Gå til innhold

Lurer på om han her

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Skal vel egentlig ikke lure på slikt, da er de som regel ikke det;).. likevel, fyren svarer alltid på meldinger og hinter til at vi må treffes igjen, men spør ikke direkte. Virker ganske snill så jeg tror ikke dette er en direkte player type heller.. vil ikke bombandere fyren med meldinger og har bestemt meg for å se om han tar noe videre intiativ, det er vel ikke nødvendigvis slik at de du treffer skal ringe med en gang hvis de virkelig liker deg? du kjenner jo ikke ett menneske i starten, opplevde det selv en gang og jeg ble direkte skremt, all interesse forsvant.

Likte han såååå godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror du gjør det rette der, at du bare skal se ann om han er interessert før du gjør noe mer:)

Men igjen kan det jo være at han er såpass sjenert at han ikke tør å ta initiativ, så da kan det være best om du inviterer han ut og viser han at du virkelig liker han og får han til å føle seg trygg. Så får han ta ballen etter det. Det er nok mitt beste tips! Gutter ELSKER damer som tar ting i egne hender ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg tror du gjør det rette der, at du bare skal se ann om han er interessert før du gjør noe mer:)

Men igjen kan det jo være at han er såpass sjenert at han ikke tør å ta initiativ, så da kan det være best om du inviterer han ut og viser han at du virkelig liker han og får han til å føle seg trygg. Så får han ta ballen etter det. Det er nok mitt beste tips! Gutter ELSKER damer som tar ting i egne hender ;)

nja, ingen gutter som har likt at jeg har tatt saken i egne hender før..er gjerne slik at hvis man virkelig liker en tar en kontakt på en eller annen måte, går det for lang tid mister en gjerne interessen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett tror jeg at du burde prøve å ta kontakt med han først.

Som du selv sier, hvis du vil ha han; så vil du ha han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel egentlig ikke lure på slikt, da er de som regel ikke det;).. likevel, fyren svarer alltid på meldinger og hinter til at vi må treffes igjen, men spør ikke direkte. Virker ganske snill så jeg tror ikke dette er en direkte player type heller.. vil ikke bombandere fyren med meldinger og har bestemt meg for å se om han tar noe videre intiativ, det er vel ikke nødvendigvis slik at de du treffer skal ringe med en gang hvis de virkelig liker deg? du kjenner jo ikke ett menneske i starten, opplevde det selv en gang og jeg ble direkte skremt, all interesse forsvant.

Likte han såååå godt:)

Han kan jo klart være interessert. Kanskje bare han er litt sjenert/ usikker på om du er interessert, og ikke vil mase for mye med deg..Men er jo greit å vente litt å se om han tar initiativ, hvis han ikke gjør det kan du jo spørre om han blir med på en date eller noe, svarer han ja til det er han vel interessert...Er vel mye av det berømte spillet det der, ender sikkert noenganger at begge parter sitter på hver sin kant og tror den andre ikke er interessert og går videre, bare for at man har "lært" å spille hard to get og ikke vise for mye interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han kan jo klart være interessert. Kanskje bare han er litt sjenert/ usikker på om du er interessert, og ikke vil mase for mye med deg..Men er jo greit å vente litt å se om han tar initiativ, hvis han ikke gjør det kan du jo spørre om han blir med på en date eller noe, svarer han ja til det er han vel interessert...Er vel mye av det berømte spillet det der, ender sikkert noenganger at begge parter sitter på hver sin kant og tror den andre ikke er interessert og går videre, bare for at man har "lært" å spille hard to get og ikke vise for mye interesse.

Jeg vet, synes det er kjempevanskelig. Vil ikke spille spill. Han tar intiativ men jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal håndtere det.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sånn fyr har jeg også blitt kjent med nå. Han sier han er sjenert men jeg kan ikke se det når vi er sammen, men han tar sjelden kontakt. Allikevel så svarer han på mld mine og sier at han vil bli bedre kjent og møtes. Hm, jeg har sagt at jeg vil møte han igjen for å bli bedre kjent med han men det er jeg som sikkert må ta kontakt for å møtes igjen. hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han er litt interessert. *myser ned i krystallkulen min*

tror du har rett for han ringte meg nettopp....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...