pusilus Skrevet 27. april 2012 #1701 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg venter i spenning Endret 27. april 2012 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. april 2012 Forfatter #1702 Del Skrevet 28. april 2012 Gud så spreke vi har vært idag! Var ute på gå/joggetur i skogen lenge FØR klokken tolv i morges!! Blir lengre og lengre joggestrekker for hver gang. Det er fremskritt det. Vært og kjøpt meg to nye jeans også, jeg har jo tross alt blir litt rundere i hoftene! Pluss noen FEEEETE bokmerker fra jobben, som jeg fant i Dublin da vi var der, nå kan jeg ta dem inn også!!! De er så utrolig praktiske og akkurat passe store! Klokken 21 er det tid for AVENGERS!! Herregud jeg har ventet i over et år!!! Gleeeeder meg! Kanskje jeg får mer inspirasjon til fanficion-historien jeg begynte på for flere måneder siden! PÅ høy tid i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. april 2012 #1703 Del Skrevet 28. april 2012 Hvordan bokmerker har du kjøpt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. april 2012 Forfatter #1704 Del Skrevet 28. april 2012 Hvordan bokmerker har du kjøpt??? Magnetbokmerker fra Mini-Marks med tema! Det er pakker på seks små magnetbokmerker og alle har forskjellig motiv i forskjellige tema. Jeg har "Wildlife", "Stage and screen", "Travel", "Mind, body and spirit". Det fins også "crime", som jeg ga til mamma, som har forskjellige kriminal-motiv! Politisperrebånd, krittoppstrekning, blålys, pistol osv. KJEMPEKULE og utrolig praktiske. Ble faktisk kåret til "Gift of the year 2010." :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. april 2012 Forfatter #1705 Del Skrevet 29. april 2012 Hvil i fred, kjære Stig Inge! Du vil leve evig gjennom den fantastisk gripende historien din i boka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. april 2012 Forfatter #1706 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Idag har vært en særdeles effektiv dag! Tatt i betraktning at jeg sov omtrent nada i natt og var oppe halv fem og på jobb halv syv...! Var hos tannlegen etter jobb...det er jo akkurat passe morsomt det. Så bar det på senteret, handlet mat for hele uka... Så fikk jeg ENDELIG funnet meg et part jeans, med bootcut og normal passform som satt som et skudd! Til 199,- tok jeg to jeg. Pluss et par kule baggy jeans! Lindex har mye bra altså. Så endte Manden opp hos Telekiosken og der ble vi stående i over en time tror jeg. Med ny telefon - begge to! Samsung Galaxt S II! Sort til Manden, hvit til meg. Det ble riktignok et nytt år med binding, men shit heller, fikk en telefon til 1000-lappen! Og den er så fiiiiin og goooood! Og sånn, i generell info, sørget jeg for litt i går kveld/natt. Har jo tross alt entret min mulige fruktbare periode! Kan være derfor jeg er trøtt... Endret 30. april 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. april 2012 #1707 Del Skrevet 30. april 2012 Grattis med ny fon! Alltid gøy med nye duppeditter! Heier max på egget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. april 2012 #1708 Del Skrevet 30. april 2012 Storshopping Alltid kjekt når man finner bukser som passer og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #1709 Del Skrevet 1. mai 2012 Storshopping Alltid kjekt når man finner bukser som passer og Jaa du ANER ikke engang! Kjøpte to på Gina tricot på lørdag, men sånne med smale ben. Men, jeg er kvinne. Jeg er kanskje slank, men jeg har former og jeg har lår! De er så trange at FY! Så det var en fryd å finne disse som satt bra OG hade bootcut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #1710 Del Skrevet 3. mai 2012 Allergien tar knekken på meg... Jeg orker jo ikke så lenge brystet svir, nesa klør og renner, øynene er fulle av sand og kroppen slapp. Driiiiiit....kan jo ikke gå på allergi-piller heller (ikke reseptbelagte ihvertfall), sånn "just in case":....Æsj.....ingenting hjelper i år visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. mai 2012 #1711 Del Skrevet 4. mai 2012 Dumme allergi Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 14. mai 2012 #1712 Del Skrevet 14. mai 2012 Ta en reise til et sted med mindre pollen - Utnytt reisen til en kjærlighetsweekend, så kanskje det ordner seg med både det ene og andre...;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2012 #1713 Del Skrevet 14. mai 2012 Harmoni shampo og balsam fungerer fremdeles flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #1714 Del Skrevet 14. mai 2012 Ta en reise til et sted med mindre pollen - Utnytt reisen til en kjærlighetsweekend, så kanskje det ordner seg med både det ene og andre...;-) Hehehe, hadde man bare hatt råd og tid til det så! Men nå er det bare en måned til 2 1/2 uke med ferie da. Harmoni shampo og balsam fungerer fremdeles flott Så