Nigo-san Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Kampen over alle kamper, altså- Barca mot United? Har kastet avisa med TV-programmet, og finner det ikke på nettet. Vises den bare på sånn dustete betal-TV, eller er den å finne på vanlige kanaler? *krysse fingre på vegne av fotballgal sønn*
Honesty Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 (endret) Viasat 4 :-) Dessverre på en kanal vi har, med andre ord. Jeg levde lenge i håpet. Endret 27. mai 2009 av Honesty
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Dessverre på en kanal vi har, med andre ord. Jeg levde lenge i håpet. Uff,ja det er surt. En (mager?) trøst er at man ihvertfall kan høre kampen direkte på nrk.no
Nigo-san Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Bare på Viasat 4...? Vi kunne ha byttet hus i kveld, Honesty, hvis det bare ikke hadde vært så upraktisk. Fordelen er jo at guttungen faktisk kommer seg opp i morgen tidlig
Honesty Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Uff,ja det er surt. En (mager?) trøst er at man ihvertfall kan høre kampen direkte på nrk.no Du misforstod meg; jeg sukket over at vi faktisk har Viasat 4, og dermed får jeg ingen oppmerksomhet fra mannen i kveld. (Men jeg spøkte, altså!)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Du misforstod meg; jeg sukket over at vi faktisk har Viasat 4, og dermed får jeg ingen oppmerksomhet fra mannen i kveld. (Men jeg spøkte, altså!) Ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå