikke det, men jeg føler meg så innestengt. Jeg får ikke kjøre selv i byen, må ha sjåføren med meg. Han følger meg over alt og han forteller alt jeg driver med til mannen min. Ikke det at jeg driver med så mye hemmelig, men jeg føler at han er en slags spion. Jeg blir snakket til som om jeg var en tennåring. Han lar meg ikke bestemme noe så lenge han ikke er enig. Ikke ting som bare angår meg en gang. Når jeg var yngre så var jeg veldig ustabil og sleit en del med alt mulig rart. Virker som at denne volsomme behovet for å passe på meg, kontrolere meg sitter i han enda. Er så sliten av å stadig føle at jeg, ikke blir tatt oå alvor, ikke er i stand til å ta avgjørelser for meg selv osv. Vurderer nå å reise fra han, men vet ikke hvordan. Har ingen jobb, ingen penger. Alt er hans, og tro meg han har kontroll på alt som gjelder økonomien. Føler meg så alene og er redd for at jeg er i ferd med å bli deprimert igjen. Sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå