Redbird Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #1881 Del Skrevet 3. oktober 2012 Åååååh, hvorfor er jeg så deppa??! Idag bare ble en sånn "Nei, dette går ikke"-dag tilslutt. La meg på soverommet i mørket og gråt...faen altså...Føles bare dritt og mørkt og jævlig... Lille lyspunktet mitt ble pus...han lå og sov på stativet sitt da jeg snek meg ut på soverommet. Etter en liten stund kom pus tassende og stirret spørrende inn døra, før han kom og la seg til i fanget mitt og dura som et trykkluftborr. Men jeg vil ikke være så deppa! Jeg orker ikke disse dagene! Forskjellige senario surrer igjennom hodet mitt hele tiden og jeg blir så SLITEN! Og det er faktisk helt umulig å "skru det av". Jeg klarer ikke. Blaaaaaaaaaah, jeg vil bli i senga i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. oktober 2012 #1882 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det ER virkelig deres tur nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 4. oktober 2012 #1883 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kjenner meg så godt igjen, Redbird. Da jeg hadde forsøk, drev jeg og vekslet mellom håp og påtatt likegyldighet og håpløshet og fortvilelse og tilbake til håp igjen. Og jeg hadde bare ett forsøk, du har jo gått gjennom dette flere ganger. Det må være utrolig vanskelig. Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. oktober 2012 #1884 Del Skrevet 4. oktober 2012 Huff jeg kjenner det godt igjen jeg også Redbird. Det er en grusom tid og du skulle ikke ha måtte gå igjennom dette så mange ganger. Bare gråt og få det ut, bedre det enn å sitte inne med det. Pusene er iallfall gode å ha i slike stunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #1885 Del Skrevet 4. oktober 2012 Takk jenter.... Nå får jeg i tillegg "kjeft" av sjefen fordi jeg hadde glemt et møte idag kl 1330. Jeg begynner egentlig kl 1400 idag. Hun svarer med "Det virker som om du glemmer mange møter i det siste, selv om du godtar i outlook og har det i kalenderen. Sjekker du ikke den? Det må du begynne å gjøre! Jeg er ikke morra di!" .....Jeg sa det som det var; jeg har hatt jævlig mye å tenke på i det siste og har ikke hatt det bra! Og hvorfor i helvete kan ikke du legge møter til tider når jeg er på jobb da??? Faen nå gråter jeg bare ennå mer, dagen var dårlig nok fra før av. Jeg orker ikke dette!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. oktober 2012 #1886 Del Skrevet 4. oktober 2012 Huff :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. oktober 2012 #1887 Del Skrevet 4. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. oktober 2012 #1888 Del Skrevet 4. oktober 2012 Huff, kjære deg! Føler sånn med deg i denne tiden, det er virkelig det vanskeligste i hele denne prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. oktober 2012 #1889 Del Skrevet 4. oktober 2012 Dustesjefen!!!! Fine fuglen!! *synger rolig sang for fuglen så hun roer seg* og krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #1890 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Dere er fine!!! Tusen takk for at dere er så gode mot meg og holder ut klagingen og sutringen min... Men her kommer mer.... Jeg har offisielt gitt opp håpet. Alt av mulige tegn er borte. Magen er flat, buksa går igjen som den skal og klemmer ikke, brystene gjør mye mindre vondt... Jada, vet at det ikke nødvendigvis trenger å ha så mye å si. Humøret og følelsene er fremdeles på bånn og/eller svingende, men jeg har altså ingen tro lenger. Har brukt halve dagen på å gråte. Og her står jeg på jobb og vil egentlig kline inn trynet på alle jeg ser. Det er ingen baby i magen min og jeg kommer til å bli en svinnende prøver her tilslutt. "Hun som ikke fikk det til". Æsj.... igjen. SLUTT MED DET!!! Skal mane frem sangen fra Pasjonsblomst og prøve å roe meg. Fine, fine damene....godt å ha dere her! Takk for at dere er og har vært så positive...! Det har nok holdt hodet mitt over vann ganske lenge..! Endret 4. oktober 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. oktober 2012 #1891 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fine fuglen Håper kvelden din blir mye bedre, teite sjefer kan vi bare kaste på dør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. oktober 2012 #1892 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har lyst å trøste, men vet ikke hva jeg skal si... Det hørtes ut som en grusomt hard dag, og jeg håper de neste dagene blir bedre (og at dagene deretter blir fantastiske!) Fortsetter å krysse alt jeg har for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 4. oktober 2012 #1893 Del Skrevet 4. oktober 2012 Vet at det er ingenting som kan trøste nå, Redbird, så jeg sender bare en Jeg håper på det aller beste for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. oktober 2012 #1894 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg får så vondt av deg, å sender en kjempe stor Jeg trur jo at du fortsatt er gravid jeg da Å alt er fortsatt krysset, å jeg gleder meg til du tester, å du får to streker ;) Om du ikke har det bra, kan du ikke dra til legen å få en liten sykemelding? Kanskje idag og mandag? Gjerne ikke så kjekt å stå på jobb når du har det sånn Husk, masse masse fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. oktober 2012 #1895 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har tenkt masse på deg idag.. Og egentlig kommet frem til at du er suuuuperflink som i det hele tatt klarer å gå på jobb nå disse dagene. Jeg føler virkelig med deg i ventetida nå, det må føles helt uutholdelig. Sånt sett så kan det jo hjelpe og gå på jobb osv, ikke vits å la (de negative) tankene ta helt overhånd.. Husk, ikke ta noenting på forskudd, verken positivt eller negativt svar. begge deler er mulig, og du må dessverre bare smøøøøøre på med et tykt lag tålmodighet. (right!) Håper du sover godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. oktober 2012 #1896 Del Skrevet 4. oktober 2012 Teite sjefen din må forstå at man ikke alltid er helt "tilstede" Skjønner at du har vært trist og lei idag Skjønner også at humøret blir deretter når kroppen plutselig er annerledes.. Jeg tror det går bra inni magen din, jeg! Bare slapp av og drit en lang marsj i teite folk. DU og gulleggene er viktigst, de teite dagene som er nå, de glemmer du snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2012 #1897 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 5. oktober 2012 #1898 Del Skrevet 5. oktober 2012 til deg! Selvom du kanskje har gitt opp håpet skal vi andre håpe for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2012 #1899 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lenge siden jeg har kommentert her nå, men nå måtte jeg bare legge igjen et spor og en stooor !!! Håper virkelig dette går veien!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2012 #1900 Del Skrevet 5. oktober 2012 Krysser alt jeg har for deg, Redbird!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå