Gå til innhold

Danse med andre i forhold...

Blir kjæresten din sjalu og sur om du danser med det motsatte kjønn på en fest?  

37 stemmer

1. 1. Blir kjæresten din sjalu og sur om du danser med det motsatte kjønn på en fest?

• Ja, som regel.
      5
    • Nei, aldri.
      22
    • Av og til. Spørs hvem personen er.
      10

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Currious!

Min blir sjalu....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har en regel om at dette kun gjelder fremmede.

Det er helt i orden for både meg og sambo at den andre danser med venner/venninner(folk begge kjenner). Men ukjente derimot, det liker ikke jeg....

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

uakutelt å danse en flørtende dans med fremmede, med venner er det ok. det er utroskap i mine øyne. flørtende dans er en lav form for seksuell omgang

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Og til dere som stemmer "Av og til".

Hvem er det greit du danser med da? En bekjent?

Skrevet

Nei. Min samboer danser ikke før rosa elefanter kan fly, så da må jeg naturligvis danse med andre. Og han er fullstendig klar over at også het, het latino kun er dans.

Hadde han mislikt at jeg danset med andre, fikk han lære seg å danse selv. Enkelt og greit.

Skrevet

For meg er det ikke noe problem at han danser med andre. Har bare opplevd at han danser med noen vi kjenner, og det har vært helt uproblematisk. Hadde han kastet seg ut i lidenskapelig dans med på et utested med en villt fremmed hadde jeg nok synes at det var litt rart, men det har jeg aldri opplevd så vet egentlig ikke hvordan jeg ville ha reagert.

Dere som ikke synes at det er greit, gjelder det kun når begge er tilstede? F.eks. på julebord uten følge, vil det da ikke være greit å danse med en god kollega?

Eller hva med å danse med brud/brudgom i et bryllup? Er det også fy-fy?

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

kollega og brudedans alt det der er helt ok, men når partneren går på byen for å danse flørtende dans med totalt ukjente i en seksuell tone kliss innpå hverandre... da synes jeg grensa er trådd rimelig over..

hun fikk klar tale :ler:

Gjest Miley
Skrevet
kollega og brudedans alt det der er helt ok, men når partneren går på byen for å danse flørtende dans med totalt ukjente i en seksuell tone kliss innpå hverandre... da synes jeg grensa er trådd rimelig over..

hun fikk klar tale :ler:

Håper det var partneren din som fikk klar tale.

Skrevet

Dans hvor man holder ene hånden bak ryggen på den andre, og holder i hånden med den andre, er vel greitt? Hadde ikke likt hvis han hadde danset hvor de holder tett rundt hverandre med begge armer, kinn mot kinn, med lukkede øyne osv.

Gjest Gjest
Skrevet

ingen som eier andre mennesker.. ser ikke hvorfor noen skal kunne nekte noen som helst å danse med andre? er kun dans.

Skrevet

Nei, bevare meg vel. En dans er kun en dans for meg og det bør han helst vite.

Skrevet

Jeg liker å danse, men sambo ville ikke danset om det sto om liv.

Men jeg danset èn gang med en kompis av meg som han ikke kjente, og det likte han _ikke_

Skrevet

Samboeren min danser ikke, mens jeg elsker å danse når vi er på byen f.eks. Han har ikke noe i mot at jeg danser med andre, han sier bare "gå å dans - kos deg!" Men jeg danser ikke med menn som "tørrpuler" meg ute på byen - der går grensa! :P Kan riktignok danse svært heftig med kompiser, da, men det er bare for gøy! :)

Gjest Marillia
Skrevet
Nei. Min samboer danser ikke før rosa elefanter kan fly, så da må jeg naturligvis danse med andre. Og han er fullstendig klar over at også het, het latino kun er dans.

Hadde han mislikt at jeg danset med andre, fikk han lære seg å danse selv. Enkelt og greit.

Samme her i gården. Mannen min er sjeleglad for at andre menn "gidder" å danse med meg, slik han slipper :ler: Han bryr seg ikke om jeg danser med fremmede menn, eller med noen av våre venner - så lenge han selv slipper...

Gjest Dutta
Skrevet

Danser kun med sambo, så aner ikke hvordan han ville reagert. Han liker å danse selv, så da ser jeg ingen grunn til å danse med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...