Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta prøven i morgen tidlig og så lenge jeg tar den før halv ti kan jeg ringe etter ett samme dag. :)

Det går bra her, kjenner ting jeg ikke kjente sidt..men tør ikke håpe...! Drepen å gå sånn og vente..:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg!!! Men hold ut, ikke lenge igjen...

prøv å se en goood film eller noe i kveld ;) Så får du tankene litt på noe annet. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, jentene mine! Jeg blir helt rørt av støtten og alt kryssingen! :rodmer: Tusen takk!!

Med all denne støtten MÅ det jo bare gå veien! :duskedame:

Stakkars Manden er også så nervøs! Visste ikke at det var SÅ ille, men han sa han kjenner det i hele kroppen og klarer ikke helt å slappe av. Tirsdag er også dagen det skjer mest på jobben hans, så han gruer seg litt til de timene...

Endelig satt meg ned for kvelden! Kjenner det stikker/strekker/murrer litt. Kan ikke stryke ut det som ikke passer, vet ikke helt hva det er... :fnise:

Åååå, jeg TØR ikke tenke positivt!! Er SÅ redd og usikker på hvordan dette har godt! Uffffff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls:

:kose:

Lykke til i dag!! :klemmer:

:pls: :pls: :pls:

:popcorn:

Håper dagen i dag blir slik vi ønsker :pls:

Lykke til snuppa :hug:

TUSEN takk jentene mine!! :klemmer: Er så glad for all støtten jeg får her jeg.. :rodmer:

Håper dagen vår blir slik vi vil ha den jeg også, pusilus! :klemmer: Tusen takk og lykke til, til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...