flott!! Da tror jeg det må bli neste kjøp altså. Eller kan jeg oppdatere dere med NADA. Ingen tante, ingen symptomer, bare vonde pupper og humørsvingninger. Som svinger i retning kort lunte og hissig. Haha!! Nei, tanta er ennå minst tre dager unna. * Jeg leste ferdig Idas dans i går. Jeg tror jeg gråt i en time etterpå. Så utrolig sterk, så utrolig vakkert skrevet. Jeg føler virkelig at Ida er blitt en del av mitt eget liv. Også fordi vi er jevngamle. Jeg har til og med følelsen av at hun hadde bursdag i november? Noen som vet? Vi var russ samtidig. Når hun døde slet jeg med å finne ut hvor jeg skulle feire jul - med foreldrene mine eller kjæresten? Uff...det er så mye som skjer i verden, akkurat nå, mens vi er opptatt av bagateller. Jeg lurer på om jeg har lyst til å besøke graven til Ida. Var å ryddet i de gamle bøkene mine hos mamma på lørdag, der fant jeg endelig igjen en bok jeg leste da jeg var 13 år, fra bokklubben TL-klubben. Jeg leste den en gang, men den satte skikkelig spor. Jeg husket handling, tittel og cover. Den har ALLTID vært en av mine favorittbøker. "Farvel Melissa" heter den og handler om en 17 år gamle jente som har en nær og god venninne som er døende med leukemi. Det ble veldig mye "kreftbøker" i går gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #1715 Del Skrevet 14. mai 2012 Okay, så jeg har startet på et lite prosjekt, siden jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken bok i hylla jeg skal lese!! Jeg begynner med bokhylle nr 1 og jobber meg igjennom den før jeg går til neste hylle. Jeg skal lese ALLE jeg ikke har lest. Den første bokhylla er en ganske smal en, så begynner i det små! Her er innholdet: Sølvets makt 1: Brudeseng (en serie jeg fant hos mamma!)Sølvets makt 2: TroløshetSølvets makt 3: ForrådBarn av stormen 1: Villrosetid (også en jeg fant hos mamma)Farvel Melissa Lest. Fin, fin, fin.The way if kingsDoctor Who: Made of steelDoctor Who: Magic of the angelsDoctor Who: AutonomyDoctor Who: Nuclear timeDen siste lærling 1: Heksenes hevnDen siste lærling 2: Vokterens forbannelseDen siste lærling 3: Vokterens hemmelighetBrødre i blodet (doku)Det usynlige fjelletDager i stillhetens historieIdas dans (doku) Lest. Vakker!!Gerhardsens testamenteThe rise and fall of ancient Egypt (doku)En vakker dagFyrmakerinnenArvenMot nordavinden Lest. ELSKER denne!!!Den syvende bølgen Av samme forfatter som over. ELSKER!!Sammen skal vi holde himmelen (ungdom)1st to die2nd chance3rd degree4th of July5th horseman6th target7th heaven8th confession9th judgement10th anniversaryThinking, fast and slow (doku)Bertrice Small x 9 (norsk. Gidder ikke liste alle titlene.) Så, den første jeg skal ta fatt på er altså "Sølvets makt 1". Har dere lest noen av disse??? En veldig "random" hylle, jeg vet det, men den er den siste jeg holder på å fylle opp, så da blir det litt tilfeldig, etter hva og når jeg kjøper inn bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. mai 2012 #1716 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har lest, og tror jeg har den ennå i en av bokkassene mine, Sølvets makt. Likte den godt, men jeg liker jo sånne historisk baserte bøker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2012 #1717 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har også lest Idas dans, var vel på vinter/vår parten i fjor, og jeg gråt gjennom hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #1718 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har lest, og tror jeg har den ennå i en av bokkassene mine, Sølvets makt. Likte den godt, men jeg liker jo sånne historisk baserte bøker da. Så bra! Jeg elsker også historiske bøker. Er derfor min absolutte favoritt-romanserie er "Ulveøyne". Den går jeg aldri lei! Jeg har også lest Idas dans, var vel på vinter/vår parten i fjor, og jeg gråt gjennom hele Den er sterk ja. Gunnhild skriver så vakkert også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #1719 Del Skrevet 19. mai 2012 Hmf! Da kan jeg jo bare slette den boklista mi, alle bokhyllene er blitt gjort om her!! Fysj... Jaja, da er de bare å lage ny liste da. :gjeiper: Nå har det havnet masse engelske serier i "bokhylle 1" som jeg har døpt den. LIke greit egentlig. "Sølvets makt" kjedet meg noe. Følte jeg hadde "lest det før", men nå har jeg også lest en god del serier fra vikingtiden. Og dette ble veldig gjentagende...eller...gjentagende blir feil ord, siden denne nok er en av de eldste jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mai 2012 #1720 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg gleder meg til å kunne få system i bokhyllene våre når vi flytter, nå har vi i allefall 2/3 av bøkene i esker i boden pga plassmangel. Vi skal ha lesekrok med gode stoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå