Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Har alltid lurt på en liten ting.

La oss si kjæresten/ektefellen din hadde vært utro mot deg og du fant det ut.

Hvilken (troverdig) unnskyldning hadde du taklet best? Eller rettere sagt, hvilken unnskyldning hadde gjort minst vondt for deg?

F.eks

Han kjøpte sex fordi han tenner på noe spesielt han ikke har turt å fortelle deg?

Han fikk følelser for en dame på jobb og klarte ikke å holde fingrene unna?

Selv om du ikke hadde klart å tilgi så er det vel en unnskyldning som er "mildest" :lete:

Nyskjerrig!!!

Endret av LonelyAngel
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_regine_*
Skrevet

Det verste hadde nok vært om det var følelser med i bildet......

Gjest Wacmoc
Skrevet (endret)

Tror jeg aldri hadde klart å tilgi typen om han var utro, men hadde vært "mindre ille" om det var at han tente på noe f.eks wet sex eller å bli bæsja på da, og han ikke tørte å si det til meg fordi han var flau, og han virkelig trengte å få utløp av dette.

Men som sagt, utroskap er aldri greit, uansett grunn. Har null respekt for utro mennesker.. What so ever..

Endret av Wacmoc
Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Jeg tror selv at jeg hadde lettere klart å takle om han hadde hatt en ONS. Kunn for å oppleve en fetish han hadde.

Slik at det bare hadde vært sex, og hadet bra. Ingen navn utveksling, telefonnr ol.

Endret av LonelyAngel
Gjest Gjest
Skrevet

I utgangspunktet så tror jeg ikke jeg hadde greid å tilgi utroskap. Men hadde det vært en ONS på fylletur med gutta, så kanskje..

Hadde han hatt ett forhold til en over tid er det hasta la vista!

Skrevet

Her i gården tilgis ikke utroskap uansett hvilken grunn.. Finnes ingen formildende omstendigheter..

Gjest Gjest_Unhappy_*
Skrevet

Det fins ingen unnskyldning for utroskap. Likevel tilga jeg eksen min som rotet med eksen i fylla, aldri igjen, jeg tilga fordi jeg var blind av forelskelse, men jeg unner ingen den følelsen når du får vite at partneren har vært utro. Verste jeg har opplevd, han fortalte det ikke engang selv..

Skrevet

Jeg kjenner meg selv godt nok til å si at utroskap hadde ødelagt et evt forhold jeg hadde vært i. Jeg kunne kanskje tilgitt der og da, men det hadde sådd en spire av usikkerhet i meg som tilslutt hae ødelagt forholdet.

Der og da hadde det nok vært enklest hvis det hadde vært en ONS på fylla.

Gjest Gjest_terese_*
Skrevet

tror ikke jeg hadde klart å tilgitt min kjæreste hvis han hadde vært utro. men jeg tror at hvis jeg først og fremst skulle ha gjort det, måtte det vært det som noen har nevnt ovenfor, at det var en slags fetish ute å gikk...

hvis det hadde skjedd på en guttetur hadde det i hvert fall vært over og ut da min kjæreste er rett som det er på gutteturer... :s

nei jeg får vondt i magen av å tenke på det rett og slett... :)

Gjest been there done thart
Skrevet

En hvilken som helst unnskyldning, hadde gjort at jeg hadde vurdert forholdet

Når han bare står tafatt og sier: "Skjönner ikke hvorfor..." sier det seg selv... Adjö til forholdet og til han. Viser seg at han synes han har hatt verdens beste forhold og verdens beste dame... Men likevel hatt et forhold i flere år- vel, da er du bare dum, elskede... mooving on...

Skrevet
Her i gården tilgis ikke utroskap uansett hvilken grunn.. Finnes ingen formildende omstendigheter..
Skrevet

Det hadde ikke vært greit noen av delene, utroskap har jeg vanskelig for å tilgi uansett grunn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Har alltid lurt på en liten ting.

La oss si kjæresten/ektefellen din hadde vært utro mot deg og du fant det ut.

Hvilken (troverdig) unnskyldning hadde du taklet best? Eller rettere sagt, hvilken unnskyldning hadde gjort minst vondt for deg?

F.eks

Han kjøpte sex fordi han tenner på noe spesielt han ikke har turt å fortelle deg?

Han fikk følelser for en dame på jobb og klarte ikke å holde fingrene unna?

Selv om du ikke hadde klart å tilgi så er det vel en unnskyldning som er "mildest" :lete:

Nyskjerrig!!!

Ingenting faktisk! Kan ikke forstå hvorfor jeg skulle godtatt det!?

Skrevet

Det dere glemmer å tenke på er at som regel så blånekter partnere for at de har vært utro, selv om man har mistanke, - og hva kan man gjøre uten bevis, og hva hvis man tar feil?

Man kan ikke anklage folk i tilfelle det er huet ditt som kjører deg, og det er vanskelig å være påståelig dersom parteren nekter og avviser.

Men å ha mistanke om utroskap på grunn av instinkter, - er som regel rett viser det seg i ettertid...

Unnskyldninger ihvertfall jeg har hørt er; - jeg hadde så dårlig selvtillit (eksdama sa det), - han hadde så liten pikk så det gjorde ikkeno (lurer på åssen damer årsaksforklarer ting for seg selv, - at karen hun pulte hadde liten pikk, hva har det egentlig med saken å gjøre?).

En annen viktig forskjell verdt å merke seg, er det at mange kvinner forteller meninger ved å ytre andre holdninger. For eksempel hvis en kvinne sier til en gutt, - "hei jeg har pult en annen" så er det på mange måter det samme som å gjøre det slutt.

Ingen kvinne som forteller typen eller mannen sin at de har pult på en annen kar ønsker å høre fra typen eller mannen sin at det er greit! - Joooda, det gjør meg ingenting, og jeg kan forstå at du måtte være utro fordi atte jooda...

Som sagt, ingen kvinne som forteller at de har pult en annen ønsker seg forståelse av mannen sin, den slags forklaringer er utelukket, - da ønsker kvinnen seg raseri og distansering.

Litt selvrespekt må man vel ha?

Forøvrig er det viktig å påpeke at jeg kanskje kunne hende at jeg i visse situasjoner ville tilgitt utroskap, for eksempel at hun forklarte hele historien og viste anger. (eeeh, men det forutsetter jo at hun forteller om opplevelser før jeg fatter mistanke, eller finner det ut vi andre mennesker).

Utroskap er forferdelig trist for de aller fleste menn. De fleste menn synes vel at det er mer leit og større overgrep om dama er utro enn om hun for eksempel ble utsatt for voldtekt. Ved en voldtekt er skyldfordelingen kanskje litt mer uklar enn om dama har vært utro som er en meget bevisst og reflektert handling. Og som alle veit, er det jo alltid damer som bestemmer hvem man skal ha sex med og alt ufrivillig blir jo kalt voldtekt...

Skrevet

Det er jo grusomt trist dersom man beskylder partneren sin for å være utro når det ikke er bevis for det!

Må jo være enig i at man ikke kan stå på sitt og påstå å si at partneren har vært utro dersom det ikke er bevis for det! Selvsagt ikke!!!

Dersom utroskap finner sted Waco tviler jeg sterkt på at hverken om det er mann eller kvinne, så ønsker ingen av dem å høre om hvordan det var.....Hva som var bra eller dårlig!!!!

Skrevet (endret)

Jeg kan nok ikke tilgi utroskap. Kyssing/klining - ja, mest sansynlig, men ikke sex.

Jeg har selv kyssa en annen type når jeg var på byen med venninnene mine (som var i forhold, men pulte rundt) og de erta meg med at jeg var så prektig, ikke turte, var kjedelig o.l, så jeg grabba likesågodt tak i nærmeste kjekke mann jeg fant. Dumt? Ja! Angra jeg? Ja! Gjør jeg det igjen? Nei! Fortalte det til samboeren min, og sa det som det var. Han sa at det var greit, men at jeg ikke trengte å gjøre det igjen.

Endret av Zaphireh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...