Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

16 egg, det gir mye HÅP det :rodmer: Godt det gikk bra, og godt mannen var der for deg. Vi er så heldige som har sånne gode menn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 er blitt befruktet. :) Vet ikke om det er bra eller ikke jeg... 16 ut, tror hun sa 8 inseminert hvorav 4 befruktet. Så....siden det har blitt kuttet 50% så langt har jeg vel flaks om jeg får 1 på frys.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg to satt inn i går da. Med andre ord; INGEN på frys.... :sukk:

Ett 4-delt og ett 5-delt. Er det en negativ ting at lege/lab-person ikke sa noe om kvaliteten?????

Om det ikke går nå må vi brått igang med tredje og siste forsøk. Det føles helt for jævlig. Plutselig er det over...

Bare for å ha gjort det så tittet jeg litt på nett om adopsjon. Ja, for det er jo billig. Prøverør er jo lommerusk i forhold. På det ene stedet sto det at det var en "startavgift" på 45.000 kr som måtte betales innen en uke fra start. Hallo... Man kan regne med 120.000 i utgifter og da er ikke reise og opphold til landet barnet er i inkludert.

Om det ikke går denne gangen så tror jeg vi tar en liten pause før neste runde...kjøper meg en sånn ClearBlue digital eggløsningstest, sender Manden videre på akupunktur og prøver på vanlig måte. Disse medisinene og inngrepene tar det beste ut av meg og jeg orker ikke tanken på et snarlig gjensyn med alle disse sprøytene.

Jeg må begynne å fokusere på alt det andre jeg har i livet mitt! Bøker og forfatterskap for eksempel.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må begynne å fokusere på alt det andre jeg har i livet mitt! Bøker og forfatterskap for eksempel.

:sukk:

Hei fuglen! :klemmer: synes utsagnet ditt over var svært bra! Dersom du klarer det, å skifte fokus... så kan du gå gjennom denne perioden på en grei måte.. livet består ikke bare av skuffelser, men av gleder også. Og så synes jo ingen om det er det minste rart at du må kjempe litt, og at du kjenner deg sliten.. Gi deg litt tid til å hvile og kjenne på sårheten innimellom alt det positive også.

Ups and downs... kanskje det går opp snart? Jeg krysser fingrene for deg og mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har aldri sagt noe om kvaliteten på eggene våre, så det har nok ikke noe å si at de ikke sa noe :klem:

Hvis det mot formodning ikke skulle gå denne gangen, og hvis en pause er det som føles rett, så ta en pause med god samvittighet og fokuser på det du vil snuppa :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del stikking i magen idag. :klo: Hope shall prevail!!!! Det går som det går. Que sera, sera. Knock on wood. Bank i bordet.

Hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld begynte mensmurringene såvidt. :sukk: Kjenner det idag også. Tok like greit en test fra billigetester.no idag, men den var negativ den. Suprise. Jaja, det er kanskje LITT tidlig? Skal jo ikke ta blodprøve før mandag....men herregud, den burde vel slå ut nå....? Så antydning til en svaaaaaak strek nå, men nå er det jo nesten 2 1/2 time siden jeg tok den. :tongue:

Nei, selv om jeg er oppblåst og SER gravid ut og har ømme bryster uten sidestykke så har det nok ikke gått riktig vei nå heller.

Begynner å lure på om i det hele tatt er meningen at denne kroppen skal bære et barn...kanskje jeg ikke er mamma-materiale.

Redbird! Den evige family-letdown!

Får vel dra på jobb og smile meg igjennom nattåpent. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: For tidlig med testing!

mensmurringer og gravidmurringer kan være overraskende like... Frem til tanta kommer er det HÅP, ikke gi slipp før.

Håper nattåpent gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jeg kan alltid stole på at dere får meg til å slappe litt mer av. :nigo:

*

Okey, hva søren skjedde i går kveld?? :bond:

I det ene øyeblikket ligger jeg dobbel og ler så jeg griner ( :skratte: ) av Ylvis på TV og out of the blue, i neste øyeblikk går det rett over i krampegråt...!( :cry3: ) :bond:

Manden ble jo helt forvirra og kom til unnsetning med en gang. Han skjønte ikke hva som foregikk...! Altså...! Koko much?? :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan nok rett og slett skyldes forsøket og medisinene, men også at det kan være flere hormoner enn det i sving i fuglekroppen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg kan ikke tro det!!! Jeg fikk daglig leder-jobben!!!! :bolledeig: :bolledeig: :danse:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...