Jens Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Pliiiiis spar oss!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.seher.no/814107/bobbysocks-utel...-comeback-i-mgp
Gjest Kråkaa Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg blir så skuffet om disse to skal lede showet..
Jens Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2009 Hadde vært ¨så kult og kjøre litt stil i finalen denne gangen. Noen ganger kan Norge bli litt for mye ompa, med Bettan, nisser, tusser, vetter og you name it! La oss vise resten av Europa at selv om vi ligger litt uttafor geografisk så kan vi kjøre stil vi også.
Plym Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Enig. Jeg gremmes ved tanken. Jon Almås, derimot, han har stil nok. Jeg er mer usikker når det gjelder kvinnelig makker. Håper for guds skyld de ikke velger Dorthe.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Enig. Jeg gremmes ved tanken. Jon Almås, derimot, han har stil nok. Jeg er mer usikker når det gjelder kvinnelig makker. Håper for guds skyld de ikke velger Dorthe. Hvem trenger kvinnelig makker når vi har Knut Nærum
MarianneE Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Bobbysocks, ja. Problemet er vel at resten av Europa har glemt B forlengst. Det er nordmenn som lever videre på denne gruppa, tragisk nok.
Gjest Kråkaa Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 BobbysUcks... Nei,uff,det var kanskje slemt sagt..Men enig med du MarianneE,det er bare vi nordmenn som husker denne gruppa.
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Ja, la oss vise at vi har fulgt med i tiden og ikke ligger i bakevja. Tusser og troll og Bobbysocks, hvor lenge skal vi leve av det? Kjempefint at de vant for 25-tjuefem- år siden, men verden og Norge har tross alt gått videre siden den gang.
Gjest skoeska Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Nei vær så snill, håper virkelig ikke Bobbysocks skal lede MGP. Eller MPG som de skriver på seher.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå