Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gråter for dere nå snuppa :grine: Ta vare på hverandre :klem:

Og du vet hvor du finner meg hvis det skulle være noe :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer jenter. :klemmer:

Pusilus :klemmer: Hvordan går det med rugingen?? :) Hvordan var egget du fikk satt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ruger så bra jeg kan jeg ;) Litt mer avslappet en forrige gang, men har tatt meg treningsfri denne uken. Trenger å samle litt krefter.

Egget var 6-delt, det var 4-delt da det forsvant ned i fryseren og tredelt da de hadde vekket det til liv. Heldgvis hadde det delt seg videre etter tiningen. Vi krysser fingrene sammen med hele heiagjengen vår på fertilitetsklinikken,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så det delte seg videre etter tining? Det må jo være kjempebra, et kjempesterkt egg! :Nikke:

Mine delte seg jo ikke videre noe i det hele tatt og det ene hadde jo halvparten av cellene dødd.

Da skal du nok se at dette går riktig veien for deg. :Nikke::klemmer::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at det går veien, selv om jeg har litt mindre tro på dette enn det perfekte 8-delte de satt inn i høst. Ja, ja man får krysse fingrene og håpe på det beste :pls:

Hvordan går det med deg da snuppa :klem: Har dere orket å tenke på neste skritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå veien snuppa!! :klemmer:

Det går bedre med meg nå. :Nikke: Neste skritt er allerede i hodet mitt, jeg vil bare at jeg skal få en blødning nå, så jeg virkelig kan FØLE at vi er i gang igjen! *vente...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsi :klemmer:

Igår kom blødningen. ...jippi...?

Etter et lite smertehelvete på lørdagskvelden kom den på morningen og det er jo greit, da er ihvertfall hjulene i gang igjen. :Nikke:

31 dager ble denne "syklusen". Lengste jeg noengang har hatt! Det beviser jo at Progynova gjør det som står på pakka; forlenge luteal-fasen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

hei hei :) Da kan du endelig tenke på neste skritt! :nigo:

Håper at denne mnd går fort! Skal du ha fryseforsøk eller ordinær forsøk nå og når ca er ditt neste innsett? Håper det blir en lykkelig "slutt" :gullengel: denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går det an å se litt fremover, selv om vi skulle ønske at det forsøket endte med et lykkeligere utfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at du er igang igjen, Redbird. Jeg kan tenke meg at det er like greit å bare hoppe i det for å få retta tankene framover, selv om det skulle helst ha klaffa forrige gang da.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Fikk mail fra kvinneklinikken, det er ikke plass til meg for nytt frys-forsøk ved neste syklus. Så jeg må vente ennå en syklus, i slutten av mai....! :grine:

Syns ikke jeg gjør annet enn å vente. Vente, vente, vente. Vente før, vente under, vente etter...

Denne måneden er det også to år siden vi begynte å prøve...:sukk:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...