honning Skrevet 29. mars 2011 #1581 Del Skrevet 29. mars 2011 Forferdelig trist og urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mars 2011 #1582 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg gråter for dere nå snuppa Ta vare på hverandre Og du vet hvor du finner meg hvis det skulle være noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 29. mars 2011 #1583 Del Skrevet 29. mars 2011 d var ikke sånn d skulle ende. uff, så urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2011 #1584 Del Skrevet 29. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mars 2011 #1585 Del Skrevet 30. mars 2011 Bare innom for å gi en og si at nettet vårt er litt ustabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1586 Del Skrevet 31. mars 2011 Takk for klemmer jenter. Pusilus Hvordan går det med rugingen?? Hvordan var egget du fikk satt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. april 2011 #1587 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg ruger så bra jeg kan jeg Litt mer avslappet en forrige gang, men har tatt meg treningsfri denne uken. Trenger å samle litt krefter. Egget var 6-delt, det var 4-delt da det forsvant ned i fryseren og tredelt da de hadde vekket det til liv. Heldgvis hadde det delt seg videre etter tiningen. Vi krysser fingrene sammen med hele heiagjengen vår på fertilitetsklinikken, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1588 Del Skrevet 1. april 2011 Oi, så det delte seg videre etter tining? Det må jo være kjempebra, et kjempesterkt egg! Mine delte seg jo ikke videre noe i det hele tatt og det ene hadde jo halvparten av cellene dødd. Da skal du nok se at dette går riktig veien for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. april 2011 #1589 Del Skrevet 1. april 2011 Håper virkelig at det går veien, selv om jeg har litt mindre tro på dette enn det perfekte 8-delte de satt inn i høst. Ja, ja man får krysse fingrene og håpe på det beste Hvordan går det med deg da snuppa Har dere orket å tenke på neste skritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1590 Del Skrevet 1. april 2011 Det skal gå veien snuppa!! Det går bedre med meg nå. Neste skritt er allerede i hodet mitt, jeg vil bare at jeg skal få en blødning nå, så jeg virkelig kan FØLE at vi er i gang igjen! *vente...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. april 2011 #1591 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1592 Del Skrevet 4. april 2011 Pupsi Igår kom blødningen. ...jippi...? Etter et lite smertehelvete på lørdagskvelden kom den på morningen og det er jo greit, da er ihvertfall hjulene i gang igjen. 31 dager ble denne "syklusen". Lengste jeg noengang har hatt! Det beviser jo at Progynova gjør det som står på pakka; forlenge luteal-fasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 4. april 2011 #1593 Del Skrevet 4. april 2011 hei hei Da kan du endelig tenke på neste skritt! Håper at denne mnd går fort! Skal du ha fryseforsøk eller ordinær forsøk nå og når ca er ditt neste innsett? Håper det blir en lykkelig "slutt" denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. april 2011 #1594 Del Skrevet 4. april 2011 Da går det an å se litt fremover, selv om vi skulle ønske at det forsøket endte med et lykkeligere utfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. april 2011 #1595 Del Skrevet 5. april 2011 Det er godt å se at du er igang igjen, Redbird. Jeg kan tenke meg at det er like greit å bare hoppe i det for å få retta tankene framover, selv om det skulle helst ha klaffa forrige gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1596 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Fikk mail fra kvinneklinikken, det er ikke plass til meg for nytt frys-forsøk ved neste syklus. Så jeg må vente ennå en syklus, i slutten av mai....! Syns ikke jeg gjør annet enn å vente. Vente, vente, vente. Vente før, vente under, vente etter... Denne måneden er det også to år siden vi begynte å prøve... Endret 5. april 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. april 2011 #1597 Del Skrevet 5. april 2011 på kvinneklinikken. Utrolig kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. april 2011 #1598 Del Skrevet 5. april 2011 Argh, det er dårlig gjort!! Usj, sånne "jubileer" er virkelig noe dritt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. april 2011 #1599 Del Skrevet 5. april 2011 uff, så kjedelig med enda mer venting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. april 2011 #1600 Del Skrevet 5. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå