Redbird Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #1721 Del Skrevet 4. juni 2012 Å fy fa**** så langt inni heeeeelvete....! Er det meningen at det skal gjøre SÅ vondt ved eggløsning??? Aaaah.....konstant stikking i magen, helt JÆVLIG!!! Smerten er mye mer SMERTE enn hva menssmerter er.... Vil ikke stå her.....aaaaaaaaahh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juni 2012 #1722 Del Skrevet 4. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. juni 2012 #1723 Del Skrevet 4. juni 2012 Uffda *Trøste Redbird* Får satse på at kroppen er überklar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. juni 2012 #1724 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke at det hjelper, men jeg vet hvor ille de kan være de hersens EL smertene. Har du hatt lap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #1725 Del Skrevet 6. juni 2012 Ikke at det hjelper, men jeg vet hvor ille de kan være de hersens EL smertene. Har du hatt lap? Nope, har ikke hatt lap. Hadde endel stikkesmerter i går kveld også! Nå får det være bra, er jo fordi EL nå?? Har hatt endel tors-man så...hehe...kan jo være pga det at jeg er litt "ristet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. juni 2012 #1726 Del Skrevet 7. juni 2012 Toasted Redbird Herlig! Babystøv til dere fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1727 Del Skrevet 10. juni 2012 Nå har jeg hatt stikking/bobling/murring siden EL og veldig ømme bryster. Men idag har jeg spottet. Så selv når vi gjør det så riktig, perfekt rundt EL, så går det visst ikke. Forstår ingenting jeg. Skal bare ikke gå veien for oss dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #1728 Del Skrevet 13. juni 2012 Man får det hele raskt og greit avklart når man må ta urinprøve hos fastlegen fordi jeg skulle inn til sykehuset og ta røngten av kneet mitt! "Ikke gravid! Greit, avgårde med deg til radiologisk". Men har en fridag men Manden da. Vi har vært på farten sin klokken 6 i morges og var ikke ferdig med sykehus og det hele før rundt 11 tror jeg! Nå er det bare å vente på innkallelse til MR og evn få det bekreftet at det er menisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. juni 2012 #1729 Del Skrevet 13. juni 2012 Godt du fikk undersøkt kneet ditt, det høres ikke godt ut. Det er dust med de graviditetstestene man må ta før slike undersøkelser og operasjoner, bare for å smøre det ordentlig inn Har hatt min del av de jeg også, ene gangen hjalp det ikke en gang å si at mensen var ferdig to dager tidligere, graviditetstest skulle de ha uansett på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #1730 Del Skrevet 15. juni 2012 Nei....nå er tickeren min feil gitt. Hvor er tanta. ALDRI har jeg gått over 27 dager. Har ikke gått over 26 dager på årevis. Hadde 28-30 dagers sykluser i TENÅRENE. Hallo. Whatthefuck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #1731 Del Skrevet 15. juni 2012 Neeeeeida, jeg hadde telt feil og hoppet over en dag jeg! Skrev 27 i går men det skulle jo være 26. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #1732 Del Skrevet 15. juni 2012 Men venter uansett fremdeles på tanta da... Så all in all, tickered er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #1733 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg skulle helt klart holdt kjeft! Våknet da Manden kom å la seg rundt klokken 3 i natt, jeg hadde sovnet med boka i fanget, så jeg skulle bare legge den vekk. Kjente ganske umiddelbart at det hadde begynt å murre i magen og smerten steg RASKT. Jeg gikk en tur på do og smertene ble verre og verre. Fikk krøket meg tilbake til senga og Manden spurte om jeg ville ha smertestillende. Jeg er sta så jeg sa nei, men når jeg kjente at når kvalmen rullet i halsen så var det kanskje på tide... Snill som han er så sto han opp og hentet alle typer smertestillende, drikke og kjeks (jeg klarer ikke å ta piller uten i sammenheng med mat). Det tok laaaaang tid før det dempet seg og det var helt klart DE VERSTE SMERTENE jeg noen gang har hatt!!!! Men det dempet seg heldigvis tilslutt og jeg fikk sove. Så jeg har bare vært oppe en times tid nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. juni 2012 #1734 Del Skrevet 16. juni 2012 Så fælt at du skal ha så vondt når du har mensen Høres virkelig ille ut God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juni 2012 #1735 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Godt du hadde muligheten til å sove litt utpå etter en slik natt. De hersens menssmertene altså Jeg skjønner ikke hvorfor de skal være så fæl med enkelte Endret 16. juni 2012 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boobla Skrevet 7. august 2012 #1736 Del Skrevet 7. august 2012 Innom med et lite spor for å se hvordan det går her inne :-) Ønsker deg god tur, ser på signaturen din at dere er ute å reiser? Lykke til med forsøket deretter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. august 2012 #1737 Del Skrevet 8. august 2012 ..spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. august 2012 #1738 Del Skrevet 29. august 2012 Innom og oppdaterer meg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. september 2012 Forfatter #1739 Del Skrevet 12. september 2012 Fine dere!!!! En liten oppdatering; Vi er jo nå i gang med 3. forsøket. Mens kom 4.9 1. Puregon 125 IE 6.9 2. Puregon 125 IE 7.9 3. Puregon 125 IE 8.9 4. Puregon 125 IE 9.9 UL mandag 10.9 - Legen sa ikke stort, men personlig så jeg ikke mange eggsekker på UL-bildene. Men en syste. Woohoo. Og når han økte dosene skjønte jeg jo at det var dårlig utvikling! Så; 1. Orgalutran morgen 10.9 1. Puregon 150 IE 10.9 2. Orgalutran morgen 11.9 2. Puregon 150 IE 11.9 3. Orgalutran morgen 12.9 3. Puregon 150 IE 12.9 Og dette skal jeg gjenta til fredag, da er det ny blodprøve og UL. Og akkurat nå har jeg spreng i eggstokker, tungpustet og forstoppa. HURRA!!! Men er ved godt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. september 2012 #1740 Del Skrevet 12. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå