Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #1 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei:-) Noen som kan anbefale et godt fotoprogram som egner seg for nybegynner? Sånn at jeg kan legge flere små bilder i ett med rammer og evt litt digiscrap osv.. Ganske grønn på området her altså..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. mai 2009 #2 Del Skrevet 27. mai 2009 Paint.NET og GIMP er jo to gode programmer, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 27. mai 2009 #3 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Photoscape og picasa 3. Begge er gratisprogram, og de er veldig lette å bruke. Begge to er greie program for å legge flere småbilder inn i et med rammer rundt. Endret 27. mai 2009 av Banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #4 Del Skrevet 27. mai 2009 Tusen takk for hjelpen:-) Har hatt en superkoselig kveld med fotoredigering:-):-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leto Skrevet 17. juli 2009 #5 Del Skrevet 17. juli 2009 Photoshop elements! Supert program som jeg vil anbefale på det sterkeste! Det er mye billigere og har lavere brukerterskel enn "storebror" Photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 19. juli 2009 #6 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har både Photoshop og PhotoScape, men velger det enkleste for små oppgaver. Trenger ikke alle de fancy funksjonene når man skal lage små montasjer! Anbefaler photoscape på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kløfto4ka Skrevet 10. august 2009 #7 Del Skrevet 10. august 2009 jeg fornøyd med Picasa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honningmelon Skrevet 11. august 2009 #8 Del Skrevet 11. august 2009 Photoshop elements og Picnik.com bruker nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå