Sørlandsmamma Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg og kjæresten har straks vært kjærester i 6 mnd og jeg har lyst å gi han en liten oppmerksomhet... Vill egentlig overraska han, hjemme hos han ca 1 times kjøretur unna. Men har eksamen dagen etter, så det går ikke. Kreativiteten er ikke på topp nå, er bare fylt opp med skole-styr Så er det noen med kreative/orginale/gode forslag til hva jeg kan finne på...? Forresten, vet noen om en god nettside med kjærlighetsdikt? Har googla og leita litt, men finner ikke noe skikkelig bra... Takker og bukker
Gjest sjokoo Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har aldri feiret noe slikt eller gjort mye ut av det men jeg tror ikke at dikt hadde vært noe? Eller, et dikt kan være greit som en liten påminnelse om at man elsker en osv, men ikke at det alene skal være overraskelsen. Du kunne invitert han med på noe i helgen, middag eller annet som dere liker å gjøre. Om det er fint vær så kan dere dra ut og være sammen hele dagen. Om du ikke an møte han så send den i posten. Samle smågodt og mye rart inni en eske, sammen med spa produkter og ting du vet han kanskje trenger eller liker. I tillegg kan du jo kjøpe et smykke kansje? Siden det skal være litt spesielt:p Eller en god parfyme? Han hadde nok blitt overrasket over å finne en hemmelig pakke i postkassen sin:)
maipai Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Send han et koselig brev på mail. Roser på døra. En liten pakke i posten, en god bok, en koselig film eller album med bilder av dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå