Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så søt ticker! :hjerte: Bare en ukes tid igjen, spennende!!

:nigo: Takk. Blir ennå søtere når den blir babyrelatert! ;)

(når.... NÅR...*mantra*)

:klemmer:

:

klemmer: !

*

Mye mas på jobben nå og det stikker jevnlig på høyre side...! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve! ..........

Tusen takk! Da ble jeg litt klokere :) Veldig fint av deg å gjøre det for oss som gjerne følger med men som sliter litt med å forstå alt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai! Masse stikking på samme sted på høyre side! Sånn, rett innenfor hoftekammen...midt imellom hoftekammen og "midten" av magen (underlivet). :fnise: er jeg ikke flink til å forklare? :ler:

*

Kom hjem idag til støvsugd og ryddet hus! :hjerte: Følte meg ganske bra heldig da! Og så dro Manden ut til Burger King (som er en kjøretur unna!) og kjøpte litt junkfood til oss. Det smakte nå, er ikke så ofte vi gjør slikt! :sikle:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh...tidenes deppedag idag. :sukk:

Aner ikke hvorfor, men begynner å gråte av alt idag. Sliten og slapp, negative tanker...

Kanskje fordi jeg (blant annet) drømte at jeg blødde i natt.

Kanskje fordi jeg syns magen er mindre oppblåst og mindre hard. Brystene er kanskje lit mindre ømme?

Æsj...

Liker ikke dette. Liker ikke å deppe.

Skulle egentlig til en kompis idag, men orker ikke å være "oppegående". Har isteden spurt pappa om å ta en tur i butikken med meg så jeg kan hamstre litt godis...! Jeg skal jo tross alt være alene i hele dag, til imorgen, siden Manden skal til en kompis og spille FIFA i hele dag... :rolleyes:

Da kan jeg innta sofaen, sippe når jeg trenger det og se på mine favoritt tv-serier.

Men allikevel...

æsj...

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne deppedager er forferdelig slitsomme. Ikke glem at det er lov å føle det du føler, og det er sunt å la følelsene få utløp når du kan. Så om du fløer du trenger det, legg deg på sofaen med godis og digg. Det er lov! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne deppedager er forferdelig slitsomme. Ikke glem at det er lov å føle det du føler, og det er sunt å la følelsene få utløp når du kan. Så om du fløer du trenger det, legg deg på sofaen med godis og digg. Det er lov! :)

Ååh. du er god!! :klemmer: Tusen takk for varme ord, hjelper å høre sånt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som grethe sier, det er lov å vise alle spekter av følelsene :Nikke: Man har ikke godt av å holde de inne. Kos deg med godis og seriemaraton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig me de to oppfor her! Kos deg med masse serie titting, å godis ikke minst ( :nigo: )

Håper du får en fin helg, tross deppe-dagen som kom litt brått :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en trøst, har jeg også deppedag og har tenkt å krølle meg sammen med Gilmore Girls og godis selv. Vurderer faktisk kjøpepizza til middag, for SÅ dritt er denne dagen... Vi holder sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne dager kommer bare helt ut av det blå, enkelte dager er det surt fra man våkner, og spesielt når du drømmer sånt og er midt i en tøff rugetid. Heldigvis er det bare en uke igjen til du får et svar. Håper så inderlig for deg :klem: Du fortjener det så veldig etter alt dere har vært igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry3: Dere er så fine!!!!! :hjerte:

grethe: :klemmer: Sammen i deppingen!

Det går jo mye lettere over når jeg har dere som kommer med så gode, fine oppmuntringer da! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Pusilus og Nótt er inspirasjoner for meg, de har jo prøvd så grusomt lenge, men begge har jo småtasser nå. :)

Hurra for heiing på eggene mine! :nigo:

Jeg prøvde nå ikke sånn grusomt lenge, var bare maks uheldig på veien med exu og operasjon som førte til en eggleder mindre. :klemmer:

Vil bare heie litt ekstra på eggene dine, hadde vært moro om dere faktisk fikk tvillinger. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare heie litt ekstra på eggene dine, hadde vært moro om dere faktisk fikk tvillinger. :lur:

Ja tenk om dere får tvillinger! Hadde vært supergøy!

Jeg tror du har gulleggene nå jeg. De ville bare gjøre det ekstra vanskelig for dere sånn at de vet de er ekstremt ønsket :hjerte: kravstore gullegg vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde nå ikke sånn grusomt lenge, var bare maks uheldig på veien med exu og operasjon som førte til en eggleder mindre. :klemmer:

Nei men dere har jo hatt maks uflaks, det er jo nesten like ille som å slite i lang lang tid...!

Tusen takk for heiing :klemmer: Tvillinger ja, morro det! :nigo:

Ja tenk om dere får tvillinger! Hadde vært supergøy!

Jeg tror du har gulleggene nå jeg. De ville bare gjøre det ekstra vanskelig for dere sånn at de vet de er ekstremt ønsket :hjerte: kravstore gullegg vet du :fnise:

Du er god du!!! :klemmer: Første som sier at du tror jeg har gulleggene nå og det er faktisk veldig godt å høre! :klemmer:

Hadde vært stas med tvillinger ja! :fnise: Får virkeiig håpe at de bare var veldig kravstore, som du sier og at de NÅ, ENDELIG er klare for oss! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det visst enda en IVFer jeg ikke har fått med meg... Men nå skal jeg følge med her også! Blir helt nostalgisk av å lese her jeg - det kjennes ubehagelig nært i tid siden jeg var i dine sko! Husker den dagen jeg kom hjem fra innsett nå sist gang, rett på fest med godjentene på jobben og masse (alkoholfri) drinker! :) Leve normalt er vel et stikkord ja... Uansett, masse masse lykke til til deg - skal bli spennende å følge med deg videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det visst enda en IVFer jeg ikke har fått med meg... Men nå skal jeg følge med her også! Blir helt nostalgisk av å lese her jeg - det kjennes ubehagelig nært i tid siden jeg var i dine sko! Husker den dagen jeg kom hjem fra innsett nå sist gang, rett på fest med godjentene på jobben og masse (alkoholfri) drinker! :) Leve normalt er vel et stikkord ja... Uansett, masse masse lykke til til deg - skal bli spennende å følge med deg videre! :)

Hei! :klemmer:

Har vært her en stund jeg, men vært veldig mye borte det siste året og litt, siden vi har hatt ett års pause fra ICSI og jeg har prøvd å legge alt litt vekk. :)

Husker deg jeg! ;) Veldig hyggelig å se at du har fått det til. :klemmer: Håper jeg kan være like heldig nå....

Hvor mange innsett var du igjennom?

Tusen takk for lykkeønskninger, jeg trenger alt jeg kan få...!

*

Var som sagt hjemme alene i går (er det fremdeles...) og dum som jeg var så jeg en midtsesong-finale av min absolutte favorittserie og jeg visste det kom til å bli satans trist....!

Så jeg satt her i ekstrem krampegråt og måtte fysisk legge hodet mellom bena fordi jeg hikstet så mye. :ler: Jeg er engasjert ja! Men aldri har jeg vært SÅ hjerteknust noengang. :fnise:

Håper Manden kommer hjem snart, han har lovt meg middag ute idag, for å feire 4 års bryllupsdag vi hadde halvannen uke siden. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...